تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام ۲۲۰ هزار ايثارگر به اردوهاي فرهنگي، ورزشي و زيارتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد خبر داد: اعزام ۲۲۰ هزار ايثارگر به اردوهاي فرهنگي، ورزشي و زيارتي معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد گفت: براساس برآورد‌ها نزديک به ۲۲۰ هزار نفر از ايثارگران را در سال جاري به اردوهاي فرهنگي، ورزشي و زيارتي اعزام مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن موذني در مراسم افتتاح اردوگاه دانش آموزي جنت فارس که از جمله طرح‌هاي افتتاح شده در هفته دولت بود، با بيان اينکه در جنوب کشور نياز به يک مجموعه فرهنگي ورزشي احساس مي‌شد، گفت: به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران و با همکاري دستگاه‌هاي استاني اين مجموعه افتتاح شد و با راه اندازي اين اردوگاه که ظرفيت پذيرايي از ۱۶۰ نفر را دارد، در خدمت خانواده معظم شهدا و ايثارگران خواهيم بود.
وي افتتاح اردوگاه دانش آموزي جنت فارس را حرکتي بسيار بزرگ براي خدمت به جامعه ايثارگري به ويژه جانبازان معزز دانست و گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده با دستگاه‌هاي مربوطه اميدواريم در همه استان‌ها مراکز فرهنگي، ورزشي و توانبخشي راه اندازي شود. در حال حاضر در ۱۵ استان کشور مراکز فرهنگي ورزشي در حال راه اندازي است و در ساير استان‌ها نيز اين مراکز در حال تجهيز هستند.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد يکي از مباحث اصلي معاونت فرهنگي را توجه به بحث ورزشي و تربيت بدني جانبازان دانست و گفت: جانبازاني که در حال انجام کارهاي درماني هستند، قطعآ به ورزش و تربيت بدني نياز دارند و در همين راستا تلاش داريم در سال جاري بحث مسايل تربيت بدني را تقويت کنيم.
حجت الاسلام والمسلمين موذني به برگزاري اردو‌ها اشاره کرد و گفت: در سال جاري بر اساس برآورد‌ها نزديک به ۲۲۰ هزار نفر از ايثارگران را به اردوهاي فرهنگي، ورزشي و زيارتي اعزام خواهيم کرد.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود بر لزوم فعاليت رسانه‌ها در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تاکيد کرد و گفت: در اين زمينه نقش صدا و سيما بسيار مهم است و بايد در اين بخش از ظرفيت‌هاي هنري به ويژه فيلم و سريال استفاده کند. جريان آموزش و آگاهي جامعه جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و اشاعه واقعيت‌هاي جبهه و جنگ و ايثار و شهادت، بايد براي فرزندان انقلاب به ويژه نسل جوان بازگو شود.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد از احياي دبيرخانه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بنياد به عنوان يکي از فعاليت‌هاي انجام شده در دوره اخير بنياد نام برد و از تمام دستگاه‌ها خواست در اين زمينه همکاري لازم را داشته باشند.
محمود پاکدل مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس نيز در اين مراسم، گزارش ساخت اين مجموعه را ارايه کرد.
در اين مراسم که با حضور تعدادي مسوولان ستادي و استاني بنياد و مسوولان استان فارس، تعدادي از دانش آموزان ممتاز شاهد و ايثارگر از استان‌هاي اصفهان، يزد و خوزستان و چندين تشکل و گروه ايثارگر استان فارس برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمين موذني با اهداي لوح تقدير از تلاش و همکاري‌هاي شهردار شيراز که خود نيز از جانبازان دفاع مقدس است، تشکر و قدرداني کرد.
ساخت اين اردوگاه با مشارکت شهرداري شيراز انجام شد و تجهيز آن با همکاري معاونت فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران مرکز انجام شد. در کنار اردوگاه دانش آموزي جنت فارس، مجتمع جامع توانبخشي و فرهنگي ايثار در حال تجهيز است تا به زودي به بهره برداري برسد. اين مجتمع داراي سالن ورزشي، آمفي تئا‌تر، کتابخانه اينترنتي و سالن‌هاي متعدد جلسات خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن