تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1836085188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولین کار من با zbrush و final render -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اولین کار من با zbrush و final render yasharFM 09 آبان 1388, 22:20دوستان سلام این اولین کار من تو این سایت هستش.من کلا زیاد مدل سازی بلد نییستم وبیشتر به ریگینگ علاقه دارم .این کاراکتر فانتزی رو داخل مکس ساختم که روش ریگینگ تمرین کنم .بعد تصمیم گرفتم که برای اولین بار با زی براش هم کار کنم که نتیجه این شد که میبینید.دلیل اینکه این کار رو اینجا گزاشتم اول اینه که نظرات دوستان رو بدونم بعد به عنوان کسی که اصلا رندر و نورپردازی بلد نیست از راهنمایی شما استفاده کنم. فقط دوتا موضوع رو بگم اول اینکه این مدل هنوز کامل نیست.داخل دهن هنوز ساخته نشده وابرو هم نداره ودرضمن چشماشم هنوز کار داره ولی چون قصد ندارم فعلا روی مدلینگ کار کنم ,این کار و کامل فرض کردم داخل گالری گذاشتم.دوم اینکه اشککالات کار رو مخصوصا در زمینه نور و رندرمثل نور سفید بالای گوش ورنگ پیشونی واون نور عجیب روی گردن رو به حساب مبتتدی بودن من بذررید اگه میشه راهنماییم کنید.مخصوصا دوستایی که با فاینال رندر کار کردن. ممنون داش ممد 09 آبان 1388, 22:40سلام کار خوبی شده ولی روی گلوش خیلی تو رفتگی داره Amin 4D 11 آبان 1388, 10:23از نظر مدلسازی خیلی جالب نشده اما من از تکسچرش خوشم اومد. در مورد رندر هم زیاد جای مانور نداره یه کاراکتر خالی بدون صحنه سازی. حتما کاراکترت رو ریگ کن و انیمیتشم اگه بکنی که عالی می شه. ما هنوز منتظر یکی از کارای انیمیت شما هستیم. آخه همون طور که می گی علاقه اصلیت ریگ پس الکی وقتت رو واسه کاری مثل مدلسازی هدر نده آخه اینجا خیلیها هستن که با علاقه این کار رو می کنن. شما هم پی گیر علاقه ات باش که موفقیتت جز در این زمینه نیست. خوشحال شدیم که پاتون به گالری هم باز شد. منتظر کارهای ریگ و انیمت شما هستیم. javadmagic 11 آبان 1388, 14:20به عنوان اولین کار، خوب شده. ولی باید روی مدل بیشتر کار کنی. موفق باشی. Moralist-Boy 13 آبان 1388, 13:06سلام . مدل سازی اونم مدل سازی اوگانیک تخصص می خواد . مثلا شما برای این کاراکترت مشخصه که آناتومی رو بلد نیستی (که خیلی هم اشکالی اینجا نداره چون شما مدلر نیستی) ولی برای ریگ کردن حتما باید آناتومی رو بدونی . توپولوژی خوبی توی مدل هات داشته باشی تا موقع ریگ کردن اجزا درست حرکت بکنن و لا اقل face ها توی هم نرن . در مورد نور پردازی برای کاراکترت شما بهترین کاری که می تونی بکنی نور پردازی سه نقطه ای هست که توی استودیو های عکاسی هم استفاده میشه . برای اونم یه مثال خیلی عالی هست توی خود Help مکس توی قسمت نور پردازیش . که بهت میگه جای نور ها کجا باید باشه و قدرت هر کدوم نسبت به بهقیه چقدر باید باشه و key light , Fill Light و Back light چیه . حتما نگاه بهش بنداز . موفق باشی :rose: masoud_warcraft 13 آبان 1388, 14:31با سلام. مي بينم به نكته جالبي اشاره كردين.توپولوژي صحيح. اگه خواستين من يك مطلب جالب از استيون استالبرگ دارم مي زارم راجع به توپولوژي كاراكتر.خيلي مفصله. البته يكبار توي انجمن مايا گذاشتم اگه سرچ كنين شايد پيدا بشه. rezatayebi 15 آبان 1388, 20:21بعنوان مدل اول کار خوبیه. اما همونطور که دوستان گفتن برای ریگینگ باید توپولوژی مدل استاندارد باشه. توپولوژی چهره مدل شما نسبتا مناسبه اما هنوز جای کار داره. اگه توی گوگل در مورد توپولوژی مدل جستجو کنید به مطالب مفیدی خواهید رسید.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن