تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کتاب مديريت بانکي و خدمات مالي رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۱۵ق.ظ)
در آستانه شصت و دومين سالگرد تاسيس بانک صادرات ايران: از کتاب مديريت بانکي و خدمات مالي رونمايي شد در آستانه شصت و دومين سالگرد تاسيس بانک صادرات ايران و در راستاي ترويج مفاهيم و علوم بانکي، اداره کل آموزش اين بانک، ترجمه ويراست هشتم کتاب ارزشمند «مديريت بانکي و خدمات مالي» را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين کتاب کاري مشترک از «پيتر اس.رز» و «سيلويا سي هاجينس» از نويسندگان سرشناس بانکداري است که توسط خانم مريم‌السادات اسماعيل‌زاده عربي از کارکنان اين بانک و همسرش آقاي محمدرضا شعبان‌زاد به فارسي ترجمه شده است.
کتاب «مديريت بانکي و خدمات مالي» در ٩٩١ صفحه با مقدمه اي از مهندس پيشرو مدير عامل بانک صادرات ايران و با همکاري مرکز مطالعات تکنولوژي دانشگاه صنعتي شريف و بانک انصار به رشته تحرير درآمده است.
در بخشي از مقدمه اين کتاب آمده است: «نياز به دستاوردهاي علمي روز در جاي جاي جهان و جانماندن از اين قافله امري ضروريست و براي توسعه و پيشرفت اقتصاد و بانکداري، حمايت از فعاليت‌هاي علمي و تحقيقي و نشر و ترويج محصولات پژوهشي در اين حوزه براي سازمان و نهادهاي علم‌محور الزامي به شمار مي‌رود.»
شايان ذکر است کتاب «مديريت بانکي و خدمات مالي» به عنوان يکي از معتبرترين کتاب‌هاي تخصصي در دانشگاه‌هاي سراسر جهان تدريس مي‌شود. در اين کتاب، تلاش شده ضمن اجتناب از روش‌هاي معمول و يکنواخت، با شرح مفاهيم کليدي، ذکر اطلاعات حاشيه‌اي و جالب‌توجه، طرح سوال در خصوص موضوعات مورد بحث و معرفي سايت‌هاي اطلاع‌رساني و تخصصي، زمينه لازم براي تبادل نظر، تحليل و گفت‌وگو در ميان اساتيد و دانشجويان فراهم و فرصت طرح ايده‌ها و نظرات جديد و خلاقانه براي تمام دانشجويان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران نظام پولي و مالي مهيا گردد.
اين کتاب در حال حاضر با قيمت ٢٨٠٠٠ تومان عرضه شده است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه آن با اداره کل آموزش تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن