تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گتوزو: ميلان به يک ستاره نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گتوزو: ميلان به يک ستاره نياز دارد
اين بازيکن پيشين تيم ملي ايتاليا مي‌گويد نسبت به توانايي پيپو اينزاگي هيچ شکي ندارد اما فقط در صورتي که ميلان يک بازيکن بزرگ به خدمت بگيرد.

به گزارش "ورزش سه"، روسونری با انتقال بالوتلی به لیورپول موافقت کرده اما هنوز جایگزینی برای این بازیکن به خدمت نگرفته است.

گتوزو همچنین درباه ی حسش به آث میلان میگوید:این باشگاه در قلب من است و هنوز آن اشتیاق بزرگ به میلان را در وجودم دارم.

او درباره ی اینزاگی میگوید: من به توانایی و شخصیت پیپو ایمان دارم و میدانم که اگر یک ستاره ی بزرگ در تیمش داشته باشد قطعا نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

گتوزو همچنین درباره ی بالوتلی می‌گوید: من زیاد در این باره صحبتی ندارم غیر از اینکه بگویم او یک مهاجم بزرگ و با استعداد است ولی خیلی چیزها را باید یاد بگیرد از جمله اینکه هیچ فرقی بین او و بازیکنان دیگر وجود ندارد.

او درباره ی کونته هم صحبت کرد : کونته انتخاب درستی بود . من هیچ شکی نسبت به تواناییش ندارم . او یک انسان برنده است و عقاید روشنی دارد . او می‌داند چه می‌خواهد و تیم ملی را در راهی که همه ی ما دوست داریم به پیش خواهد برد.


آث ميلان


1393/06/02 11:12  تعداد بازدید: 1,196





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن