تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804403238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«حزب الله، با ۱۰۰ هزار موشک، پنتاگون ایران است»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «حزب الله، با ۱۰۰ هزار موشک، پنتاگون ایران است»


گزارش‌های اخیر رسانه‌های مکتوب و تصویری رژیم صهیونیستی نشان می دهد برآوردهای نظامی از هر گونه جنگ احتمالی با حزب الله، به سود مقاومت اسلامی تمام خواهد شد. حزب الله، همان سرویس پنتاگون برای ایران در منطقه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ، روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، چاپ سرزمین های اشغالی، روز جمعه در گزارشی به نقل از سران ارتش صهیونیستی، با پرداختن به توان ارتش این رژیم، تاکید کرد، ارتش با صدای بلند اعلام می کند توان آغاز جنگ علیه حزب الله را ندارد.

دردشمن در «سرزمین برنج» (لبنان) آماده، با انگیزه و قادر به تحقق اهدافش است؛ اما ما در ارتش این طور نیستیم. نه پول داریم نه آموزش نه ابزارهای جنگی. جنگ آینده بی‌تردید شکست‌خورده خواهد بود». این جملات، خلاصه‌ای از گزارش این روزنامه صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌ رسد چنین گزارشی با تحریک مؤسسه نظامی و بر سر رقابت به اختصاص دادن بودجه به ارتش صورت می‌گیرد و هدف از آن، فهماندن این نکته به صهیونیست‌ هاست که جلوگیری از افزایش بودجه ارتش، تاثیری منفی بر توان نظامی و آمادگی‌ اش برای رویارویی با حزب‌ الله دارد.

این گزارش می افزاید در پی شکست عملیاتی و اطلاعاتی مقابل گروه های مبارزه فلسطینی علیه نوار غزه، سعی می‌ کند از تکرار چنین تجربه‌ای در لبنان جلوگیری کند؛ اما چنین امری بی امکانات ممکن نخواهد بود. اسرائیل ممکن است بتواند پیامدهای شکست در غزه را جبران کند؛ اما توان جبران شکست در لبنان را ندارد. چنانکه خسارت‌ های جنگ علیه غزه تاکتیکی بود، در مقابل، در جنگ احتمالی با حزب الله این خسارت‌ها و زیان‌ها بحرانی و استراتژیک خواهند بود.

در گزارش یدیعوت آحارونوت آمده است: به هنگامی که سربازان ذخیره «رژیم صهیونیستی» به جای آموزش نظامی به علت کسری بودجه در خانه‌ هایشان می‌ نشینند، در مقابل، (سید حسن) نصر الله (دبیر کل حزب الله) منطقه القصیر سوریه را به پادگان آموزشی تبدیل کرده و بیش از 5 هزار افسر و رزمنده آن، پیوسته در سوریه فعالیت می‌ کنند، می‌جنگند و مهارت نظامی دارند. آنها شلیک موشک دوربرد را آموزش دیده‌اند. این امر، در هر گونه جنگ احتمالی آینده تعیین کننده به شمار می‌رود.

حزب الله 100 هزار موشک در اختیار دارد

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، عصر دیروز جمعه، گزارشی درباره «سناریوی عملیات صخره سخت در مرزهای شمال» پخش کرد و با بیان اینکه این عملیات هر لحظه ممکن است بین ارتش «اسرائیل» و حزب الله لبنان در مرزهای شمالی شعله‌ور شوند، به سفر بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، در اواخر سال 2012 میلادی، به تل‌آویو پرداخت و افزود: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) تصاویر هوایی مواضع حزب الله در مناطق جنوبی لبنان را به دبیر کل سازمان ملل متحد نشان داد که بان کی مون گفت: چنانچه جنگی صورت بگیرد، این روستاها (واقع در نزدیکی مرزهای لبنان) به شدت متضرر خواهند شد.

بر این اساس، «دان گلدفاس»، فرمانده گردان «حیرام 769»، که در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی مستقر است، گفت: حزب الله، همان سرویس پنتاگون برای ایران در منطقه است. این حزب دارای ابزارهای جنگی پیشرفته است.. ساکنان این مناطق نباید احساس وحشت کنند ولی باید به حقایق امور بنگریم و به بهترین وجه برای رویارویی آینده آماده شویم.

وی افزود: تفاوت فراوانی میان توانمندی‌ های حماس در مرزهای جنوبی با توان حزب الله در مرزهای شمالی وجود دارد. حزب الله، دارای نیرو و توان بیشتر و دقیق‌تر است. جنگ در مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) متفاوت خواهد بود.

گزارشگر تلویزیون صهیونیست، تاکید کرد داده‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نشان می‌ دهد حزب الله 100 هزار موشک در اختیار دارد که بیشتر آنها در مناطق نزدیک مرزهای جنوبی مستقر است. موشک‌ های دوربرد نیز در بیروت استقرار داده شده‌ است. مواد منفجره برخی از آنها به یک تن و حتی بیشتر نیز می‌ رسد.

این گزارش، با اشاره به احتمال وجود تونل‌ های حزب الله در خاک رژیم صهیونیستی، به نقل از معاون شهرداری شهرک صهیونیست نشین «معالیه یوسف» تاکید کرد، پس از آنچه در مناطق جنوبی مشاهده کردیم،‌ مطمئن هستیم و معتقدیم تونل‌ها از مرزهای ما عبور کردند.


شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن