تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803336035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج/
رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
یاسوج – خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری، رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، این آیین پیش از ظهر شنبه با حضور معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران استانی در یاسوج برگزار شد. معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور در این مراسم گفت: فرایند تعلیم وتربیت مستلزم دانش و شایستگی تربیتی، تخصص حرفه ای و فناوری آموزشی است. رضا ساکی افزود: دانشگاه فرهنگیان با تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، نقش مهمی در این زمینه دارد. وی به برنامه های پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دربخش پژوهش برنامه دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاههای کشور است. ساکی توسعه کیفیت تربیت معلم با تغییر برنامه های درسی متناسب بارسالت معلم را از جمله برنامه های این دانشگاه عنوان کرد و بیان داشت: 20کارگروه تخصصی درکشور در حال فعالیت در این زمینه هستند. معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور توسعه کارورزی، ایجاد باشگاه دانش پژوهان جوان، تغییر درساختار تشکیلاتی و تسریع هوشمند سازی بااستفاده از فناوری روز را از مهمترین فعالیتها و اولویتهای دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد. وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان معلمانی تربیت می کند که رسالت آنها تربیت جامعه است، افزود: تربیت معلم به عنوان یک حوزه علمی گامی حساس مهم وپیچیده است که باید بادقت وظرافت خاصی انجام شود. تحول درنظام آموزشی مستلزم تحول در نظام تربیت معلم است مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این آیین گفت: تولید علم، ارتقاء جایگاه علمی معلمان، توسعه فرهنگ تحقیق وپژوهش و تبیین آموزه های دینی درپرورش نسلهای آینده از مهمترین رسالتهای دانشگاه فرهنگیان است.

هادی زارع پور افزود: معلم محور اصلی در تعلیم و تربیت است و دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در پرورش معلم دارد. وی بیان داشت: پیش نیاز هرگونه تحولی درنظام آموزشی تحول در نظام تربیت معلم است که این تحول می تواند از سوی دانشگاه فرهنگیان شکل بگیرد. وی در ادامه به بحث مدیریت دراسلام پرداخت و گفت: مدیریت از نظر دین مبین اسلام یک امانت است ومدیر باید به جای حاکم بودن خالق باشد. زارع پور بیان کرد: هدف نظام اسلامی خدمت به مردم است که مدیران باید به آن اهتمام ورزند. رشد دانشگاه فرهنگیان مستلزم تولید اندیشه و فکر است رئیس جدید پردیس شهید ایزدپناه فرهنگیان یاسوج هم در این مراسم گفت: رشد دانشگاه فرهنگیان مستلزم تولید اندیشه و فکر است تا به تولید علم منجر شود. سلیمان حسینی نیک افزود: تفاوت دانشگاه فرهنگیان بادیگر دانشگاهها این است که این دانشگاه آموزش دهندگان را آموزش می دهد واین مهم بیانگر جایگاه بزرگ این دانشگاه است. وی بر بهره گیری از توانمندیهای افراد مجموعه در جهت توسعه علمی و آموزشی دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: هدف اصلی این دانشگاه ارتقای سطح علمی و دانش معلمان در راستای تربیت نسلی سالم و پویاست.

رئیس سابق پردیس شهید ایزدپناه فرهنگیان استان هم گفت: دانشگاه فرهنگیان تربیت کننده معلم محور اساسی سند تحول بنیادین است. فرهاد علیپور افزود: استفاده از اساتید مجرب، برگزاری میزگردهای تخصصی، اجرای برنامه های کیفی بخشی و علمی، فرهنگی، هنری وپیگیری امکانات و تهیه فضاهای آموزشی ازمهمترین فعالیتهای انجام شده است. وی بیان کرد: در دو سال گذشته تعداد دانشجویان این دانشگاه از250نفربه 800نفر افزایش یافت. به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از خدمات "فرهاد علیپور تقدیر" رئیس سابق این دانشگاه تجلیل و "سلیمان حسینی نیک" به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان منصوب شد.  


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن