تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 آذر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1834828137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنیمیشن حضرت علی (ع) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آنیمیشن حضرت علی (ع) Mehdi_Lover3dsmax 21 بهمن 1388, 02:40بسم الله الرحمان الرحیم سلام به همه دوستان و محبان اهل بیت عصمت وطهارت یاعلی جان من که باشم که برآن خاطر عاطر گذرم ---------------- لطف ها میکنی ای خاک درت تاج سرم من این پروژه رو با مدلینگ محیط توی maya شروع کردم . تمام محیط رو همین جوری ساختم و از چیزی ایده نگرفتم بعضی از خانه ها رو هم با نرم افزار Hexagon ساختم .من عادت دارم در طول پروژه برای تنوع با نرم افزار های مختلف کار کنم .material وtexture هم ساده بود واز render mentalrey استفاده کردم . کاراکتر حضرت علی رو با نرم افزار Silo شروع کردم نرم افزار با حالی هست ولی باگ زیاد داره .به همین دلیل ما بقیع رو با hexagon انجام دادم .واسه uv از uvlayout استفاده کردم . خوب الان کم کم همتوت رو کلافه میکنم تازه داره شروع میشه :shock::) این پروژه واسه من جنبه یادگیری و تحقیقاتی داشت شاید بگین این همه نرم افزار لازم نبود ولی من میخوام نتیجه تحقیقاتم رو با شما در میون بذارم شاید کمکی باشه واسه شما تا راههای الکی رو نرید در ضمن تا اینجای کار تحقیقات من 1سال طول کشیده و من کلی چیز یاد گرفتم .بذارید بقییه داستان رو بگم تا قبل از این پروژه من با 3dsmax کار می کردم و maya تعطیل بله این اولین کار من با maya بود . شنیده بودم لباس مایا عالیه از اون طرف maya به من چشمک میزد و میگفت بیا منو یاد بگیر منم ساده لو گفتم باشه .خوب تو این پروژه هم لباس حرف اول رو میزد .منم گفتم یا علی خلاصه رسیدم به اینجا که 4 تیکه لباس داشتیم پیرهن عبا دیشداش امامه .. دور پیرهنو خط کشیدم چون دیگه هم حوصلم نمیشد هم سنگین میشد هم خیلی سخت .با ما بقیع ادامه دادم حدود سه هفته گیرش بودم بعدش که درست شد تازه فهمیدم کیسه حضرت علی هم هست :cry: خوب دور اونم خط کشیدم و geometri گذاشتم راستی یادم رفت قبلشو بگم . نگفتم چه طوری حضرت علی رو راه بردم:sad: من اولش rigging رو بلد نبودم واسه همین از FBIK که ساده تر بود شروع کردم نگو که بعدش کلی مشکل با animationan پیدا کردم . خوب با کمال پررویی رفتم سراغ autodesk motion builder تا یادش گرفتم و بلاخره حضرت علی راه رفت ولی در نهایت بازم از راه رفتن راضی نبودم بریم سره لباس دوباره بعد از این همه تحقیق بازم از لباس ها راضی نبودم چون هر کاری کردم اونجور که می خواستم چروک نمی شد ولی خدایش سرعت محاسباتش هرچند با یه cpu حساب می شد ولی سریع تر از max بود (من از سیستم nclothاستفاده کردم ) بلاخره 30 ثانیه از کارو رندر گرفتم که اینجا گذاشتم ولی داستان اینجا تموم نمی شه مدتی پروژه رو رها کردم وروی مضوعاتی مثل syflex و اصلا تا حالا فکر میکردم Max رو بلدم فکر کردم دعوام نکنید قبلا گفتم این یه کار تحقیقاتی و آموزشی واسه من هست ولی تصمیم گرفتم کارو از اول توی مکس انجام بدم (دیونه هم نیستم :green:)محیط رو داشتم بردمش توی مکس با یه سری تغییرات . به خودم گفتم محیط باید کثیف باشه با modbox شروع به texture دادم وسط هاش که رسیدم با bodypaint ادامه دادم تا الان محیط و راه رفتن حضرت علی علیه السلام تمام شده به لباس رسیدم واینجا من چند تا رندر از محیط رو گذاشتم خیلی حرف زدم ببخشید منتظر نظرات شما هستم شما سوالات و نظرات خود تون رو بگین منم هرچه رو تو این تحقیق یاد گرفتم با دلیل جواب میدم به نظرم کمک خوبی واسه همه میتونه باشه لینک انیمیشن با مایا حجم فایل 1.6 mb لینک انیمیشن با مکس (آخرین آپدیت من) حجم فایل 6 مگ ُsimulate لباسهای حضرت علی در مکس رندر از دو جهت است دوربین اول حجم فایل 1 مگ دوربین دوم حجم فایل 1.4 مگ چند تا عکس هم از simulate گرفتم که در پست اخرم میذارم محیط ساخته شده توی مکس Amin 4D 21 بهمن 1388, 13:44ایول بابا. شده مثل یه پروزه سنگین واقعی که از هر نرم افزاری در یه زمینه ی کار استفاده می شه، ولی من نفهمیدم مایا رو برای چی ول کردی برگشتی سراغ مکس!!!!!!!!!! راستی یه ساله داری روی این کار کار می کنی یا یه ساله داری تحقیقات رو انجام می دی؟ این کار کلا چقدر زمان برده؟ Hexagon و Silo رو دیدم. قدرت Hexagon رو قبول دارم، نرم افزاریه که کلا به مدلسازی تعلق داره و قدرت و سرعت خیلی زیادی هم در این زمینه داره. silo زیاد چیزی در موردش نمی دونم اگه می شه یه توضیحی بده در موردش، اونم فکر کنم کلا برای مدلسازی باشه، مگه نه؟ راستی من نتونستم دانلود کنم فیلمش رو آخه اینجا اینترنت یه کم مشکل داره، اما محیط جالبی رو در آوردی خوشم اومد ازش. کاراکتر امام علی هم یه رندر شده ازش بذار ببینیم با جزئیات بالا. راستی داستان پروژه چیه؟ داستان داره و رو داستان انیمیتش می کنی یا فقط همین طوری تست می زنی؟ کارت رو ادامه بده. مشکلی بود ما هم در خدمتیم، مثلا اگه خواستی دو سه تا دیگه نرم افزار قاطی کارت کنی، مثل Cinema 4D و Houdini بگو ما در خدمتیم. اطلاعات هم خواستی ما پایه ایم. موفق باشی. فعلا بای. sharin 21 بهمن 1388, 14:32سلام خيلي خوشم اومد رفيق.خدا قوت .كارت خوبه. موضوع كاري كه شروع كردي رو دوست دارم و بخاطر انتخابش جا داره ازت يه تشكر گنده بكنم. اما توي ساختن يه همچين موضوعات مهمي بايد يه دقت ويژه اي روي روند كار داشته باشي تا خدايي نكرده مشكلي پيش نياد(مخصوصا تو جنگي كه در پيشه!)(ان شا ا.. كه اهل فن هستي و متوجه منظورم شدي.) اشكالات كار: ستاره هاي آسمان زيادي زياد بودن. texture حضرت علي هم خيلي ساده بود. در عوض محيط كار خوب بود(هم modeling و هم texture) يه خورده سعي كن از گرد و خاك استفاده كني. راه رفتنه هم خوبه فقط تيكه آخر loop اش يه مكث و خم شدن بدي داره. چونكه براي راه رفتن از loop استفاده مي كني face هاي پارچه هات رو زياد كن و حركت پارچه رو بهتر كن ،درسته كه طول مي كشه ولي از cache استفاده كن كه لازم نباشه راه رفتن تو كل محيط رو simulate كنه.(البته همين الانش هم خوبه) سعي كن به كيسه هم حركت بدي تا كارت بهتر شه. در كل عاليه ولي بدون روي اين موضوعات بايد باظرافت خاصي كار بشه تا همه تو كف بمونن.البته animation سازي تك نفره هم خداييش خيلي سخته. در پايان جا داره ازت يه تشكر ديگه هم بكنم. به اميد روزي كه ما ايرانيان يه قطب قدرت در عرصه ي animation سازي در جهان بشويم. بدرود. Mehdi_Lover3dsmax 21 بهمن 1388, 14:56ممنون از نظر وتشویق شما:rose: دوست عزیز سعی کن فیلمو دانلود کنی حجم زیادی نداره چون توی اون حضرت علی(ع) رو با لباس داینامیک میبینی. رها کردن مایا جنبه تحقیقاتی داشت من از حالت داینامیک لباس راضی نبودم زیاد چروک نمیشد ولی سرعت simulation بالا بود تصمیم گرفتم با مکس انجام بدم هر چند simulation توی مکس پایین تر هست و مثل مایا با یه cpu حساب میشه ولی لباس خیلی طبیعی تر چروک میشه. دارم روش کار میکنم تموم بشه تفاوت لباس ها رو کاملا احساس میکنید از نظر زمان من دوست دارم این کار رو به بهترین نحو وحداکثر تواناییم انجام بدم مهم نیست کی تموم بشه . با این پروژه دارم همه چی یاد میگیرم. این یکسال صرف اموزشهای لازم در یادگیری مایا _ لباس مایا-motionBuilder_ riggig _لباس مکس و........ واعمال اموخته ها در پروژه شده . این پروژه از نظر داستان ادامه داره این فقط قسمت شروع اونه که حضرت علی (ع) توی شب سیاه راه میره ادامه داستان سر زدن به فقیر ها هستش .احتمالا در ادامه احتیاج با جلوه های ویژه هم دارم .شاید اگه با مکس ادامه دادم با particleflow و peyrocluster یا Afterburnباشه . هم نرم افزارها رو تست میزنم وهم داستانو ادامه میدم تا در نهایت هم یاد بگیرم و هم بهترین نرم افزار متناسب با ذاعقه خودم پیداد کنم. silo نرم افزاری هست مثل hexagon با این تفاوت که ابزار paint نداره ولی یه چیزه دیگه داره من باهاش حال کردم که سر عت کارو خیلی بالا میبره و اون ابزار براشه البته hexagon براش داره ولی نه براش move مانند zbrush و modbox ونه به نرمی اونا . فکر کن توی silo همین طور که با face کم کار میکنی براشهای استاندارد zbrush رو هم از جمله move به همون نرمی داشته باشی جالب تر اینکه میتونی مانند zbrush فیسها رو بالا ببری و جزییات بدی یا حتی modelرو از اول با fase زیاد بسازی بعد با ابزار topologei قوی اون که شبیه polypost مکس هست retopologiکنی و مدل کم face و اماده انیمیشن بسازی . اگه باhexagon کار کردی یاد گیری silo اسونه باور کن من فقط 2 ساعت وقت گذاشتم تا جای ابزارها و کلید های میانبره شو یاد گرفتم و شروع به ساختن مدل هام شدم در ضمن گفنم باگ زیاد داره بعضی وقتها هنگ میکنه . ورژن اخرش 2.1 هست ولی من با 2.0.6 کار میکنم باگش کمتره سوالی داشتی در خدمتم :) Mehdi_Lover3dsmax 21 بهمن 1388, 15:23sharin جان ممنون خیلی امید به من دادی اخه از بس کار کردم ولی اونجوری که دوست داشتم نشد داشتم نا امید میشدم :rose::rose: اون تیکی که توی راه رفتن هست به خاطر motion builder هست خواستم درستش کنم که نظرم راجع به motion builder عوض شد (شروع جنگ:mad:) سیستم lip sync موشن واقا عالیه چون real بود یعنی من یه میکروفن به سیستم وصل میکردم هرچی میگفتم کاراکتر همون موقع اجرا میکرد یه چند روزی کف کرده بودم ولی ایرادها motionbuilder یه محیط جدا بود من نمیتونستم یه چهره رو با gui (لاین های کمکی که توی مایا هست که وصل میشه به morph ها برای تسریع در انیمیشن) به موشن بیلدر ببرم یا اگه می شد وسط راه خراب میشد خلاصه کلی درده سر از اون طرف توی مایا باید یا دستی lipsync کنی یا voice o matic استفاده کنی حالا بگرد دنبال voice o matic (نیست نگرد ) خوب تصمییم گرفتم rigging مایا و Anzovin.The.Face.Machine یاد بگیرم که گرفتم ولی مشکل لباس باز منو مجبور کرد تا سرغ مکس برم من fase های پارچه رو به اندازه کافی زیاد کرده بودم کیسه هم به دست لینک شده بود ولی حرکتش ندادم در مورد ستاره ها هم توی مکس تغییر دادم که رندرش هست . اگه خوب نیست بازم تغییر بدم pclord 21 بهمن 1388, 20:22سلام کارت خیلی خوبه،از این نمونه کارا خوشم میاد،اگه کمکی خواستی بگو در حد توانم کمکت میکنم. موفق باشی.:rose: Mehdi_Lover3dsmax 21 بهمن 1388, 21:40ممنون دوست عزیز :rose: حتما اگه توی تحقیقات گیر کردم خبر میدم sharin 22 بهمن 1388, 23:24راستي nclothes مايا خيلي خفنه و تنظيماتش هم زياده (البته به نظرم يكمي هم قاطي داره!) وقتي روي presets بزني ونگه داري مي توني انواع پارچه ها رو ببيني و %مورد نظرت رو به صورت پيشفرض انتخاب كني. نميدونم به اين چيزا توجه كردي يا نه اما اگه نه امتحان كن.موفق باشي. تا بعد. Hi MAJID 23 بهمن 1388, 06:11سلام دوست عزیز راستش میخواستم اشکالات کار رو بهتون بگم ولی دوستان قبلش تمامی اونها رو گفته بودن. فقط میخواستم بهت بگم که نمیدونم برای چی ولی هر وقت نگاهش میکنم اشکم رو در میاره :cry: ازت ممنونم :rose: Mehdi_Lover3dsmax 23 بهمن 1388, 08:53راستي nclothes مايا خيلي خفنه و تنظيماتش هم زياده (البته به نظرم يكمي هم قاطي داره!) وقتي روي presets بزني ونگه داري مي توني انواع پارچه ها رو ببيني و %مورد نظرت رو به صورت پيشفرض انتخاب كني. نميدونم به اين چيزا توجه كردي يا نه اما اگه نه امتحان كن.موفق باشي. تا بعد. ممنون دوست عزیز بله اونا رو امتحان کردم من حتی سراغ syflex هم رفتم . الان دارم با cloth مکس میزنم و کاملا راضی هستم لباسها خیلی خوب چروک میشن یکی دو روز ایند میزارم مقایسه کنید سلام دوست عزیز راستش میخواستم اشکالات کار رو بهتون بگم ولی دوستان قبلش تمامی اونها رو گفته بودن. فقط میخواستم بهت بگم که نمیدونم برای چی ولی هر وقت نگاهش میکنم اشکم رو در میاره ازت ممنونم ممنون دوست عزیز :rose: واسه خودم هم همینجوره :cry: از دوستان تقاضا دارم اشکلات محیطی رو که با مکس زدم یاداوری کنند چون قراره حضرت علی (ع) با لباسهایی چروک محاسبه شده با مکس و راه رفتنی متفاوت که با character studio زدم توی این محیط قرار بگیره میخوا ایرادا رو رفع کنم راستی رندر final render هست از تمامی دوستان که منو در این کار خیر یاری می کنن تشکر میکنم اجرتون با امام علی (ع) Navidmilan 23 بهمن 1388, 09:21لذت بردم وقتی خوندم که برای هر مشکلت وقت گذاشتی ، تحقیق کردی و به نتیجه هم رسیدی. کار هم خوب از آب در اومده ... ادامه بده من که شخصا دنبال میکنم و شک ندارم که این تلاش خروجی های قشنگتری هم داره. Mehdi_Lover3dsmax 23 بهمن 1388, 09:39ممنون :rose::rose::rose: تشویق های شما به من امید بیشتری میده که با انرژی بیشتری کارو دنبال کنم hrgh 23 بهمن 1388, 21:09آفرین رفیق کارت عالیه پشت کارت هم از اون عالیتر دقیقا این چیزایی که گفتی و مشکلات رو درک میکنم چون خودم هم دو تا انیمیشن ساختم و پی بردم که چه مکافاتی داره دمت گرم ادامه بده sharin 23 بهمن 1388, 21:51راستي گفتي سراغ syflex هم رفتي! ميشه بگي كه با چه version ي از مايا كار مي كردي؟ syflex چي? version اش چند بود؟ Mehdi_Lover3dsmax 23 بهمن 1388, 23:22راستي گفتي سراغ syflex هم رفتي! ميشه بگي كه با چه version ي از مايا كار مي كردي؟ syflex چي? version اش چند بود؟ من کارو با مایا 2008 شروع کردم بعد که 2009 اومد توی اون render گرفتم syflex هرچی گشتم ورژن جدیدش گیرم نیومد اخه ورژن جدیده با 4 cpu محاسبه میشه سرعتش وحشتناکه ولی نیست نگردید تازه این شرکت یه ورزنم واسه 3ds max داده اونم هنوز کرک نشده . من چیزی که به دستم رسید syflex واسه مایا 8 بود که با یک cpu محاسبه می شد . بد نبود ولی به نظرم هنوز لباس مکس واسه پروژه من بهتر بود . نتیجشو الان دارم میبینم و راضی هستم .انشا الله یکی دو روز ایند میذارم تا روش بحث کنیم . CG_Master 25 بهمن 1388, 08:53سلام مهدی جان... واقعا خسته نباشی بهت میگم.. (گرچه میدونم هیچ وقت خسته نمیشی چون مثل بقیه بچه ها با عشق و لذت کار میکنی) از آدمایی مثل تو خوشم میاد چون نرم افزاری رو انتخاب کینن که توی زمینه خودش تخصص داره و بعد اون رو توی مکس و مایا تلفیق میکنن منم با کلوت مکس خیلی حال میکنم... و کلا قبولش دارم... بزار چون از کارت خوشم اومده یه پیشنهادی هم بهت بدم... چرا سراغ پلاگینه Ground Wiz نرفتی.... برای تکسچر تلفیقی برای زمین خیلی عالیه ... ... این جور کارا باید زمینش بامپی باشه و کلا یه مقدار Chaos داشته باشه تا بیننده حس قدیمی بودن توی کار رو درک کنه و بتونه با داستان و کل کار رابطه برقرار کنه... آخه محیط هست که همون اول داستان رو باز گو میکنه و مخاطب رو توی اون تم داستان قرار میده و بعد.... از نور هایی که استفاده کردی خیلی خوشم اومد ... نقطه قوتی بود برای کارت.... یه چیز دیگه که خیلیا بهش توجه نمیکنن و میگن مهم نیست اینه که بین زمین و دیوار که یه حالت گونیا مانند داره رو باید دقت کنی... چون هیچ وقت توی دنیای واقعی این جور بین این دو تا جسم تمیز نیست و نیازه که کمی خاک مدل کنی... تکسچرینگ زیاد به چشم نیماد اگر چه میدونم تنهایی خیلی سخته ... ولی.... (خودت خواستی :دی ) بازم بهت سرمیزنم .... میدونم موفق میشی و موفق هم میشی پس تا موفقییتت بهت میگم که موفق باشی (چی گفتم !!!‌) هادی .... Mehdi_Lover3dsmax 25 بهمن 1388, 11:04سلام دوست عزیز ممنون :rose::rose: Ground Wiz پلاگین قوی هست ولی تا موقعی که moudbox , podypaint رو دارم دیگه چیزی جا نمیمونه در مورد زمین من بهش بامپ دادم ولی خودشو اونجوری که میخواستم نشون نداد . آفرین دست گذاشتی روی چیزایی که تو ذهنم بود :) می خواستم توی تغییرات زمینو با moudbox حسابی پر چاله جولش کنم من مرز بیین دیوارو زمینو کاملا رعایت کردم نمی دونم چرا به نظر نیومده ؟ راستی تا امشب دیگه حتما یه پریویو از لباسا میذارم اینو علی الحساب داشته باشید Mehdi_Lover3dsmax 25 بهمن 1388, 11:11راستی یه سوال سخت از ID تون معلومه reactor ها رو فولید چه طوری میتونم کیسه حضرت علی رو داینامیک کنم در حالی که بالباسا کالیژن داشته باشه :shock: این چیزیه که دارم این روزا در موردش فکر میکنم .اگه تونستم حتما آموزشه اونو + لبسها میزارم قول میدم CG_Master 25 بهمن 1388, 12:46راستی یه سوال سخت از ID تون معلومه reactor ها رو فولید چه طوری میتونم کیسه حضرت علی رو داینامیک کنم در حالی که بالباسا کالیژن داشته باشه :shock: این چیزیه که دارم این روزا در موردش فکر میکنم .اگه تونستم حتما آموزشه اونو + لبسها میزارم قول میدم سلام مهدی جان... عکسی که تازه گذاشتی رو دیدم... به جرات میشه گفت شبیه سازی فوق العاده بود... در باره زمین و بامپ و رندر نشدن باید عرض کنم که هر چی هست و همونجوری که خودت میگی که تمام این مسائل رو رعایت کردی ؛ پس نتیجه میگیریم که رندرت مشکل داره و یه نموره ضعیفه... در رابطه با اون کاری که شما گفتی هم یه راهی هست... با Reactor میشه انجام داد ( توی این مورد هنوز با Cloth امتحان نکردم که آیا میشه یا نه ولی با Reactor رو مطمئنم که میشه) باید لایه ای Simulate کنی ینی یه سیمولیت واسه لباس که خودت استادی... و یه سیمیولیت هم واسه کیسه... اما سیمیولیت برای کیسه: (البته من خلاصه توضیح میدم چون زیاد میشه‌؛ بعضی کار هارو خودت میدونی) وقتی که حرکت کاراکترت همراه با لباس شبیه سازی شد باید از Soft Body Collection استفاده کنی... به کیسه باید SBcollection بدی و توی راکتور وارد کنی حالا اینجاش مهمه که جسم برخور کننده با کیسه چیه..!!! باید امتحان کرد... RB collection برای جسم تاثیر گذار میتونه جواب گو باشه... مهم ترین نکته ای که میشه توی این جور حرکت ها بهش توجه کرد تا کیسه تابع حرکت جسم مورد نظر باشه اینه که باید به جسم تاثیر گذار فرمان آنییلدینگ (طبعییت کننده یا unyielding) بدی تا همون جور که گفتم کیسه مورد نظر مطابق با حرکت واکنش دهنده یا تاثیر گذار شبیه سازی بشه.. سعی کن توی قسمت تنظیمات جهانی Reactor گزینه Col.Telorance رو پایین بیاری تا با دقت بالا تر و فاصله کمتری بین دو جسم یه شبیه سازی خوبی رو داشته باشی... این گزینه رو میشه با گزینه Offset توی تنظیمات کولیژن کلوت شبیه دونست.... سرت رو درد نمیارم... اگه بخوام برم تو مبحث راکتور که دیگه زیاد میشه... اگه نتونستی از این راه بری باید به لباس یه کلکسیون DM بدی چرا که هر فریمی لباس در حال تغیر شکل هست و فکر میکنم باید از این راه بری.... اگه نتونستی کاری کنی... فایل مکس و همراه ریگینگ و شبیه سازی کلوت بده بهم تا ببینم کجای کار میلنگه... 98٪ همیشه یه راهی هست.... راستی ... چرا اینقدر تکسچرت Low رزوله هستش؟؟؟ موفق باش پسر... Mehdi_Lover3dsmax 25 بهمن 1388, 13:02ممنون معلومه حسابی رفتی تو دلو جیگر reactor اینا رو که گفتی حتما امتحان میکنم اگه هم گیر کردم دست شما رو می بوسه این عکس از محیط مکس grab شده . رندر نیست واسه همین کیفیتش پایینه CG_Master 25 بهمن 1388, 13:13این عکس از محیط مکس grab شده . رندر نیست واسه همین کیفیتش پایینه اا میبینی تو رو خدا .... این زندگی واسه آدم اصلاً حواس نمیزاره... به خدا :green: Mehdi_Lover3dsmax 26 بهمن 1388, 14:07سلام دوستان :neutral: همونطور که قول داده بودم لباسهارو توی مکس simulate کردم اینم لینکش که تو پست اول هم گذاشتم ُsimulate لباسهای حضرت علی در مکس( update) رندر از دو جهت است دوربین اول حجم فایل 1 مگ دوربین دوم حجم فایل 1.4 مگ و اینم چند تا رندر تک عکس منتظر نظرات هستم Mehdi_Lover3dsmax 26 بهمن 1388, 14:18در مورد کیسه حضرت علی(ع) باید بگم که ار reactor استفاده نکردم . کیسه یه تیکه پارجه هست که داخلش رو به geometri گذاشتم که کالیژن داشته باشه واین geometri با کمر biped لینک هست پس همراه کمر خمو راست میشه .همجچنین این کیسه با بقیه لباسا کالیژن داره . به همین راحتی. ولی به نظر میرسه که کیسه موقع حرکت چروک نمیشه .اولش تو فکر رفتم ولی بعدش متوجه شدم توی حالت طبیعی هم کیسه باید همینجور باشه .می شد با Reactor بیارمش ولی اینجوری هم سریع تر شد وهم مثل باقیه لباسا با cloth محاسبه شد CG_Master 26 بهمن 1388, 15:12آره .. فکر جالبی بود... چون قرار توش یه چیزی باشه همین راه خوبه که رفتی همیشه باید از طبیعت ؛ طبعییت کرد در باره راه رفتن:::: حرکت راه رفت زیاد جالب نیست انگار پای کاراکتر میلنگه سرش زیاد پایینه وقتی که پا از زمین بلند میشه رو زیاد دقت نکردی ... باید یه مقدار بیشتر به عقب بچرخه... حالا این حرکت رو آماده گرفتی یا اینکه خودت کلید زدی؟ با همون بایپد مکس یا برنامه دیگه ای ...؟؟؟؟ ولی در کل حرکت لباس فوق العاده شده موفق باشی pclord 26 بهمن 1388, 15:29آفرین خیلی بهتر شده بود،فقط تکسچر او کیسه رو بهتر کن،براق شده ،که فکر کنم دلیلش Specular باشه،اون قسمتش هم که روی دوشش قرار گرفته رو هم بیشتر روش کار کن واقعی تر بشه ،خودت یه کیسه رو پر کن و بزار رو دوشت،ببین حالتش چطوری میشه،بعد سعی کن همون حالت رو بهش بدی. موفق باشی.:rose: Mehdi_Lover3dsmax 26 بهمن 1388, 15:39حرکت راه رفت زیاد جالب نیست انگار پای کاراکتر میلنگه سرش زیاد پایینه وقتی که پا از زمین بلند میشه رو زیاد دقت نکردی ... باید یه مقدار بیشتر به عقب بچرخه... حالا این حرکت رو آماده گرفتی یا اینکه خودت کلید زدی؟ با همون بایپد مکس یا برنامه دیگه ای ...؟؟؟؟ موفق باشی ممنون من حرکتو خودم ساختم اماده نبود . با biped بود .یعنی از gate walk استفاده کردم بعد تغیرات رو روش اعمال کردم . کاراکتر نمیلنگه این بخاطر لباسهاست که اینجور به نظر میرسه . روی راه رفتن زیاد گیر دادم از ای�




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 606]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن