تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان سروستان آینده درخشانی خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در جمع مردم سروستان: شهرستان سروستان آینده درخشانی خواهد داشت خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: با اجرای طرح ذخیره سازی میلیارد ها متر مكعب گاز در منطقه ، شهرستان سروستان آینده درخشانی در پیش خواهد داشت.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور ساعت 09:05



به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در دیدار با مردم سروستان كه با حضور نماینده مردم شهرستان های سروستان، كوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، معاون و مدیران كل استانداری و مدیران استان و شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح ذخیره سازی گار در سروستان بزرگ ترین طرح در نوع خود در دنیا بوده و با صرف سه میلیارد دلار اعتبار، موجب اشتغال دو هزار نفر خواهد شد.
استاندار فارس با بیان این كه تلاش می كنیم تا پالایشگاه دوم شیراز در شهرستان سروستان ساخته شود، افزود:یكی از مسائل اساسی شهرستان سروستان، تامین آب است كه تلاش می كنیم با جلب سرمایه گذاران، طرح انتقال آب از شیراز به این شهرستان را اجرایی كنیم.
وی خاطر نشان كرد: تشكیل شركت عمران و توسعه شهرستان سروستان می تواند روند توسعه پیشرفت در این شهرستان را تسریع كند.
استاندار فارس با تاكید بر این كه دولت تدبیر و امید شرایط سخت و نابسامانی را به ارث برده است، گفت: دولت یازدهم تلاش می كند با به كار گیری افراد با تجربه، شرایط كشور را ساماندهی كند. احمدی با بیان این كه خوشبختانه دولت تدبیر و امید موفق شده است تورم را كنترل كند و آرامش خاطر را به تولید كنندگان و مصرف كنندگان باز گرداند، خاطر نشان كرد: با وجود مشكلات اقتصادی كشور، هیچ پروژه ای تعطیل نشده و فعالیت خوبی در كشور در حال انجام است.
وی اظهار داشت: امسال در هفته دولت جنب و جوش قابل توجهی در استان به وجود آمد و طرح های خوبی نیز با حضور مدیران استانی و ملی به بهره برداری رسید.
احمدی با اشاره به حمایت گسترده رهبر معظم انقلاب از دولت و فضای آرام كشور، تصریح كرد: انتقادهایی كه از دولت صورت می گیرد نشان دهنده وجود آزادی بی سابقه در كشور است كه در سطح دنیا بی نظیر است.
استاندار فارس ارتباط گسترده مسئولین با مردم را بی نظیر توصیف كرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با وجود مشغله های فراوان و مسئولیت هدایت جهان اسلام، دیدارهای فراوانی با اقشار و گروه های مختلف مردم دارند كه نشان دهنده همراهی مردم با مسئولین در نظام جمهوری اسلامی است.
گفتنی است با حضور استاندار فارس جلسه مشترك شورای اداری و برنامه ریزی استان و شهرستان سروستان نیز برگزار شد و 28 مصوبه برای تسریع در پیشرفت این شهرستان در بخش های مختلف به تصویب رسید.
همچنین با حضور استاندار فارس یك واحد تولید پولت و تخم مرغ خوراكی در سروستان در مساحت 50 هزار متر مربع و اشتغال زایی 40 نفر به بهره برداری رسید.
سرمایه ثابت و در گردش این واحد تولیدی 100 میلیارد ریال و ظرفیت آن تولید 135 هزار قطعه تخم مرغ و 100 هزار قطعه پولت است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن