تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران‌نژاد: هيچ پولي نگرفته‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايران‌نژاد: هيچ پولي نگرفته‌ايم
مدافع تيم فوتبال راه‌آهن گفت: هيچکدام از بازيکنان راه‌آهن پولي دريافت نکرده‌اند اما به خاطر علاقه‌اي که به استيلي دارند، چيزي نمي‌گويند.

محسن ایران‌نژاد در مورد شکست راه‌آهن مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: خیلی بد بازی کردیم و در عوض پدیده روز خوب خود را پشت سرگذاشت. فکر می‌کنم بدترین نمایش ممکن را ارائه دادیم و روی اشتباهات‌مان نیز گل خوردیم.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: البته این شکست مسئله خاصی نیست، چون از بازی آینده با صبا به شرایط خوب برمی‌گردیم و با تمرکز بالا به آنچه که می‌خواهیم، می‌رسیم.

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص مشکلات خط دفاعی این تیم خاطرنشان کرد: کادر فنی دنبال این است که چند مدافع را به تیم اضافه کند. وقتی تیم ما در شش بازی 9 گل دریافت می‌کند یعنی اینکه در دفاع خوب عمل نکرده‌ایم. البته جای نگرانی نیست و می‌توانیم به شرایط خوب خود برگردیم.

ایران‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی راه‌آهن حل شده یا خیر گفت: متأسفانه مشکلات مالی ما هنوز حل نشده است. امیدوارم مسئولان امر فکری به حال تیم راه‌آهن کنند تا این باشگاه ثبات پیدا کند. واقعاً هیچکدام از بازیکنان راه‌آهن پولی دریافت نکرده‌اند و به خاطر علاقه‌ای که به استیلی دارند چیزی نمی‌گویند.

وی در پایان عنوان کرد: شرایط لیگ کاملاً غیرقابل پیش‌بینی است و همه تیم‌ها از هم امتیاز می‌گیرند اما مطمئن باشید راه‌آهن تا پایان فصل دیگر باختی مانند باخت به پدیده را تجربه نمی‌کند.


محسن ايران نژادراه آهنليگ برتر


1393/06/10 08:50  تعداد بازدید: 896





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن