تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از 11 طرح راه و شهرسازي در استان چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۳۸ب.ظ)
همزمان با هفته دولت؛ بهره برداري از 11 طرح راه و شهرسازي در استان چهارمحال و بختياري استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با هفته دولت 11 طرح راه و شهرسازي در استان به بهره برداري مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: از طرح هاي قابل بهره برداري، شش طرح آن راه سازي بطول 94 کيلومتر است که 295 ميليارد ريال اعتبار براي آن هزينه شده است. وي باند دوم چهارخطه گندمان به لردگان به طول 10 کيلومتر، باند دوم چهارخطه شهرکرد به بروجن به طول شش کيلومتر، باند دوم چهار خطه سفيد دشت به زرين شهر به طول شش کيلومتر، باند دوم محور سورشجان به فارسان به طول دو کيلومتر، بهسازي و آسفالت 40 کيلومتر راه اصلي و بهسازي و آسفالت 30 کيلومتر راه روستايي را از طرح ها آماده بهره برداري برشمرد.
سليماني دشتکي ادامه داد: افتتاح فرهنگسراي شهرکرد، سالن ورزشي شهر گوجان، بهره برداري از دو هزار واحد مسکن مهر، سالن ستاد بحران شهر فرادنبه و افتتاح ساختمان ديوان محاسبات از ديگر طرح هاي آماده بهره برداري است.
وي تصريح کرد: هم اکنون 322 طرح عمراني راه و شهرسازي در چهارمحال و بختياري در حال اجراست که تکميل اين طرح ها چهار هزار و 910 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
به گفته سليماني دشتکي، از طرح هاي در حال اجرا 99 طرح در بخش مديريت ساخت و توسعه راه ها، 67 طرح در بخش فني و اجرايي، 62 طرح در بخش مديريت راهداري، 65 طرح در بخش مسکن و ساختمان، 19 طرح در بخش شهرسازي و معماري و 10 طرح در بخش املاک و حقوقي است.
وي اظهار داشت: در سفر رئيس جمهوري و کاروان تدبير و اميد به چهار محال و بختياري شتاب بخشي به اجراي طرح هاي چهار خطه شهرکرد - بروجن به لردگان، احداث چهار خطه شهرکرد به بن، بيمارستان 220 تخت خوابي بروجن، بيمارستان مال خليفه، بهسازي محور بروجن به گندمان و چهار خطه تيران - سامان به چالشتر در دستور کار قرار گرفت.
سليماني دشتکي گفت: مقرر شده صد درصد اعتبار مورد نياز اين طرح ها در سال 93 و 94 تخصيص يابد.
به گفته وي، سه هزار و 686 کيلومتر راه شامل 157 کيلومتر بزرگراه، 849 کيلومتر راه اصلي، 291 کيلومتر راه فرعي و دو هزار و 336 کيلومتر راه روستايي در استان وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن