تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت 96 هزار نفري در جشنواره نامه‌اي به امام رضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۳۴ب.ظ)
مشارکت 96 هزار نفري در جشنواره نامه‌اي به امام رضا(ع) دبير جشنواره سراسري نامه‌اي به امام رضا(ع) از دريافت بيش از 96 هزار نامه در دبيرخانه جشنواره خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اين مطلب گفت: نهمين دوره‌اي است که جشنواره سراسري نامه‌اي به امام رضا(ع) در استان مازندران برگزار مي‌شود. سال گذشته 93 هزار نامه دريافت کرده بوديم اما اين تعداد امسال به بيش از 96 هزار نامه رسيده است اين در حالي است که هنوز تمامي آثار شمارش نشده‌اند. بيست و سوم مرداد آخرين مهلت ارسال آثار بود.
وي افزود: اين آثار در چهار گروه سني کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داوري مي‌شوند که در سه گروه نخست سه برگزيده و در گروه بزرگسالان پنج برگزيده خواهيم داشت. بخش ويژه جشنواره با رويکرد بومي نيز سه برگزيده خواهد داشت.
ابراهيمي درباره جوايز توضيح داد: در گروه کودکان از 300 تا 100 هزار تومان، در گروه نوجوانان از 400 تا 200 هزار تومان، در گروه جوانان از 500 تا 300 هزار تومان و در گروه بزرگسالان از 700 تا 300 هزار تومان به نفرات برگزيده اهدا مي‌شود.
در بخش ويژه نيز به هر سه برگزيده مبلغ 300 هزار تومان اهدا خواهد شد.
وي ملاک انتخاب نامه‌ها از سوي داوران را نگاه واقع‌گرا به قضايا دانست و افزود: همچنين نامه‌ها نبايد شعاري و آرماني باشند و اگر اندکي آرمان‌گرايانه نوشته مي‌شوند دست‌کم غايت‌مند باشند. نگاه بومي به مسايل نيز يکي ديگر از ملاک‌هاي انتخاب است.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به دريافت آثاري از پاکستان و افغانستان اشاره کرد و گفت: استقبال ساير کشورها از اين جشنواره ما را بر آن داشت که از سال آينده فراخوان جشنواره را در ابعاد بين‌المللي منتشر کنيم.
ابراهيمي يادآور شد: نامه‌هاي برتر در کتابي با عنوان «نجواي دل» منتشر خواهد شد.
وي با اشاره به برگزاري اختتاميه جشنواره در دهه کرامت گفت: توليت آستانه حضرت معصومه(س) طي ارزيابي تعداد سادات در استان‌ها، مازندران را با حدود 800 سادات مقام برتر معرفي کرده است. به همين مناسبت قصد داريم اختتاميه جشنواره را با حضور جمعي از اين سادات برگزار کنيم و همين امر سبب شده روز دقيق برگزاري اختتاميه هنوز مشخص نباشد.
ابراهيمي در پايان گفت: در مراسم اختتاميه ويژه برنامه‌هايي نيز با موضوع بومي مانند چاوشي‌خواني خواهيم داشت. کارگاه تخصصي با حضور رياست و کارشناسان بنياد امام رضا(ع) با موضوع راهکارهاي پربارتر کردن فرهنگ رضوي نيز از ديگر برنامه‌هاي جنبي است.
يادآور مي شود؛ نهمين جشنواره سراسري نامه‌اي به امام رضا(ع) از سري برنامه هاي دوازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) از سري برنامه هاي دوازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) همزمان با ايام دهه کرامت در استان مازندران برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن