تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803299068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش فدراسیون به ورود 90 به اساسنامه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
واکنش فدراسیون به ورود 90 به اساسنامه
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: دوستانی که امروز به بهانه مجمع و اساسنامه فدراسیون به کفاشیان و سایر مدیران فدراسیون فوتبال حمله می‌کنند تا دیروز به بهانه‌های دیگر و موضوعات دیگر به وی و همکاران و ما حمله می‌کردند. فارس: علی‌اکبر محمدزاده در خصوص اتفاقات دیدار دربی خوزستان و درگیری‌هایی که در این مسابقه رخ داد گفت:  مسائل مربوط به قبل، حین و پس از مسابقات بیشتر به کمیته انضباطی مربوط می‌شود. کمیته اخلاق در این مسائل خیلی ورود نمی‌کند.


وی در مورد افزایش شدت خشونت‌ها در فوتبال و اینکه آیا کمیته اخلاق قصد ورود به این موضوع را ندارد، گفت: به عنوان یک سیاست کلی در فدراسیون، برخورد با خشونت‌ها در دستور کار قرار دارد. در مورد موضوع بداخلاقی‌ها با ابراز نگرانی باید عنوان کنم که کلیات این امور را رصد می‌کنیم و از اپیدمی شدن بداخلاقی‌ها جلوگیری خواهیم کرد.


محمدزاده گفت: مجموعه مدیران فدراسیون فوتبال از افزایش بداخلاقی‌ها در مسابقات فوتبال، نگران و ناراحت هستند و باید سرمربیان، بازیکنان و هواداران با خویشتنداری مراقب چنین مسائلی باشند و از بروز و شیوع بداخلاقی در فوتبال جلوگیری به عمل بیاوردند.


رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برنامه 90 با توجه به اسم وی به موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال ورود کرده و مشروعیت انتخابات فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده است، گفت: بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به این حواشی به هیچ وجه ورود نکنیم چون افرادی که این حواشی را برای فدراسیون فوتبال، بنده حقیر و آقای کفاشیان ایجاد می‌کنند هدف‌شان این است که ما با پاسخگویی به آنها، خودمان را درگیر چنین حاشیه‌هایی کنیم. ما نیز بهترین راه را گریز از این حواشی و رسیدن به اصل مطلب و فوتبال سالم در فدراسیون می‌دانیم.


وی تصریح کرد: این دوستان و عزیزانی که امروز به بهانه مجمع و اساسنامه فدراسیون و مسائل اینچنینی به کفاشیان و سایر مدیران فدراسیون فوتبال حمله می‌کنند تا دیروز به بهانه‌های دیگر و موضوعات دیگر به وی و همکاران و ما حمله می‌کردند. وقتی این بهانه‌ها نتیجه بخش نبود حالا از زاویه دیگر ورود کرده و مباحث دیگر را مستمسک قرار داده‌اند تا بتوانند کفاشیان و سایر مدیران فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهند بلکه آنها نیز وارد حاشیه شده و خودشان را گرفتار کنند.


محمدزاده افزود: ما هم هوشمندانه تنها نظاره‌گر دست و پا زدن این عزیزان هستیم و به کار اصلی خودمان که سالم‌سازی در فوتبال است، می‌اندیشیم و سعی می‌کنیم هیچگاه از این امر غافل نشویم.



1393/5/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن