تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802675822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران، ميهمان جشنواره امام رضا(ع) در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۳۷ب.ظ)
برزين ضرغامي عنوان کرد: خبرنگاران، ميهمان جشنواره امام رضا(ع) در تهران خبرگزاري‌ها، نشريات الکترونيک و رسانه‌هاي برخط براي دومين سال پياپي موضوع جشنواره امام رضا(ع) در تهران واقع شد. تاکنون حدود 800 اثر از اين رسانه‌ها به دبيرخانه جشنواره رسيده است و احتمال مي‌رود اين تعداد به دو برابر برسد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران گفت: استان تهران هم‌زمان با مشهد براي دوازدهمين سال پياپي است که جشنواره امام رضا(ع) را برگزار مي‌کند. امسال هم براي دومين سال است که موضوع خبرگزاري‌ها، نشريات الکترونيک و رسانه‌هاي برخط با محوريت پرداختن به ابعاد شخصيتي امام رضا(ع) براي اين جشنواره انتخاب مي‌شود.
برزين ضرغامي افزود: تيتر و ليد، سرمقاله، گزارش، مقاله، عکس و گفت‌وگو بخش‌هاي مختلف اين جشنواره‌اند. علاقه‌مندان بايد آثار خود در بازه زماني هفدهم شهريور پارسال تاکنون را به دبيرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا پانزدهم مرداد بود اما اين تاريخ تا سوم شهريور تمديد شد.
به گفته وي شرايط ارسال آثار در فراخوان جشنواره در سايت اداره کل فرهنگ و ارشاد تهران به نشاني tehran.farhang.gov.ir قابل دسترسي است.
ضرغامي به دريافت 800 اثر تاکنون در دبيرخانه جشنواره اشاره کرد و گفت: بيشتر آثار در بخش‌هاي تيتر و ليد، عکس و گزارش هستند. لازم به ذکر است با وجود تمرکز رسانه‌هاي الکترونيک در تهران، از شهرستان‌ها نيز آثار زيادي به دست‌مان رسيده. پست الکترونيک [email protected] ويژه ارسال آثار است.
اين مقام مسئول يادآور شد: تا پيش از اين پژوهش و پايان‌نامه‌هاي مرتبط با ابعاد شخصيتي امام رضا(ع) موضوع جشنواره بود اما بر اساس ظرفيتي که در حوزه‌هاي رسانه‌هاي الکترونيک وجود داشت تاکنون اين موضوع براي دو جشنواره اخير انتخاب شد.
وي با اشاره به پايان مرحله نخست داوري گفت: هيات انتخابي آثار اوليه را که تمامي آثار رسيده به دبيرخانه تاکنون است انتخاب و بررسي کرده و آثار برگزيده از ميان آنها را براي داوران ارسال کردند تا انتخاب نهايي انجام شود. تا پنجم شهريور اسامي برگزيدگان مشخص مي‌شود که البته در روز اختتاميه اعلام خواهد شد.
ضرغامي به يکسان بودند استقبال از جشنواره پارسال و امسال گفت: امسال هم روند و تعداد ارسال آثار به جشنواره مانند سال گذشته است و از آنجايي که بيشتر آثار در روزهاي آخر به دست‌مان مي‌رسد احتمال دارد مانند سال گذشته تعداد آنها به نزديک هزار و 400 اثر برسد. در جشنواره گذشته نيز بيشتر آثار در بخش تيتر و ليد، عکس و گفت‌وگو بودند.
وي با اشاره به اطلاع‌رساني به شرکت‌کنندگان سال‌هاي گذشته از طريق سامانه پيامکي گفت: هنوز برآورد نشده است که چه تعداد از اين افراد در جشنواره امسال نيز شرکت کرده‌اند.
مدير کل فرهنگ و ارشاد تهران درباره برگزاري اختتاميه جشنواره گفت: اختتاميه جشنواره در دهه کرامت و طبق برنامه‌ريزي در يازدهم شهريور برگزار مي‌شود اما؛ امکان تغيير اين تاريخ در آينده وجود دارد.
ضرغامي در پايان گفت: در هر بخش سه برگزيده خواهيم داشت که در بخش‌هاي تير و ليد، گفت‌وگو، گزارش و عکس نفرات اول تا سوم به ترتيب، 500، 400 و 300 هزار تومان هديه دريافت مي‌کنند. در بخش‌هاي مقاله و سرمقاله نيز اين مبالغ 800، 600 و 400 هزار تومان است. تنديس جشنواره و لوح تقدير نيز به تمام برگزيدگان اهدا مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن