تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799509050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف بنزین آلوده پتروشیمی‌ها یکی از اقدامات سازمان بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در رادیو ایران:
حذف بنزین آلوده پتروشیمی‌ها یکی از اقدامات سازمان بود
دکتر معصومه ابتکار در برنامه نبض زمین رادیو ایران احیای شورای عالی حفاظت محیط زیست را یکی از دستاوردهای مهم دولت در این دوره عنوان کرد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو ایران؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست احیای شورای عالی حفاظت محیط زیست را یکی از دستاوردهای مهم دولت در این دوره عنوان کرد.

دکتر معصومه ابتکار در برنامه نبض زمین کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران با تشکر از رسانه رادیو بویژه رادیو ایران به دلیل توجه به مقوله محیط زیست در خصوص برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست گفت : برنامه های متعدد و گسترده ای در ارتباط با تغییر شرایط کنونی محیط زیست کشور و بهبود وضعیت شاخص هایی مثل محیط زیست طبیعی، حیات وحش، تنوع زیستی ، تالاب ها، رودخانه ها ، سواحل و دریاها داریم.

 وی در ادامه افزود : کاهش مخاطرات و آلودگی ها هم مد نظر بوده است ، و یکی از مهمترین برنامه هایی که سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته به اجرا گذاشته و تداوم دارد موضوع آلودگی هواست و کارگروه ملی آلودگی هوا را بعد از مدتی که این کارگروه تعطیل شده بود با قوت احیا کردیم . دو مصوبه خوب در دولت برای برنامه ها و سیاست های کاهش آلودگی هوا در سطح کشور داشتیم.

 ابتکار همچنین تصریح کرد : حاصل این سیاست ها، حذف بنزین آلوده پتروشیمی و جایگزینی آن با بنزین استاندارد و یورو 4 بویژه در شهرهایی مثل تهران و کرج ، اراک و تبریز بود و تا پایان آذر ماه سال جاری هم سایر شهرها طبق توافقی که با وزارت نفت شده است بنزین یورو 4 تامین خواهد شد.

 معاون رئیس جمهور در خصوص رعایت استانداردهای آلودگی هوا توسط خودروسازها تاکید کرد : خودروسازها موظف شده اند استانداردهای خود را با بنزین یورو 4 اجرا کنند و این باعث شده که تاحدی اندازه گیری های ما نشان می دهد کیفیت هوا در شهرهای بزرگ بهتر شده است اما مشکل کامل برطرف نشده است.

 معصومه ابتکار در خصوص برنامه کاهش آلودگی هوا در برنامه نبض زمین رادیو ایران گفت : برنامه کاهش آلودگی هوا باید ادامه پیدا کند و تمام بخش ها تقسیم کار کرده اند و احیای شورای عالی حفاظت محیط زیست یکی از دستاوردهای مهم دولت در این دوره بوده است و شخص آقای رئیس جمهور علاوه بر اینکه به مقوله محیط زیست عنایت ویژه ای داشتند در مناسبات مختلف مسئله محیط زیست را پیگیری می کنند و جلسه و تشکیل دبیرخانه شوری عالی محیط زیست را با قوت پیگیری می کنند.

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود :در مورد موضوع گرد و غبار برنامه اقدام ملی داریم و ستاد ملی داریم و دستگاه های مختلف می دانند که چه کارهایی باید انجام شود.

 ابتکار با بیان اینکه در سطح منطقه متاسفانه ناامنی هایی که در عراق هست کار را دشوار کرده است خاطرنشان کرد : ولی ما موضوع را دنبال می کنیم.

 وي در خصوص موضوعاتی مثل تالاب ها و دریاچه ها بویژه دریاچه ارومیه هم تصریح کرد : در ستاد احیای دریاچه ارومیه نقش کلیدی را ایفا کردیم و وظایف در آن زمینه انجام می شود و معتقدم مهمترین وظیفه در احیای تالاب ها اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی است.

 معاون رئیس جمهور یکی دیگر از برنامه های مهم سازمان حفاظت محیط زیست را تقویت سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت:  این سازمان ها موتور پیش برنده بسیاری از فعالیت ها و برنامه های ما در سطح ملی با مردم هستند.

دكتر ابتکار در پايان خاطرنشان کرد: موضوع آموزش در زمینه حفظ محیط زیست از محورهای کلیدی فعالیت ماست که یکی از آنها استفاده از نماد یوزپلنگ ایرانی روی پیرامون تیم ملی فوتبال بود که انعکاس وسیعی داشت.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن