تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813347936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی وجوه چایکاران پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی: تمامی وجوه چایکاران پرداخت شد تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس گفت: امسال یک ردیف خاص بودجه برای خرید تضمینی برگ سبز چای از چایکاران اختصاص یافت و تا پایان نیمه اول مرداد ماه جاری تمامی وجوه چایکاران به مبلغ 85.5 میلیارد تومان به حسابشان واریز شده است.


خلیل آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این در حالیست که همه ساله پرداخت وجوه خرید تضمینی برگ سبز چای از چایکاران زمان زیادی می برد، اما امسال با پیشنهاد دولت یازدهم و حمایت و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت وجوه به چایکاران در مدت زمان کوتاهی انجام شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای فصل برداشت چای تاکنون مطالبات چایکاران به صورت جسته و گریخته به حسابشان واریز شد، اما در ماه اخیر و آستانه هفته دولت با همت وزارت جهاد کشاورزی و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمامی مطالبات چایکاران تا 15 مرداد ماه جاری به طور کامل پرداخت شده است.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس افزود: تا پایان نیمه اول مرداد ماه حدود 85.5 میلیارد تومان از وجوه خرید برگ سبز به چایکاران پرداخت شد که 27 میلیارد آن سهم کارخانجات فرآوری چای بوده که همین امر موجب پرداخت به روز مطالبات چایکاران شده است.
وی با تاکید بر اینکه، پرداخت به موقع مطالبات چایکاران در اسرع وقت در دستور کار قرار دارد گفت: این را باید در نظر بگیریم که خرید برگ سبز چای از زمان تحویل تا پرداخت وجوه به یک مدت زمان دو هفته ای نیاز دارد، بنابراین امیدواریم که با برنامه ریزی های انجام شده چایکاران از زمان تحویل برگ سبز چای پس از دو هفته بتوانند مطالبات خود را تحویل بگیرند.
وی نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای امسال را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای انگیزه ای را در چایکاران ایجاد کرد و به طور قطع به دنبال افزایش این نرخ برای سال 94 هستیم.
آقایی به تخصیص ردیف خاص بودجه برای خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: این ردیف تخصیصی شامل 100 میلیارد تومان برای خرید تضمینی برگ سبز چای و مبلغ 60 میلیارد تومان هم برای فعالیت های به زراعی چای از قبیل کود، هرس و مسائل مربوط به آبیاری اختصاص یافته است.
وی گفت: امیدواریم اقدامات به زراعی برای اصلاح و احیای باغات چای در نیمه دوم سال جاری با پایان برداشت برگ سبز چای شروع شود.
اقتصام(4)9186**1594



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن