تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگورهای رنگین کمانی تا مرده خوری چینی ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انگورهای رنگین کمانی تا مرده خوری چینی ها


نگاهی به اخبار برخی سایت ها وخبرگزاری های داخلی وخارجی در ۲۵ مرداد ۱۳۹۳.گرانترین ترکیب تاریخ جهان / مدرن ترین سه چرخه بازار/کشف غاری باستانی/شارژ تلفن همراه با عرق بدن/رستوران خیلی پیشرفته/فروش پیراهن حقیقی/آسانسور در بزرگترین آکواریوم جهان و ... گرانترین ترکیب تاریخ جهان در یک مسابقه

گرانترین ترکیب تاریخ جهان در یک مسابقه

 در حساب کاربری یکی از مجلات ورزشی هند در فیسبوک آمده است:رئال مادرید در بازی سوپرجام باشگاه های اروپا در برابر سویا، گرانترین ترکیب بازیکنان تاریخ را به ارزش 400 میلیون یورو روانه میدان کرد.
بیشتر...

انگورهای رنگین کمانی

انگورهای رنگین کمانی

با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای می توان هر کاری انجام داد و بدون آنکه کسی متوجه شود، ذهن انسان های زیادی را با اطلاعات غلط پر کرد. در طول تاریخ رایانه از این دسته موارد فتوشاپی و دستکاری شده به وفور دیده شده است.
انگورهای رنگین کمانی

انگورهای رنگین کمانی

انگورهای رنگین کمانی یکی از جدیدترین مواردی است که در سطح نت دیده می شود اما واقعیت درستی پشت آن نیست. این روزها در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف از این انگورها به عنوان نمونه های عجیب و غریب یاد می شود اما در اصل یک حقه فتوشاپی هستند.انگورهای رنگین کمانی در واقعیت وجود دارند اما آن ها دقیقا همان انگورهای معمولی هستند که همیشه استفاده می کنیم. در دوره تکمیل رشد انگورها و رسیدن آن ها  نقطه ای وجود دارد که می توان در یک خوشه انگور سه یا چهار رنگ را مشاهده کنید. جالب است بدانید بر کشورهای اروپایی عده ای شروع به فروش ریشه این درختان تقلبی هم کرده اند.
بیشتر...

مدرن ترین سه چرخه بازار

مدرن ترین سه چرخه بازار

 الیو نام سه چرخه ای مدرن و پرسرعت است که توان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را نیز دارد و قرار است که از سال آینده میلادی با قیمت پایه ۴ هزار پوند به بازار عرضه شود.
بیشتر...

کشف غاری باستانی با میلیون‌ها حیوان عجیب

کشف غاری باستانی با میلیون‌ها حیوان عجیب

کارشناسان در یک کشف نادر یک غار که حاوی مقادیر زیادی از حیوانات ماقبل تاریخ و به نحوی عجیب را که سالم هستند در منطقه وایومینگ ایالات متحده کشف کرده‌اند. در این غار بقایای صدها تن از حیوانات باستانی به چشم می‌خورد. بررسی‌ها نشان می‌دهند، این غار اولین بار در سال 1970 پیدا شده است اما  پیدا کردن حیوانات باستانی به صورت تصادفی صورت گرفته است. به گفته تیم تحقیقاتی در حدود 200 استخوان بزرگ از حیوانات کشف شده است. از جمله این حیوانات، گاو میش، یوزپلنگ، اسب و گرگ است. این حیوانات در حدود 12الی23 هزار سال پیش در این منطقه زندگی می‌کردند.
بیشتر...

شارژ تلفن همراه با عرق بدن

شارژ تلفن همراه با عرق بدن

محققان دانشگاه کالیفرنیا در سان‌دیگو یک خالکوبی موقت کوچک طراحی کرده‌اند که الکترونهای درون آنزیم لاکتات تولید شده توسط بدن انسان را در زمان تعریق جمع‌آوری می‌کند.
در حال حاضر، انرژی بدست آمده از این روش تنها برای شارژ کردن یک باتری زیستی کوچک کافی است اما محققان در تلاش برای کشف راههایی به منظور استفاده از این فناوری در شارژ تلفنهای هوشمند و تبلتها هستند.در کل، هرچه شدت ورزش کردن افزایش یابد، میزان لاکتات بیشتری تولید می‌شود. در طول فعالیتهای شدید فیزیکی، بدن نیاز به تولید انرژی بیشتری پیدا کرده از این رو فرآیندی موسوم به گلیکولیز را فعال می‌کند.گلیکولیز انرژی و لاکتات تولید می‌کند که دانشمندان توانسته‌اند دومی را در خون شناسایی کنند.ورزشکاران حرفه‌ای به نظارت بر سطوح لاکتات بدن خود در طول آزمایشات اجرایی به عنوان راهی برای ارزیابی تناسب و برنامه ورزشی خود می‌پردازند.علاوه بر آن، پزشکان نیز سطوح لاکتات را در زمان تمرینات ورزشی بیماران بررسی می‌کنند تا شرایطی مانند بیماری قلبی یا ریوی را که با سطوح بالا و غیرعادی لاکتات همراهند، شناسایی کنند. در حال حاضر، آزمایش لاکتات به دلیل نیاز به گرفتن چندین نمونه خون در زمانهای مختلف در طول یک رژیم ورزشی ناخوشایند و آزاردهنده است. حسگر ساخت محققان حاوی آنزیمی است که الکترونها را از لاکتات گرفته و یک جریان الکتریکی ضعیف تولید می‌کند. محققان این خالکوبی را بر روی بازوی 10 داوطلب سالم قرار داده و سپس به اندازه گیری جریان الکتریکی تولید شده در طول ورزش آنها پرداختند. محققان سپس بطور مداوم و همزمان با تغییر شدت ورزشها، سطوح لاکتات عرق این افراد را مورد نظارت قرار دادند. دانشمندان در گام بعدی یک باتری زیستی با نیروی عرق انسان تولید کردند. آزمایشات بر روی 15 داوطلب نشان داد که آنها مقادیر متفاوت نیرو را تولید می‌کنند. جالب تر اینکه افراد دارای تناسب اندام کمتر که میزان ورزش کمتری هم داشتند، انرژی بیشتری از افرادی که تا سه بار در هفته ورزش می‌کردند، تولید می‌کردند. به گفته دانشمندان، علت این امر ممکن است خستگی بیشتر افراد با تناسب اندام کمتر باشد که منجر به تولید زودتر گلیکولیز و شکل‌گیری لاکتات بیشتر می‌شود.
بیشتر...

رستوران خیلی پیشرفته

رستوران خیلی پیشرفته

استفاده یک رستوران چینی از ربات به جای خدمتکار و گارسن
بیشتر...

مرده خوری چینی!

مرده خوری چینی!

 حالا که هر جای زندگی ما افتاده دست چینی ها و هر روز با یکی از چیزهای چینی اشنا می شویم، بد نیست با نمونه مرده خوری این کشور هم آشنا شویم. مرده خوار کسی است که می آید تا ببیند برای کدام خانواده مصیبتی پیش آمده تا خود را میان جمعیت جا بزند و دلی از عزا در آورد، یعنی مفت خوری با اعمال شاقه و اعصاب ویران!… مرده خواران بعدا کار خود را توسعه دادند و هر جایی که چیزی مفتی بود حضور به هم رساندند.
بیشتر...

فروش پیراهن حقیقی در بازارچه محک

فروش پیراهن حقیقی در بازارچه محک

فروش پیراهن حقیقی در بازارچه محک

پیراهن علیرضا حقیقی در جام جهانی که چندی پیش به محک تقدیم شده بود، در دومین روز بازارچه تابستانی محک به طور نمادین به فروش گذاشته شد تا همه غافلگیر شوند. این تصاویری است که میزان فروش پیراهن حقیقی را به خوبی نشان می دهد.
بیشتر...

آسانسور در بزرگترین آکواریوم جهان

آسانسور در بزرگترین آکواریوم جهان

آسانسور در بزرگترین آکواریوم جهان

آسانسور در بزرگترین آکواریوم جهان

آسانسور در بزرگترین آکواریوم جهان

بزرگترین آکواریوم جهان با یک آسانسور داخل آن در لابی هتلی در آلمان دارای 2500 ماهی با 97 نوع مختلف است. این آکواریوم بزرگترین آکواریوم جهان است و با هزاران لیتر آب در لابی هتل داریسون در برلین قرار گرفته است و دارای ویژگی‌های خاصی است. این آکواریوم استوانه‌ای شکل دارای یک آسانسور است البته 2500 ماهی نیز دارد که بیش از 97 نوع مختلف هستند. از دیگر ویژگی‌های این آکواریوم این است که نور خورشید از بالای آکواریوم به دیواره‌های آن می‌تابد و رنگ آب و امواج آن را به رنگی زیبا تبدیل می‌کند، ارتفاع آن 25 متر است و دارای یک میلیون لیتر آب است.
بیشتر...
 


شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن