تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار :ایجاد فرصت های سرمایه گذاری می تواند به حل مشکلات سبزوارکمک کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار :ایجاد فرصت های سرمایه گذاری می تواند به حل مشکلات سبزوارکمک کند سبزوار - ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : ایجاد فرصت های سرمایه گذاری می تواند به حل مشکلات موجود در منطقه سبزوار کمک کند.


به گزارش روز پنج شنبه فرمانداری سبزوار، ˈاحمد برادرانˈ افزود: بر اساس قانون ،امروز دولت دیگر حق ورود در حوزه سرمایه گذاری برای ایجاد کار و اشتغال را ندارد.
وی اظهارکرد: وظیفه دولت در این بخش بسترسازی و ایجاد فرصت های شغلی برای سرمایه گذاران است.
وی با بیان اینکه در گذشته دولت در ایجاد اشتغال و کار دخالت داشته است ،افزود: این کار باعث شده تا ضررهای زیادی به بخش های مختلف اقتصادی کشور وارد شود.
وی افزود: شهرستان سبزوار دارای فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری مختلفی است و یکی از برنامه های ما در حوزه توسعه اقتصادی شهرستان افزایش راندمان بخش ها مختلف اقتصادی و صنعتی و جذب سرمایه گذاران در این حوزه است.
برادران اظهار کرد: حضور بخش خصوصی می تواند در زمینه توسعه اقتصادی شهرستان سبزوار و شهرستانهای اطراف آن موثر باشد.
وی افزود:شرکت کشت و صنعت جوین یکی از این شرکت هاست که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مدیریت جهادی توانسته در این زمینه پیشرفت های خوبی را کسب کند.
وی با اشاره به بخش تجارت و بازرگانی سبزوار نیز گفت: سبزوار یکی از مهمترین شهرستانهای کشور در مسیر جاده بین المللی است که صادرات بسیاری از محصولات زراعی را از این مسیر انجام می دهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار افزود: محصولاتی مانند زیره ، زعفران ، پسته و ... با برند این شهر نشان از توسعه این بخش دارد.
وی بابیان اینکه یکی از معضلات بخش بازرگانی و کشاورزی سبزوار فروش و صادرات محصولات به صورت خام است ،افزود : در این بخش نیازمند توسعه صنایع تبدیلی هستیم و تسهیلات ویژه ای را نیز برای سرمایه گذاران این بخش در شهرستان قائل هستیم.
برادران با اشاره به اینکه سبزوار از شهرستانهای دارای معادن فراوان است ،گفت :فرصت های خوبی در حوزه سرمایه گذاری در این بخش وجود دارد که نیازمند توجه سرمایه گذاران به بخش معدن است.
وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و استفاده از آب و خاک نیازمند فرهنگ سازی هستیم ، ادامه داد : باید به سمت توانمند سازی و آموزش کشاورزان در بخش برویم تا آبیاری قطره ای و با هزینه کم و صرفه جویی زیاد جایگزین دیگر روش های آبیاری شود.
وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال افزود: فرهنگ و اقتصاد از دغدغه های مهم رهبری است و در این زمینه باید به سمت اقتصاد مبتنی بر فرهنگ و فرهنگ مبنتی بر نگاه ایرانی و اسلامی حرکت کنیم .
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
7499/659



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن