تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804155218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج سازندگی هرمزگان برای ایجاد دو هزار فرصت شغلی هدف گذاری کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در بازدید از ایرنا اعلام شد، بسیج سازندگی هرمزگان برای ایجاد دو هزار فرصت شغلی هدف گذاری کرده است بندرعباس-ایرنا-رییس سازمان بسیج هرمزگان گفت:این نهاد امسال برای ایجاد دو هزار فرصت شغلی جدید دراستان هدفگذاری کرده است.


شهرام اسکندری چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز هرمزگان افزود:احیای اقتصاد مولد روستایی و مشاغل خانگی دو محور اصلی فعالیت های اشتغالزایی بسیج سازندگی هرمزگان در سالجاری هستند.
وی پرداخت تسهیلات در قالب عقود اسلامی و قرض الحسنه را از راهکارهای اجرایی ایجاد فرصت های شغلی جدید بر اساس محورهای تعیین شده اعلام کرد.
رییس بسیج سازندگی هرمزگان خاطرنشان کرد:این مجموعه با آسیب شناسی دقیق سایر شیوه های اشتغالزایی بر پایه تسهیلات،در تمامی مراحل از تشویق و آموزش تا ایجاد شغل ،نظارت ،حمایت مالی و حتی فراهم کردن زمینه عرضه محصول ،در کنار استفاده کنندگان از تسهیلات یاد شده خواهد بود.
اسکندری ادامه داد: متقاضیان فعالیت در 10عرصه پرورش قارچ، کود ورمی کمپوست، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، پرورش ماهی در آب شیرین، پرورش میگو، پرورش زنبور عسل، کشت داربستی، پرورش مرغ بومی و تولید جوجه یک روزه و پرورش سایر ماکیان(بلدرچین، کبک و غیره) می توانند جهت استفاده از تسهیلات بسیج سازنگی استان به دفاتر بسیج سازندگی کنند.
وی دهیاری ها ،بخشداری ها و فرمانداری ها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان را از دیگر مراکزی دانست که متقاضیان می توانند برای ثبت نام و دریافت فرم به آنها مراجعه کنند.
اسکندری همچنین اختصاص اراضی با قابلیت آبزی پروری و کشاورزی را از دیگر سیاست های این نهاد اعلام و اضافه کرد:بر در این راستار واگذاری یکهزار هکتار زمین به بسیجیان در جاسک و راه اندازی 200هکتار حوضچه های پرورش میگو در قشم ،سیریک و میناب در دستور کار قرار گرفته است.
وی همچنین از اجرای دو هزار و 80 پروژه محرومیت زدایی کوچک و بزرگ در سالجاری با اعتبار اولیه 200میلیارد ریال با استفاده از توان مردم و در قالب گروه های جهادی خبر داد.
اسکندری برنامه ریزی برای اجرای 51پروژه آبرسانی روستایی ،پروژه های آبیاری تحت فشار،اصلاح باغات آلوده به جارووک جادوگر و ساخت مسجد در روستاها را بخشی از پروژه های تعریف شده امسال اعلام کرد.
وی تصریح کرد:پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان بر اساس نسخه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب صورت می گیرد که راهکار آن نیز مردمی کردن اقتصاد است.
به گفته مسوول بسیج سازندگی هرمزگان نقش رسانه ها در تببین و اجرای این سیاست ها بسیار تعیین کننده و مهم است که خبرگزاری جمهوری اسلامی به خوبی توانسته این مسوولیت را ایفا کند.
وی اظهار داشت:ایرنا خوشنام ترین خبرگزاری کشور است که نشان داده همواره در جهت نیل به اهداف انقلاب حرکت کرده و حافظ آرمان های آن است.
اسکندری ضمن قدردانی از همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان با این نهاد اظهار امیدواری کرد:نتیجه این تعامل رفع مشکلات مردم ،ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان باشد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان نیز در این دیدار وجود تفکر و عمل انقلابی در عرصه اقتصاد را اصلی ضروری و کلید برون رفت از مشکلات این حوزه دانست.
خلیل تنیده ادامه داد:خبرگزاری جمهوری اسلامی آمادگی دارد ضمن اطلاع رسانی نسبت به برنامه های بسیج سازندگی ،در مباحث آموزش مشاغل نیز با این نهاد همکاری کند.
وی معرفی فرصت های شغلی و زمینه های سرمایه گذاری در استان در ابعاد محلی ،منطقه ای ملی و بین المللی را از دیگر توانمندی های ایرنا ،برای کمک به توسعه اقتصادی هرمزگان معرفی کرد.
تنیده ادامه داد:بسیج سازندگی نیز که اهداف و رویکردهای آن منطبق با رهنمودهای رهبر انقلاب و در راستادی جهاد اقتصادی است می تواند از فرصت فراهم شده در خبرگزاری جمهوری اسلامی برای انتشار عملکرد و برنامه های خود و اطلاع رسانی به مردم استفاده کند.
مسوول بسیج رسانه هرمزگان نیز در این نشست تعامل و همکاری اصحاب رسانه و به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی را با بسیج سازندگی را بسیار خوب و تاثیرگذار توصیف کرد.
مرتضی پیروی منش خاطرنشان کرد:مجموعه های فرهنگی و رسانه ها یکی از مهمترین جبهه های نهادینه شدن تفکر و عمل انقلابی و بسیجی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد هستند.
وی یادآور شد:بر اساس ضرورت همکاری های متقابل ،با بسیج سازندگی استان توافق شده تا اصحاب رسانه بتوانند از حمایت ها و تسهیلات این مجموعه برای راه اندازی و تجهیز دفاتر رسانه ای برخوردار شوند.ک/3
7192/668



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن