تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798644589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی آبادی:کشتی آنقدر هم مشکل ندارد،مشکل را درست می کنند/جوادی:کار سختی است،اما می توانیم قهرمان جهان شویم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
علی آبادی:کشتی آنقدر هم مشکل ندارد،مشکل را درست می کنند/جوادی:کار سختی است،اما می توانیم قهرمان جهان شویم
علی آبادی و جوادی عضو شوراهای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد با حضور در برنامه تخصصی کشتی روح پهلوانی درخصوص آخرین وضعیت نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی به بحث و گفتگو پرداختند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحیم علی آبادی درباره این که چرا با توجه به  فاصله نزدیک مسابقات جهانی و بازی های آسیایی فرنگی کاران در قالب دو تیم کاملاً مجزا به این رقابت ها اعزام نشدند گفت:ما مجبور بودیم با توجه به داشته های موجود ترکیب تیم ملی را مشخص کنیم،و در انتخاب نفرات نیز کاملاً علمی و حساب شده عمل کردیم،به طور مثال در وزن 80 کیلو گرم حبیب اخلاقی مشل اضافه وزن چندانی ندارد و از نظر فنی و جسمی توانایی حضور درهر دو میدان جهانی بازی های آسیایی را خواهد داشت.
 
دارنده مدال نقره المپیک در پاسخ به این سوال که بهتر نبود تیم اصلی را به مسابقاتی که در اولویت قرار داشت اعزام می کردیم و تیم دوم در دیگر رقابت حاضر می شد اظهار داشت:در هر صورت با ما باید در هر دو میدان از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم،مطمئن باشید ترکیب تیم ملی بسیار خوب و منطقی انتخاب شده و با این نفرات موفقیت در هر دو تورنمنت جهانی و بازی های آسیایی دور از دسترس نخواهد بود.
 
علی آبادی در خصوص کنار گذاشتن مهرداد اسفندیاری از اردوی تیم ملی نیز گفت:من از طریق مصاحبه هایی که اسفندیاری فر در اصحاب رسانه داشته متوجه شدم او از کنار گذاشته شدن از تیم ملی ناراحت شده ،اما به هر حال باید قبول کنیم از آنجایی که در نهایت سرمربی باید پاسخگوی عملکرد تیم باشد حق دارد با مربیانی کار کند که با وی همراه باشند،احد پازاج نیز به دلیل مشکلاتی که گویا در اردو رخ داده برای آنکه از تنش ها در آستانه مسابقات جهانی جلوگیری کنداز اسفندیاری فر استفاده نکرده است.
 
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی افزود:ما مربیان سازنده را از شهرستان ها به تهران می آوریم و در چند اردوی تیم ملی از آنها استفاده می کنیم که این کار بسیار اشتباه است،چرا که هم سازندگی را از کشتی گرفته ایم و هم برای مربی توقع ایجاد شده است.
 
دارنده مدال نقره جهان تاکید کرد:بهتر است مربیان سازنده در باشگاه های خودشان مشغول به پشتوانه سازی و رشد استعدادها باشند اما از طرفی نیز حق و حقوق آنها نیز نادیده گرفته نشود به طوری که از پادش هایی که به مربیان تیم ملی و یا کشتی گیران اختصاص داده می شود سهمی هم برای این مربیان در نظر گرفته شود و یا در اعزام به مسابقات مختلف بین المللی جایگاه این زحمتکشان محفوظ بماند.در هر صورت به اعتقاد من هیچگاه یک معلم نمی تواند در دانشگاه موفق باشد از همین رو مربیان تیم ملی نیز باید بر اساس این استدلال انتخاب شوند تا شأن مربیان نیز همواره حفظ شود.
 
علی آبادی با بیان این که کشتی آنقدر هم که گفته می شود مشکل ندارد و مشکل را درست می کنند خاطرنشان کرد:نمی خواهم بگویم که در کشتی همه چیز صد در صد ایده آل است ،اما باور کنید در این رشته آنقدر هم که گفته می شود مشکل وجود ندارد بلکه متأسفانه مشکل را برخی از دوستان بنا به دلایلی که بهتر است گفته نشود برای این رشته درست می کنند.به هر حال در آستانه دو رویداد مهم جهانی و بازی های آسیایی هستیم بهتر است به کادر فنی تیم ملی اعتماد کنیم تا آنها بدون دغدغه و حاشیه فرنگی کاران را برای حضور پر قدرت و کسب نتیجه مطلوب در این رقابت ها آماده سازند.
 
ابراهیم جوادی عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد  درباره این که چرا در 4 وزن،نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و بازی های آسیایی مشترک هستند گفت:در برخی اوزان فاصله نفر اول و دوم بسیار زیاد است در نتیجه چاره نداشتیم در 4 وزن از کشتی گیران مشترک در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی استفاده کنیم.
 
دارنده 4 مدال طلای جهانی تصریح کرد:به نظر من هم در فاصله نزدیک دو رویداد مهم استفاده از کشتی گیران مشترک کار چندان منطقی و اصولی نیست چرا که ریکاوری لازم برای این نفرات وجود ندارد اما وقتی دستمان در پشتوانه ها خالی است مجبور هستیم برخی اوقات با در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیماتی این چنینی را اتخاذ کنیم.
 
وی با اشاره به تغییرات متعدد در ترکیب تیم ملی روسیه عنوان کرد:روس ها از آنجایی که در امر سازندگی و پشتوانه سازی با برنامه کار می کنند همیشه این قدرت تغییر و مانور را در ترکیب تیم های ملی خود دارند اما متأسفانه ما از آنجایی که در این راه حرکت رو به جلویی نداریم در مواقع نیاز با مشکل روبرو می شویم.
 
دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سوال که در مسابقات جهانی چقدر شانس قهرمانی داریم اظهار داشت:در دنیای ورزش برد وباخت مشخص نیست،به طور مثال در جام جهانی فوتبال چه کسی باور می کرد اسپانیا قهرمان دوره گذشته در دور مقدماتی حذف شود،در واقع شیرینی ورزش در این است که نتیجه هیچگاه از قبل مشخص نیست.
 
وی اضافه کرد:ما تیم خوبی داریم،اضافه شدن چند کشتی گیر جوان و جویایی نام در ترکیب تیم ملی در کنار یک کادر فنی توانمند معیارهای خوبی برای موفقیت در مسابقات جهانی است،قبول دارم کار سختی پیش رو داریم اما از طرفی نیز اعتقاد دارم اگر مشکل خاصی رخ ندهد می توانیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.
 
جوادی در خاتمه درباره کیفیت لیگ جایزه بزرگ فصلی کشور نیز گفت:خیلی زود است در مورد مسابقات لیگ جایزه بزرگ فصلی که به تازگی راه اندازی شده بخواهیم اظهار نظر کنیم،باید صبر داشته باشیم تا حداقل چند فصل از این رقابت ها انجام شود بعد پیرامون نقاط ضعف یا قوت آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن