تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله واليباليستها به باشگاه پرسپوليس (عکس)‎


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حمله واليباليستها به باشگاه پرسپوليس (عکس)‎
باشگاه پرسپوليس به تيم واليبالش که نزديک به يک دهه قبل فعاليت مي کرد نيز بدهکار است و اگر اين بدهي را تا 48 ساعت آينده نپردازد، ممکن است باشگاه از سوي شاکي پلمپ شود. به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پرسپولیس در سال 83 و در زمان مدیریت حجت الله خطیب تشکیل شد و مقرر گردید هزینه های آن توسط باشگاه به سرمایه گذار داده شود.این تیم شروع بسیار خوبی داشت و پس از قهرمانی در لیگ تهران، فاتح سوپرلیگ و لیگ برتر نیز شد. خطیب در آن زمان به سرمایه گذار گفته بود که آنها هزینه کنند و باشگاه پولش را بدهد؛ اتفاقی که هرگز رخ نداد.

به نقل از خبرگزاری دانشجو این مطالبه از زمان برکناری خطیب ، توسط کلیه مدیران پرسپولیس ؛ از انصاری فر تا رویانیان به تعویق انداخته شده تا نوبت به رحیمی برسد که در اوج بی پولی است . در روزهای گذشته ورمقانی سرمایه گذار تیم والیبال پرسپولیس نامه ای که گودرزی، وزیر ورزش در آن دستور پرداخت مطالبات والیبال را داده بود، نزد مدیرعامل پرسپولیس برد، اما رحیمی پس از چند روز فقط 10 میلیون پرداخت کرد و در نامه ای به وزیر ورزش اعلام کرد که در واقع توان پرداخت آن را ندارد.

ظاهرا بعد از این فعل و انفعال به ورمقانی گفته شده که وی می تواند در صورت صلاحدید از پرسپولیس شکایت کند. حالا این شکایت صورت گرفته و اگر باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه بدهی 330 میلیونی به سرمایه گذار والیبال را پرداخت نکند، امکان پلمب شدن باشگاه بسیار بالا است.







ليگ برتر واليبال پرسپوليس تهران واليبال


1393/06/15 16:52  تعداد بازدید: 4,005





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن