تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820074399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه ایران در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه ایران با انتخاب تیتر استقبال از تصمیم تاریخی مالکی٬ به انتقال مسالمت آمیز قدرت در عراق اشاره کرده است.


به گزارش ایرنا٬ در این بخش یادآوری شده که در اوج جنگ طایفه ای عراق سیاستمداران شیعه به صورت مسالمت آمیز قدرت را منتقل کردند.
یکی دیگر از تیترهای ایران به سیستم هواپیمایی کشور اختصاص دارد. در این بخش به نقل از جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری آمده که هواپیماهای‏ شرقی ازآسمان ایران رفتند.
جهانگیریان در این باره توضیح داده که بعد از سانحه هواپیمای ایران 140 و دستور رئیس جمهوری برای لغو فعالیت این نوع هواپیماها، در حال حاضر هیچ هواپیمای مسافری شرقی در ناوگان هوایی کشور مجوز پرواز و فعالیت ندارد.
محمد نوری در بخش اول دفتر روزنامه ایران در مطلبی با عنوان از اعدام دیکتاتور تا تعطیلی سنت دیکتاتوری آورده است: نوری المالکی در لحظه ای به قانون والای دموکراسی برای انتقال مسالمت آمیز قدرت تمکین کرد که ابرهای تیره جنگ فرقه ای بر آسمان این کشور سایه انداخته است و بغداد تنها یک قدم با نزاع بزرگ و پرتگاه هرج و مرج فاصله داشت.
محمدرضا عزیزی نیز در بخش یادداشت این روزنامه در مطلبی با عنوان برای جنگل های ایران باید نگران بود، یادآور شده است: برای وضعیت جنگل های کشور و حفظ این سرمایه ملی باید نگران بود یا خیر؟ آیا می توان نسبت به آنچه که از پوشش جنگلی در ایران باقی مانده نگاه اقتصادی و بهره بردارانه داشت؟ این پرسش ها سال هاست که با دو زاویه دید متفاوت، پاسخ های متفاوتی دریافت کرده اند.
تعجب حیدری از مقصد عربی گوچی و دژاگه٬ دانشگاه‏ها در یک سال گذشته، دوران آرامی را سپری کردند٬ زبان فارسی عامل تحکیم فرهنگ ایرانی‏- اسلامی است٬ آیت الله لاریجانی در ریاست قوه قضائیه ابقا شد دادگستری تهران مأمور رسیدگی به معوقات بانکی٬ سازمان های مردم نهاد احیا می شوند و عبور از جهنم تکریت از دیگر تیترهای این روزنامه در شماره روز شنبه است.
شبک**1983 ** 1917



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن