تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم توجهی بسیاری از کارفرمایان به استفاده از نیروی کار دارای گواهینامه های مهارتی 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز مهرعلیزاده انتقاد کرد:
کم توجهی بسیاری از کارفرمایان به استفاده از نیروی کار دارای گواهینامه های مهارتی 
کرج – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد اجرایی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: بسیاری از کارفرمایان در کشور به اهمیت استفاده از نیروی کار دارای گواهینامه های مهارتی کم توجه هستند و لازم است توجه جدی در این زمینه افزایش یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، یدالله مهرعلیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری در مرکز تربیت مربی کرج افزود: بسیاری از کافرمایان در بخشهای خصوصی و دولتی هنوز ضرورت به کارگیری نیروی کار دارای گواهینامه های مهارتی را به صورت جدی مورد توجه قرار نداده اند که این امر نیازمند اصلاح است. رئیس ستاد اجرایی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت ادامه داد: قانون الزام کارفرمایان در این زمینه وجود دارد اما متاسفانه در بسیاری از موارد رعایت نمی شود و امیدواریم شاهد تغییرات در این خصوص باشیم. وی گفت: بسیاری از دستگاهها هنوز در این خصوص خود را مکلف نمی دانند ضمن اینکه دستگاههای نظارتی نیز در این خصوص ضعیف عمل کرده اند و تغییر نگرش در این خصوص باید به صورت جدی دنبال شود. مهرعلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود نیز در خصوص ضرورت ارائه آموزشهای مهارتی با توجه به نیازهای بازار کار در جامعه افزود: یکی از مشکلات کشور ما این است که این آموزشها با نیازهای بازار کار تناسب ندارد ضمن اینکه باید تلاش کنیم تا مهارت به شغل متصل شود و ارتباط خوبی میان آنها برقرا باشد. نیازسنجی بازار کار جزو فعالیتهای ما است رئیس ستاد اجرایی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: نیازسنجی بازار کار جزو فعالیتهای ما است و تلاش می شود که این امر در خصوص هر استان انجام شود تا بتوانیم شاهد افزایش اشتغالزایی با توجه به نیازهای بازار کار در همه استانها باشیم. وی ادامه داد: ضرورت امر هدفمندی و تقاضامحوری باید با جدیت مورد توجه باشد تا انجام فعالیتها و تلاشها از اثربخشی لازم برخوردار شود و به ثمر بنشیند. مهرعلیزاده در خصوص مسابقات ملی مهارت افزود: 553 نفر به این مسابقات راه یافتند که 473 نفر آنها را آقایان و بقیه را خانمها تشکیل می دهند ضمن اینکه این مسابقات 9 شهریور در کرج آغاز می شود. رئیس ستاد اجرایی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: این مسابقات در مرکز تربیت مربی در کرج و فنی و حرفه ای استان البرز برگزار می شود و برگزیده های آن با برگزیده های سال گذشته مسابقه می دهند. وی ادامه داد: برگزیده های نهایی نیز به مسابقات بین المللی اعزام می شوند و با برگزیدگان سایر کشورها به رقابت خواهند پرداخت. رئیس ستاد اجرایی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت افزود: برگزاری مسابقات ملی مهارت معلولین در چند رشته از دیگر برنامه ها بوده است و 40نفر در آن شرکت کردند که 21 نفر آنها زن و بقیه مرد بوده اند. مهرعلیزاده گفت: مسابقات ملی مهارت معلولین در رشته های ورد، طراحی گرافیک، خیاطی و کنده کاری چوب برگزار شده است.  


۱۳۹۳/۶/۶ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن