تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813286987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارکهگیلویه و بویراحمد: راههای این استان نیازمند توجه بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارکهگیلویه و بویراحمد: راههای این استان نیازمند توجه بیشتر است یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات توسعه نیافتگی راههای این استان اشاره کرد و افزود: جبران عقب ماندگی های بخش راه این استان نیازمند توجه بیشتر از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی است.


سیدˈ موسی خادمی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری جلسه ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس شرکت زیرساخت حمل و نقل کشور خبر داد و افزود: پیگیری هایی با هدف جذب اعتبار در راستای تکمیل و توسعه راه های استان صورت گرفت.
وی بیان کرد: در این نشست تامین اعتبار و اجرای راه های ملی پاتاوه، دهدشت؛ بهبهان، گچساران، بابامیدان و یاسوج ؛ سپیدان، شیراز پیگیری شد.
خادمی افزود: در این نشست در خصوص خط ریلی اقلید، یاسوج و آزاد راه سده ، یاسوج رایزنی هایی انجام شد.
وی بیان کرد: در این استان تنها 60 کیلومتر بزرگراه ایجاد شده است که این امر بیانگر کم توجهی به این بخش است و طرحهای در دست اجرای ملی پاتاوه دهدشت، بهبهان، گچساران، بابامیدان و یاسوج ؛سپیدان، شیراز اکنون نیازمند تامین اعتبار و شتاب بخشی از محل بودجه ملی است.

* پیگیری طرحهای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاها
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از برگزاری نشستی با معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب خبر داد و گفت: در این نشست پیگیری هایی جهت تخصیص آب شر شهرها و روستاهای استان صورت گرفت.
شش طرح کهگیلویه وبویراحمد با کم آبی روبرو است و طرحهای تامین آب از سد کوثر به شهرهای دوگنبدان و بهمئی به کندی صورت می گیرد و شمار زیادی از روستاهای این استان با تانکر آبرسانی می شود.
خادمی افزود: پیگیری وضعیت آب در شهرهای دارای مشکل کم آبی استان، پیگیری برای اجرای هر چه زودتر خط انتقال آب از سد کوثر به شهر لیکک، پپگیری برای اجرای شبکه آب دوگنبدان از سد کوثر از دیگر طرحهای بود که روند آن در این نشست پیگیری شد.
وی گفت: در این نشست روشهای مشارکت برای اجرای پروژه های آب استان و پیگیری برای مشکلات اعتباری داخلی شرکت های آب شهری و روستایی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
538/761



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن