تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: به سه امتياز مسابقه نياز مبرم داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: به سه امتياز مسابقه نياز مبرم داريم
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: با توجه به شرايط جدول به سه امتياز مسابقه با پيکان نياز مبرم داريم.

مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: ضمن احترامی که به پیکان و بازیکنان بزرگ و کادر فنی مجرب این تیم می گذراریم اما بازی هجومی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد و با توجه به شرایط جدول، نیاز زیادی به سه امتیاز این بازی داریم و امیدوارم با ارائه یک بازی هدفمند به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کرده‌ایم. بازیکنان‌مان به اهمیت سه امتیاز این مسابقه واقف هستند و با توجه به دو بازی خارج از خانه آینده خود، محکوم به برد مقابل پیکان هستیم.

تارتار خاطرنشان کرد: با این که جایگاه ما در جدول مناسب نیست اما در بازی‌های گذشته فقط مقابل سپاهان خوب نتیجه نگرفتیم و از دو بازی خارج از خانه خود دست پر به تبریز آمده‌ایم و می‌خواهیم با گرفتن سه امتیاز بازی فردا، استارت خود را برای کسب نتایج بهتر بزنیم.

سرمربی گسترش فولاد درخصوص حضور کم هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: همیشه از هواداران درخواست کرده‌ایم که ما را تنها نگذارند و این که تعداد تماشاگران کم شده است، باید بررسی کارشناسانه روی این موضوع انجام شود. ما هم سعی می‌کنیم با ارائه بازی‌های زیبا، تماشاگران را به ورزشگاه بکشانیم.

*منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم پیکان به دلیل تاخیر پرواز به تبریز در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد.


مهدي تارتار (سرمربي)گسترش فولاد تبريز ليگ برتر

1393/05/27 17:55  تعداد بازدید: 594





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن