تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنگین کمان کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"رنگین کمان" کودکان
"شبکه تهران" با ثبت نام خردسالان 1 تا 8 سال زمینه شرکت کودکان در برنامه محبوبشان را ایجاد کرده است.


به گزارشخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،حوزه برنامه‌سازی کودک نسبت به سایر گروه‌های تولیدی از اهمیت خاص و قابل توجهی برخوردار است به گونه‌ای که آثار تربیتی و شکل‌گیری شخصیتی کودکان در سنین پایین بر اساس این آثار در علوم روان‌شناسی نیز تأیید و مورد بررسی قرار گرفته است.

تهیه و تولید برنامه‌های شاد و هماهنگ با روحیه کودکان که بتواند در خلال اهداف آموزشی، نشاط و سرزندگی را برای آنان ایجاد کند، وظیفه سنگین را بر دوش گروه سازنده برنامه‌های این گروه سنی قرار می‌دهد به طوری که حضور کودکان در این فضای برنامه ساز و همکاری آنان می‌تواند انرژی مثبت و فضای شادی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

گروه کودک شبکه پایتخت با برنامه رنگین کمان هر روز ساعت 14:25 به مدت 60 دقیقه میهمان خانه‌ها می‌شود و با اجرای زیبای عروسکی و مجریان توانمند و آشنا به روحیه و خلق کودکان لحظات زیبایی را هم برای کودکان حاضر در استودیوی پخش و هم بینندگان برنامه‌اش فراهم می‌کند.

شبکه تهران با فراهم کردن شرایط ثبت نام کودکان 1 تا 8 سال زمینه شرکت خردسالان را در این برنامه فراهم کرده است و خانواده‌های علاقه‌مند می‌توانند با پر کردن فرم درخواست شرکت در رنگین‌کمان به آدرس سایت شبکه ‌www.tv5.ir زمینه شرکت خردسالانشان را در این برنامه ایجاد کنند.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن