تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفت و آمد داعشی‌ها در بازار و بیمارستان‌های ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:قیمت روز: رفت و آمد داعشی‌ها در بازار و بیمارستان‌های ترکیه
 

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الشرق الاوسط" چاپ لندن در گزارشی تأکید کرد: عناصر داعش که اکنون به یکی از مخوف‌ترین گروه‌های تروریستی منطقه تبدیل شده است، به راحتی در یک شهر مرزی ترکیه رفت و آمد می‌کنند.
این روزنامه بدون اشاره به نام این شهر، تأکید کرد که عناصر داعش این شهر را مرکز خرید خود می‌دانند. الشرق الاوسط افزود؛ این شهر در حال ارائه خدمات به هر گروه و فردی است که در حال جنگ در سوریه است  و ترکیه برای این گروه‌ها فرش قرمز گسترده است.


بر اساس این گزارش، مردم این شهر از رفت و آمد آزادانه جنگجویان افراطی در بازارها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها سخن می‌گویند؛ و به گفته آنها اکثر این تروریست‌ها تلفن همراه هوشمند دارند.


الشرق الاوسط خاطرنشان کرد که مجروحان داعش و جبهه النصره نیز در بیمارستانهای ترکیه درمان می‌شوند.


الشرق الاوسط تأکید کرد که با وجود تدابیر اخیر که ضد داعش اتخاذ شده است، رفت و آمد آزادانه عناصر این گروه به ترکیه، در کارایی تلاشهای بین المللی برای افزایش فشارها بر این گروه تروریستی تردید ایجاد می‌کند؛ گروهی که با اعدام‌های علنی و بریدن سرها معروف شده است.







انتهای پیام/


 

1393/5/26     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قیمت روز]
[مشاهده در: www.gheymaterooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن