تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ستاد مشترک» از تسخیر لانه جاسوسی می‌گوید/ در انتظار جذب بودجه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
«ستاد مشترک» از تسخیر لانه جاسوسی می‌گوید/ در انتظار جذب بودجه
عطا سلمانیان کارگردان سینمای ایران طرح فیلمی با نام «ستاد مشترک» نوشته است که به گفته وی پس از گذشت 2 سال از نگارش آن هنوز نتوانسته سرمایه‌گذاری برای آن پیدا کند.



عطا سلمانیان کارگردان سینمای ایران که پیش از این فیلم «پرنده باز» را کارگردانی کرده است درباره فعالیت های تازه اش در سینما به خبرنگار مهر گفت: بعد از ساخت فیلم «پرنده باز» به نگارش طرحی با عنوان «ستاد مشترک» مشغول شدم و مدت زیادی تمرکزم را روی این مساله گذاشتم تا بتوانم اثر شایسته‌ای را به مرحله تولید برسانم. وی درباره مضمون فیلمنامه «ستاد مشترک» عنوان کرد: این طرح به شرح وقایع، حوادث و اتفاقات در ابتدای انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد. تمام اتفاقات و وقایع ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و ماجرای تسخیر سفارت لانه جاسوسی با جزئیات در این طرح گنجاده شده و به نقش ویژه و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در این جریان اشاراتی شده است. همچنین تصویر جدیدی از مستشاران آمریکایی که در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند را در این طرح ارائه کردم.

سلمانیان یادآور شد: به هر نهاد و ارگانی برای تولید این فیلم سر زدم و همه طرح را خوانده و گفتند طرح خوبی است اما نزدیک به 2 سال است که هیچ همکاری‌ای در زمینه ساخت آن صورت نگرفته است و هیچ یک از نهادهای سینمایی برای تولید این فیلم پیش‌قدم نشدند. او در پاسخ به این که آیا طرح فیلمنامه «ستاد مشترک» به سازمان سینمایی هم ارائه شده است؟ گفت: در دوره مدیریت حجت الله ایوبی هم من این طرح را به سازمان سینمایی ارائه دادم و آن ها هم استقبال کردند اما تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است. کارگردان فیلم «پرنده باز» در ادامه حرف‌هایش عنوان کرد: ساخت چنین فیلم هایی با مضمون انقلاب اسلامی نیازمند بودجه است و نمی توان با تهیه کننده بخش خصوصی چنین فیلم هایی را تولید کرد. وی در پاسخ به اینکه چرا این متن در مرحله طرح باقی مانده است؟ گفت: برای نگارش فیلمنامه باید بودجه ای تعریف شود و تا زمانی که هزینه های تولید فیلم فراهم نشود نمی توان کاری از پیش برد. در طول 2 سال گذشته دست روی دست نگذاشتم و مشغول نگارش طرح فیلمنامه «ستاد مشترک» بودم. این روزها عرصه جدال فرهنگی است و نمی توان در این میدان سکوت کرد و کنار کشید. وی در پایان حرف هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم که شرایط ساخت فیلم «ستاد مشترک» هرچه زودتر فراهم شود و نهادهای مربوط من را برای تولید این فیلم یاری کنند.   «پرنده باز» آخرین ساخته عطاالله سلمانیان است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. حسین یاری، مهران رجبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.          


۱۳۹۳/۶/۳ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن