تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي پرواز خرم‌آباد-عسلويه از مهر ماه امسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۱۶ب.ظ)
راه‌اندازي پرواز خرم‌آباد-عسلويه از مهر ماه امسال پرواز خرم‌آباد-عسلويه از اول مهر ماه امسال توسط شركت هواپيمايي تابان راه‌اندازي مي‌شود.
به‌گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، در بازديد سرزده از پروژه‌هاي عمراني فرودگاه خرم‌آباد از هماهنگي‌هاي انجام شده با شركت هواپيمايي تابان براي انجام پرواز خرم‌آباد-عسلويه و بالعكس از مهر ماه امسال خبر داد.
بازوند گفت: با توجه به حجم بالاي تقاضا براي مسافرت هوايي به عسلويه، رايزني‌هاي بسياري با شركت‌هاي هواپيمايي صورت گرفت و در نهايت با شركت هواپيمايي تابان براي برقراري اين پرواز توافق لازم صورت گرفت.
وي افزود: مقرر شده‌ است پرواز در اين مسير بازديد به‌ صورت دو پرواز رفت و برگشت در هفته انجام شود.
پروژه تطويل باند، استريپ سازي، توسعه پاركينگ هواپيما و ساخت پاويون جديد فرودگاه، از جمله محورهاي بازديد استاندار لرستان بود.
وي در اين بازديد بر هماهنگي و همكاري همه دست‌اندركاران در اتمام به موقع پروژه تاكيد كرد.
در جريان اين حضور، اسفنديار كياني، مدير فرودگاه خرم‌آباد، ضمن قدرداني از مساعدت‌ها و پيگيري‌هاي استاندار لرستان، توضيحاتي را در خصوص آخرين وضعيت توسعه فرودگاه ارائه کرد.
گفتني است؛ توسعه فرودگاه خرم‌آباد از بازديد سرزده دي‌ماه سال 92 با تطويل و توسعه عوامل پروازي و اپرون و احداث ساختمان پاويون دولت آغاز شده و هم‌اكنون در دو شيفت كاري روز و شب پروژه در دست اجراست.
يادآور مي‌شود، هم‌اكنون تعداد 24 پرواز به‌صورت رفت و برگشت براي مقاصد تهران و مشهد توسط شركت‌هاي هواپيمايي ماهان و تابان در فرودگاه خرم‌آباد انجام مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن