تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814228244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار غیر قانونی پایان‌ نامه + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بازار غیر قانونی پایان‌ نامه + تصاویر




به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، بازار انقلاب تهران یکی از مراکز عمده خرید و فروش پایان‌نامه است و اگر سری به این خیابان بزنید با انبوه تبلیغات مستقیم و غیرمستقیمی کسانی روبه‌ رو می‌شوید که حاضرند به‌ جای شما پایان‌ نامه بنویسند و در قبال آن پول دریافت کنند.   با وجودی که تیرماه گذشته معاون حقوقی وزارت علوم، از برخورد با خرید و فروش پایان‌نامه خبر داده بود و گفته بود این وزارتخانه در حال تدوین لایحه ممنوعیت خرید و فروش پایان‌نامه است دلالان از خلا قانونی استفاده می کنند و مشغول معامله پایان‌نامه هستند.  
گفته می شود این وزارتخانه با توجه به فراگیر شدن مساله خرید و فروش پایان نامه، جلسات متعددی را با مسئولان وزارت علوم، مدیران دانشگاه ها و مسئولان قوه قضاییه برگزار کرده و آیین نامه های وزارت علوم برای برخورد با متخلفان این حوزه را مورد بازنگری قرارداده است.
 
 
در طرح تازه برخورد با متخلفان پایان نامه ای، مسئولان وزارت علوم و مدیران دانشگاه ها، هم با دانشجویان متخلف و هم با استادان متخلف دانشگاه ها برخورد می کنند؛ مسئولان کمیته انضباطی دانشگاه ها نیز موظف شده اند که با جدیت بیشتری بر موضوع خرید و فروش پایان نامه ها نظارت و دانشجویان خاطی را در صورت لزوم، اخراج کنند.
 
 
گرچه به دلیل غیرقانونی بودن خرید و فروش پایان نامه های دانشگاهی، آمار دقیق و کاملا موثقی  از تعداد خرید و فروش پایان نامه ها در دست نیست اما چندی پیش عضو شورای بین المللی فرهنگستان علوم، تخمین زده است که که سالانه بین 3000 تا 5000 پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد در کشور خرید و فروش می شود و با اتکا به همین آمار گفته می شود گفت احتمالا سالانه حدود 10 درصد از کل پایان نامه های دانشگاهی کشور به روش غیرقانونی خرید و فروش می شود.

 
 
 
 
لطفا برای مشاهده سایز اصلی روی تصاویر کلیک کنید
 



  

  





  

  



  

  


 


  

  




  

  



  

  



  

  



   
مهر





۲۶/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن