تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804920424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مولفه اصلي همه برنامه هاي توسعه كشور شود/ لزوم مطالعه تهديد و فرصتهاي پيش رو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سردار جلالي اعلام كرد:
دفاع مولفه اصلي همه برنامه هاي توسعه كشور شود/ لزوم مطالعه تهديد و فرصتهاي پيش رو
اروميه- خبرگزاري مهر: رئيس سازمان پدافند غير عامل كشور بر لزوم توجه همه مسئولان نظام به توجه ويژه به بحث دفاع و پدافند غير عامل در بخشهاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي توسعه اي كشور تاكيد كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتيپ غلامرضا جلالي پيش از ظهر چهارشنبه در همايش تخصصي پدافند غير عامل ضمن تاكيد بر اينكه دفاع بايد در همه برنامه هاي توسعه كشور در بخشهاي مختلف مورد توجه قرار گيرد، افزود: با اين نگاه پدافند غير عامل به يك تفكر و انديشه تبديل مي شود. وي خواستار تدوين رويكرد تخصصي براي همه حوزه هاي تهديد اجتماعي،‌ اقتصادي، فرهنگي و ... شد و اعلام كرد: تهديد زدايي از علوم مختلف از جمله فني و مهندسي خود يك تهديد و سياستي است كه توسط  دشمنان در كشور دنبال مي شود. رئيس سازمان پدافند غير عامل كشور بر لزوم مطالعه تهديد و توانمنديهاي موجود براي تزريق عالمانه مولفه دفاع در همه بخشهاي توسعه كشور تاكيد و عنوان كرد: ‌تنظيم نظام دفاعي در برابر تهديدات و اثر آنها را بر كشور بي اثر كردن در اين راستا ضروري است. سردار جلالي مصون سازي تاسيسات و زير ساختهاي مهم و حساس و حياتي كشور در مقابل تهديدات را از مباحث و رويكردهاي اصلي پدافند غير عامل دانست و ادامه داد: كاهش آسيب پذيري و افزايش پايداري در مقابل تهديدات و تهسيل مدريت بحران از اهداف پدافند غير عامل هستند. وي با اعلام اينكه هم اكنون ايران اسلامي با توان نظامي بي نظير آماده دفاع سنگر به سنگر و وجب به وجب از تماميت ارضي كشور است،‌ گفت: بخشي از ديپلماسي سياسي موجود پدافند عامل و غير عامل موجود است. وي استحكام بخشي به مولفه هاي قدرت ملي،‌كاهش آسيب پذيري و مقابله با تهديدات را از مباحث مورد توجه در پدافند غير عامل دانست و گفت: در اين راستا مولفه هاي پدافند غير عامل از مولفه هاي تهديد بايد برتر باشند. رئيس سازمان پدافند غير عامل كشور ضمن انتقاد از ايجاد گره هاي آسيب پذير از ديدگاه پدافند غير عامل در ساختار توسعه كشور،‌ افزود: حفاظت و صيانت از مردم در برابر حوادث،‌ قطع نشدني كردن انسجام و ارتباط بين حكومت و مردم و تامين زير ساختها و نيازهاي مردم، از بروز تهديدات مردم محور جلوگيري مي كند. سردار جلالي  ضمن تاكيد ب اينكه پدافند غير عامل جامع بايد مردم محور سازماندهي شود،‌ اظهار داشت: همچنين ايجاد و تقويت مشكل در مباحث اقتصادي و تبديل آن به چالش جدي و روبرو كردن مردم با دولت يكي از تهديدات اصلي براي هر نظامي محسوب مي شود. وي با بيان اينكه پدافند غير عامل عمري به بلنداي زندگي انسان دارد، افزود: انسان از ابتداي خلقت تا به امروز در جدالي با تهديدات پيش روي زندگي خود قرار گرفته و اين مبارزه و جدال تمام نشدني است. وي با بيان اينكه انسان براي مقابله با اين تهديدات تلاش زيادي در چارچوب دفاعي همه جانبه كرد و بخشي از اين دفاع در قالب دفاع غير عامل پديدار شد،‌اظهار داشت: امروز ما وارث تجربه بشريت در جدال بين تهديدات و دفاع غير عامل هستيم. رئيس سازمان پدافند غير عامل كشور با بيان اينكه بر اساس ديدگاههاي مقام معظم رهبري، پدافند غير عامل سپري است مصونيت بخش براي كشور و از ضروريات حال حاضر است، ادامه داد:‌ چاره تهديدات اقتصادي، سايبري،‌نظامي و حتي تهديد جنگ نرم، پدافند غير عامل است. سردار جلالي مصون كردن كشور در برابر هر گونه تهديد را از وظايف اصلي همه مسئولان نظام دانست و اعلام كرد: آماده سازي، پايدار سازي، استحكام بخشي و مصونيت كالبدي كشور وظيفه سربازان و خدمت گذاران نظام اسلامي است.  


۱۳۹۳/۶/۱۲ - ۱۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن