تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798457722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولد برنامه بازار ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی وصنایع وابسته


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما تولد برنامه بازار ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی وصنایع وابسته تهران - ایرنا - از این پس نمایشگاه ها و مراکز تجاری و واحدهای صنعتی دراستان تهران دربرنامه نمای بازار و در سایر استان ها و همچنین مناطق آزاد سراسر کشور در برنامه بازار ایرانی پوشش تصویری خواهد یافت.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شبکه بازار، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی موادغذایی، ماشین آلات وصنایع وابسته که از امروز (شنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود از طریق برنامه جدید شبکه بازار با نام بازارایرانی، مستقیم و زنده پخش می شود.
به همین منظور؛شبکه بازار،شهرمقدس مشهد وجواربارگاه مطهرثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) را به عنوان افتتاحییه برنامه بازارایرانی ،تعیین و دوربین های این برنامه تلویزیونی را در محل دایمی نمایشگاه بین المللی مشهد مستقرکرده تا دست اندرکاران برنامه ی بازارایرانی با تهیه کنندگی محمدرضا طایفی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی موادغذایی،ماشین آلات وصنایع وابسته را ازاین محل پوشش تصویری دهند.

**پخش برنامه نخستین شهید آزاده ورامین
به گزارش روابط عمومی شبکه دو، به مناسبت 26 مرداد آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و سالروز تجلیل از آزادگان، به زندگینامه شهید بهروز ترکاشوند (نخستین شهید آزاده شهرستان ورامین) از زبان خانواده و همرزمانش پرداخته می شود.
مستند شهید ترکاشوند به همت تأمین برنامه شبکه دو و به مناسبت سالروز تجلیل از آزادگان، یکشنبه 26 مرداد ساعت 16:15 به مدت 35 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

**نگاهی به نقد و نقد پذیری در فرهنگ سیاسی
برنامه نگاه یک با حضور حجت الاسلام سید رضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و علیرضا زاکانی نماینده مردم مجلس شورای اسلامی نگاهی دارد به نقد و نقد پذیری در فرهنگ سیاسی ، بایدها و نبایدها.
در برنامه این هفته که شنبه شب ساعت 23:15 از شبکه یک پخش می شود این دو مسئول کشوری درباره لزوم نقد پذیری و آسیب های هجمه به منتقدان صحبت می کنند.
این برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی هر هفته از این شبکه پخش می شود.

**پخش دودکش و در مسیر زاینده رود
علاقه مندان به برنامه ی رادیو فیلم می توانند در دو نوبت شنونده ی این برنامه از رادیو نمایش باشند.
سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی ونویسندگی بهروز نیک نژاد با تنظیم رادیویی نگین خواجه نصیر درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد.
این سریال با تنظیم رادیویی نگین خواجه نصیر هر روز ساعت 8 صبح از رادیو نمایش پخش می شود.
همچنین سریال در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی علیرضا نادری و با تنظیم رادیویی عبدالعلی کمالی ،داستان جوان فوتبالیستی به نام مهران سارنگ است که برای قرارداد با یک باشگاه اصفهانی به اصفهان می آید و ناخواسته جوانی اصفهانی به نام مسعود مصیب را به قتل می رساند؛ این سریال هر روز ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می شود.

**پخش خداوند لک لک ها را دوست دارد
شبکه دو در سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن، فیلم های تلویزیونی پاتک و خداوند لک لک ها را دوست دارد را روی آنتن شبکه دو می برد.
فیلم تلویزیونی پاتک به تهیه کنندگی علی توکل نیا و کارگردانی علی اصغر شادروان 26 مرداد از ساعت 30 بامداد روی آنتن شبکه دو می رود.
انیمیشن خداوند لک لک ها را دوست دارد نیز 26 مرداد از ساعت 9:30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود.
این انیمیشن به کارگردانی مشترک هما شکیبی و سعیده ذاکری در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و درباره کوچ لک لکها به دهکده و ماجرای دوستی آنها با بچه های ده یعنی سعید و علی و رحیم و حسین است.

**تجلی سبک زندگی رضوی
دبیر شورای معارف سیما در دیدار با مسئولان آستان قدس رضوی با تشریح برنامه های تلویزیون در دهه کرامت از تجلی سبک زندگی رضوی در ویژه برنامه های این دهه خبر داد.
حسن گروسی در این دیدار با تشریح ویژه برنامه های شبکه های سیما در دهه کرامت تاکید کرد: شبکه های تلویزیونی امسال بنابر ماموریت خود تولید و پخش برنامه هایی با محوریت معارف رضوی - فرهنگ اسلامی در دستور کار دارند.
وی اضافه کرد: امسال شبکه های سیما تلاش کرده اند در قالب های مختلف و با توجه به نوع مخاطب برنامه های ویژه ای برای دهه کرامت روی آنتن ببرند؛ که به عنوان مثال می توان به برنامه مشاعره رضوی شبکه آموزش اشاره کرد.
دبیر شورای معارف سیما در ادامه از تولید و پخش تله فیلم بار دیگر بنگر در شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد و اضافه کرد: در طول این دهه شبکه های سیما تله فیلم های مرتبط با حضرت رضا (ع) را روی آنتن می برند.
فراهنگ**9187**1569



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن