تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش مستندی که به جشنواره حقیقت امسال راه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پخش مستندی که به جشنواره حقیقت امسال راه یافت
مستند " یک ایوان تماشا " این مستند که به هشتمین جشنواره سینما حقیقت که آذرماه امسال برگزار می شود ، نیز راه یافته است ، شنبه این هفته از شبکه مستند پخش می شود.


 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ «یک ایوان تماشا» در قالب پخش تصاویر مختلف از بالکن و ایوان‌های ساختمان‌های جدید و قدیم سعی دارد بگوید ایوان یا بالکن صورت یک ساختمان است. گاهی این صورت رو به بیرون و گاهی پشت به کوچه است و سپس اشاره‌ای دارد به خلقیات و روانشناسی انسان.

آیا واقعاً این صورت‌های ما با بزک زیبا شده و یا از درون زیباست و نگاهی که ما به صورت‌های دیگر داریم چگونه و رفتارهای انسانی ما با اجتماعمان چطور است؟

ترکمن، گمشان، رشت، لاهیجان، مازندران، یوشج، کوپ، نایین، انارک، ابیانه، اصفهان، کاشان، یزد، بوشهر، کرمانشاه، سنندج و کرن شهرهایی هستند که این مجموعه در آن تصویربرداری شده است.

کارگردانان این مجموعه کامران رضایی و سیامک سلیمانی هستند، پژوهش آن را مسعود اعرابی بر عهده داشته و نام فیلمبردار پیام عزیزی، صدابردار غلامحسین میرجلیلی و مدیر تولید آن امیر عباسی است و تهیه‌کنندگی  این مستند نیز بر عهده داریوش یاری است. 

« یک ایوان تماشا » شنبه ، 25 مرداد ماه ، ساعت 18 و در قالب برنامه « فانوس» از شبکه مستند پخش می شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن