تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جولان خودروهای تحریم‌کنندگان ایران در خیابان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
واردات خودرو ,خودروسازان داخلی,شرکت‌های خودروساز خارجی
جولان خودروهای تحریم‌کنندگان ایران در خیابان‌ها در جلسه اخیر شورای سیاست‌گذاری خودرو انتقاداتی نسبت به افزایش واردات خودرو از شرکت‌هایی که در زمان تحریم از همکاری با خودروسازان داخلی امتناع کردند، مطرح شد.




جدیدترین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد. در این جلسه بعضی از اعضا انتقاداتی را نسبت به افزایش بالای واردات خودرو در چهار ماهه نخست امسال مطرح کردند. در این زمینه عنوان شد که در حالی واردات برخی از برند های خودرویی به کشور افزایش شدیدی داشته که شرکت های تولیدکننده این خودروها در زمان تحریم همکاری خود با خودروسازان داخلی را قطع کرده و از ارسال قطعات به ایران خودداری کردند. در ادامه گفته شد که شرکت های خودروساز خارجی که از ادامه همکاری برای مونتاژ خودروهای تولیدی خود در ایران در چند سال اخیر خودداری کرده اند، به چه دلیل باید صادرات خودروهای آماده این شرکت ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ایران افزایش یابد. همچنین در ادامه این جلسه راهکارهای افزایش صادرات خودروهای تولیدی در کشور بررسی شده و مقرر شد تا در جلسات آینده شورای سیاست گذاری خودرو نیز در این زمینه بحث و راهکارهای عملیاتی در این باره ارائه شود. در این زمینه مطرح شد که افزایش کیفیت و تولید خودروهای روز جهان پیش زمینه اصلی رشد صادرات خودرویی کشور بوده و شرکت های خودروساز داخلی باید در این جهت حرکت کنند.(ایسنا)


شنبه 01 شهریور 1393 17:54    بازدید:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن