تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این پرندگان واقعاً عاشقند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: این پرندگان واقعاً عاشقند
انسان ها گمان می کنند فقط خودشان احساس و عاطفه یا درک و شعور دارند. به همین خاطر، وقتی کمی به کار یا رفتار بقیه جانداران دقت می کنند و نشانه هایی از درک یا احساس را در آنها می بینند تعجب می کنند.
روزگارنو: انسان ها گمان می کنند فقط خودشان احساس و عاطفه یا درک و شعور دارند. به همین خاطر، وقتی کمی به کار یا رفتار بقیه جانداران دقت می کنند و نشانه هایی از درک یا احساس را در آنها می بینند تعجب می کنند. این در حالی است که درک و احساس، بخشی جدایی ناپذیر از وجود هر موجود زنده است و همین دو امر است که آنان را در چرخه حیات نگه داشته است.
این پرندگان واقعا عاشقند!
به گزارش دیلی میل، مرغ عشق آفریقایی یک گونه از طوطی های بومی آفریقا است که مدت زیادی کنار همسر خود می ماند و علاقه خود را به او نشان می دهد.پل هاردینگ که این تصاویر را گرفته، می گوید: آنان چنان مجذوب هم بودند که با هیچ بیانی نمی توان توصیفش کرد و به هیچ نحوی نمی توان نشانش داد. آن دو، یک مرغ عشق بیشتر نبودند!
این پرندگان واقعا عاشقند!

این پرندگان واقعا عاشقند!

این پرندگان واقعا عاشقند!





تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن