تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803994457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید + تصاویر مهم‌ترین ویژگی و قابلیت‌های این گوشی‌ها ضد ضربه بودن، ضد گرد و غبار بودن و ضد آب بودن است. چیزی‌ که حتی گران‌ترین‌ها و معروف‌ترین‌های بازار از آن عاجزند.


با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
آیا برای شما هم پیش‌آمده که به طور ناگهانی گوشی موبایل از دستتان رها شود و بر روی آسفالت و یا سیمان سخت و خشن کف خیابان بیافتد؟ یا اینکه برایتان پیش آمده که به کنار دریا رفته باشید و فراموش کنید که گوشی موبایل در جیبتان است و وارد دریا شوید؟! اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتماً تجربه تلخ خراب شدن گوشی و یا دیدن آسیب فیزیکی را داشته‌اید. بسیاری از افراد با داشتن همین نگرانی‌ها در هنگام خرید گوشی همراه به دنبال مدل‌هایی هستند که بتواند مقاومت بالایی درآسیب دیدن داشته باشند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، در ادامه مطلب قصد داریم تا برخی از گوشی‌های سرسخت موجود در بازار را معرفی کنیم که یکی از اولویت‌های آن‌ها مقاوم بودن در مقابل آب، گرد و خاک، ضربه و یا توانایی‌های دیگر است. کیوسرا Brigadier اولین گزینه ما در این لیست، Kyocera Brigadier است. این گوشی را می‌توان اولین محصولی در دنیا دانست که صفحه نمایش آن به طور کامل از کریستال یاقوت ساخته شده و به صورت عمده تولید می‌شود. این بدین معنی است که صفحه نمایش Kyocera Brigadier که در آزمایشگاه‌های مخصوص به عمل آمده می‌تواند در مقابل هر سقوط، ضربه و خط و خشی که تصورش را بکنید مقاومت کند. در مورد خود گوشی نیز، بدنه آن به صورت ضد آب طراحی شده و از قطعات با طول عمر بالا در ساخت آن استفاده شده است.
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
 سامسونگ گلکسی S5 اکتیو گلکسی S5 اکتیو در واقعی یکی از محصولات سامسونگ است که از نظر فنی تفاوت خاصی با گلکسی S5 ندارد اما در طراحی و ساخت بدنه آن تغییراتی صورت گرفته است. بدین صورت که بدنه و قاب پشتی آن ظاهری متفاوت و اسپورت تر داشته و قاب پشت آن در نگاه اول شما را یاد تجهیزات نظامی می‌اندازد! طبق ادعای سامسونگ این گوشی در مقابل گردو خاک و ضربه بسیار مقاوم بوده وکلیدهای جانبی دیگری نیز بر روی گوشی برای فعال کردن راحت تر برخی اپلیکیشن ها بر رویان قرار گرفته است.
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
اسپات گلوبال فون در نگاه اول گوشی اسپات گلوبال فون از آن دسته گوشی‌هایی نیست که بتوانید در مهمانی از جیب خود بیرون بیاورید و با آن پز بدهید! اما می‌توانید روی سرسخت بودن و ماندگاری بالای آن حساب کنید. شرکت سازنده این گوشی ادعا می‌کند اگر حتی در دور دست‌ترین نقطه منطقه تحت پوشش آنتن دهی موبایل نیز باشید این گوشی به واسطه آنتن بسیار قوی مشکلی را برای دسترسی شما به خطوط دیگر ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این بدنه مقاوم این گوشی به نوعی طراحی شده تا بتواند دمای منفی بیست درجه سیلسیوس یا بالای 55 درجه سیلسیوس را نیز تحمل کند و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد.
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
سونی اکسپریا Z2 معمولاً هنگامی که شرکت‌های سازنده به سراغ ساخت گوشی‌هایی با قابلیت ضد آب بودن می‌روند. دیگر توجه آنچنانی به قابلیت‌های درونی و قدرت پردازش گوشی نمی‌کنند. اما در مورد گوشی سونی اکسپریا Z2 اینطور نیست. سونی اکسپریا Z2 نه تنها می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد و حتی عکاسی کند! بلکه طراحی بدنه فوق العاده زیبایی دارد و صفحه نمایش آن یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. به تمام این مسائل دوربین 20 مگاپیکسلی قدرتمند پردازنده 4 هسته ای توانا را نیز اضافه کنید.
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
وریکول RS90 وورتکس وریکول RS90 وورتکس در استانداردهای موبایل سازی درجه حفاظت یا کد آی پی 67 را دریافت کرده است. این بدین معنی است که این گوشی می‌تواند بدون هیچ محدودیتی در تا عمق یک متری آب دوام داشته و کاملاً از نظر گردوغبار عایق باشد. طراحی بدنه آن نیز به گونه ای است که مقاومت بالایی در استفاده طولانی مدت دارد. البته در مورد این گوشی نباید انتظار مشخصات فنی بالایی مانند اکسپریا Z2 را داشته باشید.
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
کیوسرا Hydro Elitee شرکت کیوسرا در سری خانواده Hydro خود، تعداد زیادی گوشی دارد که همگی به توعی در مقابل آی مقاومت بالایی دارند اما یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها کیوسرا هیدرو الایت است که یک گوشی در سطح متوسط شناخته شده و اندازه مناسبی دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این گوشی قیمت اقتصادی آن است.
 با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
ان.ای.سی Terrain ترین از آن گوشی‌های سرسخت شرکتان ای سی ااست که محبوبیت زیادی بین مشتریان این شرکت دارد. NEC Terrain مجهز به یک صفحه کلید سخت افزاری بوده که بسیار مناسب افرادی است که به ارسال پیام‌های متنی علاقه دارند. بدنه محکم و مقاوم این گوشی در مقابل ضربه، گرد و خاک و آب مقاوم است و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
ال‌جی G-Flex اگر گوشی خاصی بخواهد دراین لیست قرار بگیرد که نه بدنه آنچنان مقاومی داشته باشد و نه ضد آب باشد، حتماً باید قابلیت ویژه‌ای داشته باشد. الجی جی فلکس یکی از آن‌ها است. اول اینکه بدنه ال جی جی فلکس طوری طراحی شده که کاملاً ضد خش است و در صورت ایجاد خط و خش خودش خود به خود ترمیم می‌شود!! علاوه بر این الجی جی فلکس صفحه نمایش خمیده ای دارد که می‌تواند تا 50 کیلوگرم فشار را تحمل کند. بنابراین اگر به طور اتفاقی بر روی این گوشی بنشیند خیالتان از بابت شکستن آن راحت است!
با جان سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار آشنا شوید
اخبار مرتبط:پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند بازار+عکسنخستین گوشی هوشمند واقعاً دیجیتال + تصاویرقدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار ایران +عکس

دوشنبه 3 شهریور 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن