تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

العبادی: عراق به نیابت از دنیا با تروریسم می‌جنگد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: العبادی: عراق به نیابت از دنیا با تروریسم می‌جنگد
کد خبر: ۴۲۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ - 17 August 2014


 نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق در دیدار با وزیر خارجه آلمان خواستار مساعدت بین المللی به بغداد در تلاش های ضد تروریسم شد.

به گزارش  تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، حیدر العبادی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با فرانک اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان اوضاع سیاسی و امنیتی عراق و منطقه و موضوعات اقتصادی، سرمایه گذاری و بازسای و کمک رسانی به آوارگان را مورد رایزنی قرار داد.

در ابتدای این دیدار وزیر خارجه آلمان به العبادی به خاطر انتخاب وی به عنوان نخست وزیر برای تشکیل کابینه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط میان دو کشور در آینده شاهد همکاری بیشتر باشد. اشتاین مایر بر حمایت آلمان از عراق در جنگ علیه تروریسم تاکید کرد.

العبادی نیز بر اهمیت کمک آلمان به  عراق در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد و گفت: عراق به نیابت از دنیا با تروریسم مبارزه می کند و از همین رو حمایت بین المللی از عراق ضروری است.

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه در عراق بیان کرد: تشابه زیادی میان عراق کنونی و آلمان سابق وجود دارد و امکان استفاده از تجربه آلمان در بسیاری از زمینه ها از جمله بازسازی و مبارزه با تروریسم وجود دارد.

وی از دولت آلمان خواست که شرکت های این کشور را تشویق به سرمایه گذاری در عراق کند.

یادآور می شود که وزیر خارجه آلمان امروز وارد عراق شده است و در نشست خبری با حسین الشهرستانی سرپرست وزارت خارجه عراق شرکت کرده و با فواد معصوم رئیس جمهوری عراق نیز دیدار و گفتگو کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن