تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799680502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از ۵ طرح عمرانی با سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهره برداری از ۵ طرح عمرانی با سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری


چهار محال و بختیاری امروز و فردا میزبان ششمین سفر ریاست جمهور و اعضای هئیت دولت است. به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف طرح های ناتمام دولت های نهم و دهم در استان مهمترین اولویت سفر هیات دولت به این استان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور و هیات دولت  در ششمین سفر استانی ، امروز و فردا میهمان مردم چهار محال و بختیاری  هستند . سخنرانی در جمع مردم ، نشست تخصصی با برگزیدگان علمی، فرهنگی و دانشگاهی ، دیدار با روحانیون ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و صنعتگران و حضور در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های سفر ریاست جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری است.

به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف طرح های ناتمام دولت های نهم و دهم در استان مهمترین اولویت سفر هیات دولت به این استان است. سلیمانی افزود : بررسی طرح هایی که در سال های 93 و 94 با تخصیص 100 درصد پایان می یابند در اولویت اجرا هستند.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای طرح های استان 140 میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد این در حالیست که اعتبار تخصیصی پارسال 36 میلیارد تومان بود. سلیمانی گفت: با وجود جذب بیش از 120 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، این وجوه پاسخگوی نیاز طرح های استانی نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه این سفر هیچگونه مصوبه ای ندارد، گفت: بررسی طرح هایی که در سال های 93 و 94 با تخصیص 100 درصد به اتمام می رسند در اولویت اجرا هستند.

سلیمانی اعتبار مورد نیاز طرح های پیشنهادی استان به هیئت دولت برای بررسی و رایزنی با بخش خصوصی را 200 تا 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طرح های فولاد چهارمحال و بختیاری / راه آهن اصفهان، بروجن، خوزستان / آبرسانی بن، شهرکرد، بروجن / جاده های بین استانی بروجن، خوزستان / شهرکرد، فارسان، مسجد سلیمان و سامان، بن، تیران / پالایشگاه استان / پتروشیمی لردگان و بروجن مهمترین طرح های پیشنهادی استان برای بررسی در جلسات تخصصی سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری است.

وی راه های ارسال نامه به رئیس جمهور، معاونان و وزرا را سامانه گویای سامد به شماره 111 بیان کرد و گفت: کمیته ارتباطات مردمی رئیس جمهور در روز استقبال و دیدار عمومی در محل ورزشگاه انقلاب آماده دریافت نامه های مردم استان و انتقال به نهاد ریاست جمهوری است.

در این سفر وزیران  اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت ، جهاد کشاورزی ، صنعت ،معدن و تجارت، نیرو ، راه و شهرسازی، کشور، تعاون ، رفاه ،کار و امور اجتماعی ، رئیس سازمان میراث فرهنگی ، رئیس سازمان محیط زیست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر عامل صندوق توسعه پول و اعتبار، معاون پارلمانی رئیس جمهور، معاون حقوقی رئیس جمهور ، رئیس دفتر امورزنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاور رئیس جمهور در امور اقلیتهای مذهبی ، ودبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ریاست جمهور را همراهی می کنند.  
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن