تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدی علوم پزشکی شیراز در عملیاتی کردن گردشگری سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: عزم جدی علوم پزشکی شیراز در عملیاتی کردن گردشگری سلامت خبرگزاری پانا: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: عزم ما برای راه‌اندازی گردشگری سلامت تا پایان سال‌جاری جدی است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت 14:12



به گزارش خبرگزاری پانا، دكترمحمدهادی ایمانیه در نخستین نشست شورایعالی گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشكی شیراز، گفت: بخش اعظمی از بسترهای لازم برای دست‌یابی به این هدف فراهم است.
مسئول هماهنگی‌های اقتصادی امور بین‌الملل وزارت بهداشت نیز با اشاره به گرایش کشورهای همسایه به صنعت گردشگری سلامت، گفت: کشور ترکیه تاکنون سالانه 200هزار گردشگر سلامت را به کشور خود وارد و در این زمینه برنامه‌ریزی درازمدت کرده است.
دکتر نائلی با بیان اینکه ویژگی‌های منحصر به فرد عرصه سلامت، سبب تفاوت گردشگری سلامت با سایر انواع گردشگری شده است، افزود: سرمایه‌گذاری در این زمینه، موجب ورود ارز به میزان دو تا سه برابر گردشگران عادی به کشور می‌شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس نیز با بیان اینکه گردشگران بر حسب مقصد سفر به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند، گفت: لازم است در زمینه گردشگری سلامت، تعرفه‌های درمانی ساماندهی شود.
محسن عامری تعرفه‌های سلیقه‌ای را از جمله آفات گردشگری سلامت دانست که موجب از دست دادن توانمندی‌های موجود در این زمینه می‌شود.
وی ابراز داشت: برقراری مسیرهای ارتباطی بین شیراز و شهرهای کشور عراق، به عنوان یکی از کشورهای متقاضی در این زمینه، از جمله اقدامات موثر در توسعه صنعت گردشگری سلامت استان فارس است.
رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز، دیگر عضو این نشست بود که گردشگری سلامت و صنعت را دو مولفه درهم تنیده عنوان کرده و بر لزوم تشکیل کارگروهی در این خصوص در استان تاکید کرد.
بهرام پارسایی، نقش جاذبه‌های تاریخی شهر شیراز را در این زمینه موثر دانست.
گفتنی است، نخستین نشست شورایعالی گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور رییس این دانشگاه برگزار شد و در این نشست مقرر شد برنامه راهبردی یک ساله گردشگری سلامت دانشگاه برای ارائه در نشست بعدی تدوین شود.


 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن