تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خليل زاده: داور اخراجم کرد؛ تشکر مي‌ کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خليل زاده: داور اخراجم کرد؛ تشکر مي‌ کنم
فردا سپاهان بايد در يک ديدار حساس مقابل ذوب‌آهن قرار گيرد، سپاهاني ها در اين داربي چندين بازيکن تاثيرگذار خود را ندارند که اين مسئله کارشان را سخت خواهد کرد.

شجاع خلیل زاده یکی از محرومان این دیدار راجع به حضور نداشتن در این بازی به "ورزش سه" می‌ گوید: خیلی حسرت می‌ خورم که در این بازی حضور ندارم واقعا شرایط سختی را سپری می‌ کنم. هر روز تمرین می‌ کنم تا زمانی که برگشتم آماده و قبراق باشم. هنوز هم اعتقاد دارم بی دلیل رای به محرومیتم داده اند. دوست دارم هر چه زودتر برگردم و به تیمم کمک کنم.

او راجع به نبودن چند بازیکن سپاهان از جمله عقیلی، گردان و نویدکیا ادامه می‌ دهد: تقریبا نصف بازیکنان ما داربی را از دست داده اند اما روی نیمکت بازیکنان باتجربه کم نیستند، قصد داریم حتما ذوب‌آهن را شکست دهیم تا به صدر برگردیم در کل در دو داربی بازی کردم که هر دو بازی را هم برده ایم.

وقتی از او سوال می‌ شود که در 2 بازی قبل حضور نداشتی تیمت خوب نتیجه نگرفته است آیا این باعث نمی‌ شود تو احساس مسئولیت کنی، پاسخ می‌ دهد: بحث بودن یا نبودن من نیست. ما حقمان در برابر نفت و فولاد فقط برد بود، بخصوص فولاد که به جز گل سروش رفیعی موقعیت چندانی نداشتند.

او ادامه می‌ دهد: به نظر من اخراجم در بازی با استقلال هم غلط بود چه برسد به محرومیت 4 جلسه ای ام، نمی‌ دانم با چه قانونی مرا اخراج کردند، حداقل از من دعوت می‌ کردند تا دلایل خودم را بیاورم شاید یکی به آنها گزارش اشتباه داده باشد. درست است محرومیت اذیتم کرده است اما برایم تجربه شد که دیگر سمت داور نروم چون می‌ ترسم این بار اگر نزدیک داور شوم بگویند داور را زده است. من فکر می‌ کنم می‌ خواهند با این کارها به سپاهان ضربه بزنند وگرنه محرومیت من دلیل دیگری ندارد. در جام باشگاه های آسیا هر جور که بخواهیم می‌ توانیم با داور صحبت کنیم اما هرگز اخراج نمی‌ شویم. من منظورم بی احترامی به داور نیست بلکه فقط منظورم یک صحبت عادی است. مثل اینکه از این به بعد وقتی داور اخراجم کرد باید از او تشکر کنم چون هر صحبت دیگری بی احترامی تلقی می‌ شود.

مدافع سپاهان درباره کاهش محرومیت پیام صادقیان نظرش را اینگونه بیان می‌ کند: صادقیان هم یک اشتباه کوچک کرد، واقعا نباید 3 ماه محروم می‌ شد. نه تنها برای من و همبازیانم امیدوارم اینجور محرومیت ها برای هیچ کس در لیگ‌برتر پیش نیاید.


شجاع خليل زادهفولادمبارکه سپاهان


1393/06/07 12:52  تعداد بازدید: 2,235





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن