تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798255254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادیویی از نوع هفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رادیویی از نوع "هفت "
"رادیو هفت" برنامه‌ای آ‌میخته از گزیده‌های ادبی، هنری و موسیقی که شب نشینی آرامی را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد.


به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در میان حجم گسترده آثار رادیو و تلویزیون و  دسترسی مردم به تولیدات متنوع از شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی، ساخت و تولید برنامه‌هایی که متناسب با ذائقه و سلیقه مخاطب امروز باشد بسیار دشوار شده و هوشمندی ویژه‌ای می‌طلبد.

برنامه‌ای که بیننده از ابتدا تا انتها با آن همراه بوده و حس دلچسبی از تماشای آن، او را به پیگری در روزهای بعد ترغیب کند. اما با نگاه به برنامه‌های موفق تولیدی می‌توان گفت که رسیدن به  این هدف دور از انتظار نیست. گذری به برنامه پر مخاطب و موفق در زمینه برنامه‌سازی و  اجرا می‌اندازیم.

رادیو7 عنوان برنامه‌ای که از ابتدا بر پایه تفکری خلاق و دور از کلیشه به میدان آمد و خیلی سریع توانست جایگاه ویژه‌ای میان مخاطبان تلویزیون پیدا کند. برنامه هایی که با ساختار منحصر به فرد خود در طراحی دکور و انتخاب هوشمندانه میهمانان و مجریان و قالب متفاوت اجرا برگ برنده‌ای از خلاقیت قابل دفاع را در برنامه سازی تلویزیونی رو کرده است.

ابتدا واژه رادیو در عنوان برنامه، حسی از یک جنگ رادیویی و اثر شنیداری را در ناخودآگاه مخاطب القا می‌کند و با مشاهده برنامه در شبکه هفته تلویزیون و دکوری برگرفته از استودیو پخش رادیو که با یک رادیویی قدیمی آراسته شده به یک حس نوستالژیک شیرین می‌رسیم از دورانی که دور از دغدغه‌های امروزی و شلوغی رسانه‌های پوچ در سکوت و آرامشی بی‌مثال به برنامه‌های رادیویی و قصه‌های شب‌آن گوش می‌دادیم.

این آرامش حاکم در برنامه بهترین تیم‌ انتخابی برای شب نشینی دلنشین همراه با لحظات خاطره انگیز برای بیننده است.

رادیو7 به تهیه کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی، آمیخته‌ای از گزیده‌های ادبی، هنری  و موسیقی است که با چینش هماهنگ آیتم‌ها توانسته به ساختاری موزون و زیبا دست یابد و چشمان مشتاق مخاطبان خود را تا ثانیه‌های پایانی برنامه‌ به قاب تلویزیون بدوزد.

این برنامه خانوادگی که از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت   23تا24  پخش می‌شود و هر شب با حضور یک مجری، برنامه را آغاز می‌کند و در خلال اجرای او، بیننده دقایقی به خلوت دنجی از این شب نشینی صمیمانه دعوت می‌شود.
 
استودیوی شماره2 ، محفل گرمی که پذیرای هنرمندان، افراد شاخص و محبوب مردمی است که با خوانش متن، شعر، ترانه و یا اجرای نمایش‌نامه‌ای، لحظاتی زیبا همراه با تفکری معنادار را در ذهن کنجکاو بیننده به تصویر می‌کشد که به دنبال آن پخش موسیقی دل‌انگیز و هماهنگ با آن، حال و هوای متن را تا عمق وجود مخاطب رسوخ می‌دهد که این نشان از توجه و  دقت هنرمندانه تولید کننده این برنامه است.

بخش‌های زیادی در رادیو هفت از ابتدای ساخت آن وجود داشته است،از قصه‌های خان جون گرفته تا معرفی فیلم، اجرای خوانندگان، داستان پر ماجرای خواستگاری، قصه‌های امیر علی، گپ و گفت شیرین با کودکان و بسیاری آیتم‌های جذاب دیگر که استقبال خوب مردم نشان می‌دهد می‌توان با فکری نو و دور از کلیشه به اثری قابل توجه و چشم‌گیر دست پیدا کرد.

عنصر خلاقیت حتی در تیتراژ این برنامه نیز ظاهر شده است. کمتر پیش می‌آید که با اتمام برنامه تا آخر تیتراژ با آن هم‌گام باشیم اما رادیو 7 با متنی جذاب،دوستانه و صمیمانه به معرفی عوامل و همکاران خود می‌پردازد و بیننده با اشتیاق تا آخرین متن حسن ختام این برنامه را دنبال می‌کند.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن