تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798440907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Moein Character -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Moein Character moeinkarimi 07 فروردين 1388, 03:15سلام به تمامی دوستان خوبم که من رو یاری کردن تا بتونم این کاراکتر رو کامل کنم. بالاخره بعد از 2روز این کاراکتر رو تمون کردم !!!!! دوستان اگر اشکالی داره که میدونم زیاد داره به من بگن این اولین کاراکتر من به صورت حرفه ای است Modeling=4:30 hour Light & Render=Vray 1.5 sp2 3dmax Version=2009 sp1 RenderTime=3min moeinkarimi 07 فروردين 1388, 03:49و این هم همراه با حلقه بینی !!!!!!! در ضمن اسم این کاراکتر هم jason هستش. moeinkarimi 07 فروردين 1388, 04:20و این هم همراه با کلاه hoseini_smm 07 فروردين 1388, 07:09چرا از Zbrush برای مدلینگ استفاده نمی کنید؟ مدلینگ کاراکتر با مکس تقریبا غیرممکنه. :Mohsen: 07 فروردين 1388, 09:40كار جالبي شده البته ايراداتي هم داره، اگه واير فريم بزاري بهتر ميشه نظر داد من از كلاش بيشتر خوشم اومد، ولي تكسچرش خيلي ضعيفه moeinkarimi 07 فروردين 1388, 12:07خوب آره. من 100بار به 3-4 تا از کاربرا درخواست آموزش UnWrap رو دادم. اما کسی نتونست راهنماییم کنه. بعدشم من العان 2 ماه هست که Max کار میکنم و خیلی خوشحال شدم که ایرادات کار من رو بهم گفتید. moeinkarimi 07 فروردين 1388, 12:23میشه آموزش Wire رندر کردنش رو بهم بگید ؟؟؟؟/ moeinkarimi 08 فروردين 1388, 00:57خواهش میکنم آموزش Texturing رو بهم بدید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mandana 08 فروردين 1388, 01:15دوست جان مدلتون اگر یو وی داره تکستچر کردنش زیاد کاری نداره. آموزشه وایر رندر هم اگر اشتباه نکنم توی انجمن به چشمم خورده.اگر نیافتید بگید بیابم باستون کاره جالبی شده با اون عزیزی هم که میگن با مکس نمیشه مدلینگ کرد شدیدن مخالفم.خواستین نمونه زیاد هست تقدیم می کنم :دی موفق باشین دوست جان moeinkarimi 08 فروردين 1388, 01:19سلام ماندانا خانوم. خواهش میکنم حدعقل یک سری چیزهای Basic بگید ، من بعدش خودم باهاش ور میرم یاد میگیرم !!!! Mandana 08 فروردين 1388, 01:42wire render tutorial: می تکستچرینگ توی مکس بنکلن بلد نیستم اما این به دردتون میخوره تا صفحه آخر نگاهش کنید: اگر سرعتتون خوبه اینو ببینید: hoseini_smm 08 فروردين 1388, 06:31مساله سر تونستن یا نتونستن نیست. مساله اینه که هر برنامه برای یک کاری بالاخره ساخته شده است و اینها چیزهایی نیست که حالا مثلا یکی نظرش این باشه یا اون. برای مدلینگ کاراکتر بدون داشتن تجهیزات zbrush مناسبه. چون اصلا برای این کار ساخته شده است. moeinkarimi 10 فروردين 1388, 01:15اما من Zbrush رو قبول ندارم.به نظر من به گردپای 3DMAX و MAYA هم نمیرسه.میتونی برای من یکی از Character های معروفی که با Zbrush ساختن رو بهم نشون بدی بعد با یکی از Character های معروف 3DMAX و MAYA مقایسشون کنیم !!!!! (چه حرفی زدم.zbrush کجا 3DMAX کجا !!!!!!!!) shirani 10 فروردين 1388, 02:40کار جالبی شده :rose: زی براش قدرتمند هست ولی تا اونجایی که عقل ناقص من می رسه 90 % کار ها اول تو مکس و مایا مدل میشه بعد با اون رنگ لاآب بهش میدند hoseini_smm 10 فروردين 1388, 08:53اما من Zbrush رو قبول ندارم.به نظر من به گردپای 3DMAX و MAYA هم نمیرسه.میتونی برای من یکی از Character های معروفی که با Zbrush ساختن رو بهم نشون بدی بعد با یکی از Character های معروف 3DMAX و MAYA مقایسشون کنیم !!!!! (چه حرفی زدم.zbrush کجا 3DMAX کجا !!!!!!!!) این هم داخل همین سایت که نمونه های زیادی هست. این رو هم ببینید بد نیست. زی براش قدرتمند هست ولی تا اونجایی که عقل ناقص من می رسه 90 % کار ها اول تو مکس و مایا مدل میشه بعد با اون رنگ لاآب بهش میدند 90 درصدش چجوری حساب شده؟ ضمن اینکه کاراکتر شما یک کاراکتر کارتونی باشه یا یک انسان خودش تعیین کننده است. همچنین امکان مدلینگ از اول در zbrush هست که معمولا کار با یک کره یا مکعب شروع میشه. نمونه های زیادی هست که خودتون میتونید پیدا کنید. hoseini_smm 10 فروردين 1388, 12:35این مصاحبه رو هم ببینید. animations 10 فروردين 1388, 13:32باز بحث سر نرم افزاره؟! تا جایی که من می دونم Zbrush برای کاراکترهای پیچیده مناسبتره تا کاراکترهای ساده. :wink: moeinkarimi جان، کاراکترت به عنوان اولین کار بد نشده. بچه ها مشکل UV رو گفتن. چیزی که به نظر من می رسه اینه که چشمها با حدقه چشمها مچ نیستن. سیاهی چشمها هم قرینه نیست. بعد، اگه بخوای کاراکتر رو بعدا انیمیت کنی، پلک نداره که چشمهاش رو ببنده. دیگه اینکه، گوشه های لب خیلی برجسته شدن. (نمی دونم از قصد این کار رو کردی یا نه). موها و ابروها به صورت نمی خورن. اگه کچل بود بهتر بود. پیشنهاد می کنم اگه می خوای کاراکتر فانتزی بسازی، کار زیاد ببین و در کنارش طراحی کن. بعدش، حتما مدل شیت رو توی مکس وارد کن. hosienmax100 10 فروردين 1388, 14:08این مساله باید جز قوانین جدید باشه کل کل کردن سر نرم افزار ها ممنوع تو سایت ! سایت های دیگه هم اینکارو انجام دادن ! نتایج خوبی نداره مخصوصآ برا کسایی که تازه کار هستن ! گیج کنندس یه جورایی ! در مورد این دوستمون هم باید بگم اگه بتونی آناتومی رو مطالعه کنی خیلی زود به نتیجه میرسی برا مدلسازی کاراکتر ! good luck hoseini_smm 10 فروردين 1388, 18:06این مساله باید جز قوانین جدید باشه کل کل کردن سر نرم افزار ها ممنوع تو سایت ! سایت های دیگه هم اینکارو انجام دادن ! نتایج خوبی نداره مخصوصآ برا کسایی که تازه کار هستن ! گیج کنندس یه جورایی ! این حرف درسته. منتهی برای مقایسه مکس با مایا و لایت ویو و مودو. و یا مقایسه فتوشاپ و فتوپینت و یا منتال و ویری. چون اونجا سلیقه مهمتره. ولی وقتی برای نرم افزارهای متفاوت مثل کد با مکس، یا سولید ورکز با کد و یا راینو با مکس باشه مقایسه میتونه به کاربرها کمک کنه که با توجه به هدفشون بهترین نرم افزارها رو انتخاب کنند. چرا گیج بشند؟ moeinkarimi 10 فروردين 1388, 21:10سلام به همه. خیلی ممنون از اینکه جواب من رو دادید. اونجایی که گفتم 3dmax & Maya بهتر از Zbrush هست یک نظر شخصی بود و چیزی نگفتم که به کسی بربخوره !!!! در هر ص.و.ر.ت ممنونم از همتون Farrokh 10 فروردين 1388, 22:25املای حداقل این شکلیه سلام خسته نباشی برای بار اول خیلی خوبه سعی کن حتما zbrush رو امتحان کنی مو هاش خیلی خوب نشده سعی کن از صفحاتی که مپ های اپاسیتی دارن استفاده کنی مپینگ هم که . . . آموزش زیاد رو اینترنت هست کافیه بگردی خلاصه اینکه ادامه بده و همیشه موفق باشی Farrokh 10 فروردين 1388, 22:37اما من zbrush رو قبول ندارم.به نظر من به گردپای 3dmax و maya هم نمیرسه دوست عزیز اگه از من می شنوی هیچوقت بدون تحقیق حتی نظر شخصیت رو هم ابراز نکن ! ضمنا وقتی توی یک زمینه ی خاص حسابی حرفه ای شدی و اینقدر کار با سبکای مختلف زدی که دیگه برا خودت صاحب سبک شدی اونموقع حق داری در مورد تخصصت نظر شخصی داشته باشی تا قبل از اون جویای نظرات افرادی باش که چهار تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردن ! moeinkarimi 11 فروردين 1388, 01:27من فکر نمیکنم نظر دادن یک جرم باشه و باید یه نظر همه احترام گذاشت.:-? نظر دادن تخصصی خیلی با نظر دادن در تاپیکی که اثلاً ربطی به Zbrush نداره فرق میکنه. اگر من این حرف رو تو تاپیک Zbrush زدم اونوقت شما میتونی به من بگی که نظر نده تا حرفه ای شی !!!!!!!!!!! (در ضمن این رو باید به کسی بگی که بحث Zbush رو در این تاپیک باز کرد) AVGHH 11 فروردين 1388, 02:19مدلینگ کاراکتر با مکس تقریبا غیرممکنه. :shock: :shock: خواهش میکنم آموزش Texturing رو بهم بدید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لینک 1 () (part #09 به بعد رو ببین) لینک 2 () لینک 3 () لینک 4 () لینک 5 () لینک 6 (فیلم، این یکی خیلی قشنگه) () لینک 7 () (فیلم) لینک 8 () (فیلم، تکسچرینگ ماشین) ... hoseini_smm 11 فروردين 1388, 09:25منظورم از این جهت بود که شما برای کار توی مکس بایست تصور حجمی دقیقی از کار داشته باشی و از اول دقیقا بدونی چی میخواهید تا بتونید هندسه کار رو دربیارید.( چیزی که ماها غالبا نداریم) در ضمن برای درآوردن جزییات مشکل دارید.معمولا هم کسانی از این روش استفاده میکنند که تسلط خیلی بالایی رو آناتومی دارند ویا اینکه اینقدر کاراکتر طراحی کردند که چشم بسته خیلی سریع به مدلهاشون میرسند و یا اینکه نهایتا یک مدل حقیقی قبل از دیجیتالی نمودن آن از کار ساخته اند و به هنگام مدلینگ تمرکزشون فقط روی هندسه اونه ویا اینکه تجهیزات خاصی نظیر اسکن سه بعدی دارند. نمیگم این محدودیتها توی zbrush نیست. ولی حداقل مثل یک مجسمه ساز میتونید ادیتهای غیر هندسی و حسی رو کارتون داشته باشید و امکان بیشتری جهت تمرکز روی جنبه های هنری کار وجود داره. [QUOTE]در ضمن این رو باید به کسی بگی که بحث Zbush رو در این تاپیک باز کرد تاپیک که تو قسمت گالری برنامه های سه بعدیه؟ به هر حال من هم خودم مکس کار میکنم و فکر میکنم بهترینه. ولی بایست بپذیریم امکاناتی توی vue جهت طراحی لندسکیپ و امکاناتی در realflow جهت شبیه سازی مایعات سیال و امکاناتی توی rhino جهت طراحی سقفهای پوسته ای و zbrush جهت طراحی کاراکتر وجود داره که توی مکس نیست. توی یک تاپیک هم خوندم با اضافه شدن پلاگین پلی بوست توی مکس 2010 تا حدودی امکانات zbrush تو مکس 2010 به دست میاد. ضمنا وقتی توی یک زمینه ی خاص حسابی حرفه ای شدی و اینقدر کار با سبکای مختلف زدی که دیگه برا خودت صاحب سبک شدی اونموقع حق داری در مورد تخصصت نظر شخصی داشته باشی فکر کنم اگه اینجور بخواهیم سخت بگیریم دیگه کسی نبایستی نظر بده. milad_k 11 فروردين 1388, 14:09چرا از Zbrush برای مدلینگ استفاده نمی کنید؟ مدلینگ کاراکتر با مکس تقریبا غیرممکنه. عذر می خوام کی همچین حرفی رو زده ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! شما لطف کنید سایت های حرفه ایی های دنیا رو از جمله cgsociety.org رو ببینید بعدا خودتون حرفتون رو پس میگیرید. milad_k 11 فروردين 1388, 14:16اما من zbrush رو قبول ندارم.به نظر من به گردپای 3dmax و maya هم نمیرسه. من موندم چرا شما بدون آگاهی صحبت میکنید.هر برنامه ایی قدرت خاص خودش رو داره و این کاربر که با نحوه و سبک کار کردنش قدرت برنامه رو به نمایش میزاره.و اگر یک کاربر نتونه به خوبی از یک برنامه کار بکشه دلیل بر این نیست که اون برنامه خوب نیست و به پای فلان برنامه نمیرسه Farrokh 11 فروردين 1388, 14:25نقل قول: ضمنا وقتی توی یک زمینه ی خاص حسابی حرفه ای شدی و اینقدر کار با سبکای مختلف زدی که دیگه برا خودت صاحب سبک شدی اونموقع حق داری در مورد تخصصت نظر شخصی داشته باشی فکر کنم اگه اینجور بخواهیم سخت بگیریم دیگه کسی نبایستی نظر بده. من قصدم سخت گیری نیست من قبلا ها یک همچین روحیه ای داشتم و باعث شد خیلی عقب بمونم فقط خواستم دوستمون این جوری نشه به هر حال موفق باشید amin2001 16 فروردين 1388, 11:52خب یه مدت گزشته از آخرین پست در این تاپیک از دوستان خواهش میکنم در این تاپیک بیشتر از این به موضوع نرم افزارها پرداخته نشه تشکر :rose: 3DVIGOR 16 فروردين 1388, 19:33با سلام دوست گلم از پشتکارتون خیلی خوشم میاد امید وارم که همین طوری گیر بدی و یاد بگیری ! اینجا رو یه نگا بنداز : و اینجا : و اینجا : درضمن معین جان اگه میخوای تو این انجمن پیشرفت کنی به دعواهای بقیه توجه نکن شما کار خودتو ادامه بده و کاری به اینا نداشته باش یه بنده خدا یه حرف بی ربطی زد ( مدلینگ با مکس غیر ممکنه ) :shock::sad: خب اشتباه کرد یه حرفی واسه خوش زد ! بقیه باید ببخشنش . موفق باشید :rose: moeinkarimi 17 فروردين 1388, 14:16ممنون از اینکه این تاپیک ها رو دادی :rose: اما من خودم یاد گرفتم. تاپیک جدیدم این هست :




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1622]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن