تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819935468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام خانه سست عنکبوت نزدیک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انهدام خانه سست عنکبوت نزدیک است نوشهر - ایرنا - تجاوز اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و مقاومت جانانه مقاومت اسلامی فلسطین در غزه بار دیگر سست بودن بنیان های این رژیم پوشالی را بیش از پیش آشکار ساخت و امیدها را در دل مظلومان عالم قوت بخشید که انهدام خانه عنکبوت نزدیک است.


به گزارش ایرنا، همه مباحث فکری، راهبردی، تاکتیکی، سیاسی و اندیشه ای در جهان اسلام باید کنار گذاشته شود، یک خطر برای جهان اسلام وجود دارد که آن هم ادامه حضور اشغالگری است که محدودیتی برای جنایت و آدمکشی برای خود ندیده و مرزی برای آن نمی شناسد.
بیست و سوم مرداد ماه هشتمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه سال 2006 با دشمن صهیونیستی بود. مقاومت مومنانه مردم لبنان با هدایت حزب الله شکست سختی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد تا بیش از پیش رویای شکست ناپذیری ارتش آدم کشان صهیونیست به افسانه ای تبدیل شود.
صهیونیست های اشغالگر می دانند که وعده انتقام خون های به ناحق ریخته شده مردم بی دفاع غزه به ویژه کودکان شیرخواره تحقق خواهد یافت، آنها دریافته اند که برغم گنبدآهنین که تبلیغات بسیاری برای آن به راه انداختند، شکننده تر از این هستند که حتی در مقابل موشک های بسیار معمولی مقاومت اسلامی تاب بیاورند.
اسرائیل در غزه گرفتار و زمین گیر شد. همانگونه که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هم به این موضوع اشاره و تاکید کرد که پیروزی مقاومت فلسطین درغزه، تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را به تعویق انداخت.
هدف اسرائیل نابودی جنبش حماس، جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین و همه زیرساخت های مقاومت بود، اما نه تنها در تجاوز اخیر خود به این هدف دست نیافت بلکه دچار مشکلات روانی ناشی از مقاومت سرسختانه مردم فلسطین و سرخوردگی از ناکارآمدی گنبد پوشالی خود شد. گنبدی که قرار بود امنیت این رژیم را بالا ببرد اما نتوانست روند سقوط و انهدام این رژیم را به تاخیر بیاندازد.
یکی دیگر از نشانه های بارز سست بودن این خانه عنکبوت عدم اشراف اطلاعات دستگاه های امنیتی این رژیم است. در روزهای نخستین تجاوز به غزه، رژیم صهیونیستی همه اهدافی را که درباره آنها اطلاعاتی داشت، مورد هدف قرار داد اما به دلیل عدم اشراف کامل اطلاعاتی نتوانست پرتاب موشک از غزه را متوقف کند و اینجا بود که مقامات این رژیم دریافتند که در این وحشی گری جدید خود نیز با شکست مواجه خواهند شد و به همین دلیل به دنبال این بودند که به گونه ای آبرومند این جنگ نابرابر را پایان دهند.
اکنون که مذاکرات دو طرف در قاهره ادامه دارد، مهم ترین و اصلی ترین خواسته مقاومت اسلامی رفع محاصره غزه است که پای فشاری نقطه قوت مقاومت محسوب می شود و امروز رفع محاصره غزه اراده همه گروه های مقاومت و اراده واقعی مردم فلسطین در این منطقه است که تسلیم صهیونیست ها در برابر این خواسته نیز دور از انتظار نیست که در این صورت یک پیروزی راهبردی و مهم دیگر نصیب ملت مظلوم فلسطین خواهد شد.
سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه اسراییل در غزه در دام گرفتار شده است، خاطرنشان کرد که اسراییل بسیار تلاش کرد تا از خسارت های جنگ سال 2006 لبنان در جنگ غزه استفاده کند، هرچند از جنگ دوم علیه لبنان همواره در رسانه های اسراییلی صحبت می شود اما اکنون آنها از جنگ تابستان 2006 درس گرفته و می خواهند از آن استفاده کنند، اما مشکل این است که اکنون در دام گرفتار شده اند و حتی نمی توانند هدفی را مشخص کنند.
رویارویی اخیر در غزه گر چه بزرگترین شکست را نصیب رژیم کودک کش صهیونیستی کرد، اما علاوه بر این رژِیم، این نبرد شکست خورده های دیگری نیز دارد. برخی کشورهای عربی و اسلامی در منطقه نیز شریک بزرگ شکست اسرائیل در مقابل مقاومت فلسطینی هستند، گرچه سران عرب در آزمون های بزرگی در جهان سیاست دچار شکست های سنگین شده اند.
امروز جهان اسلام بیش از هر چیز به همگرایی و همدلی نیاز دارد تا ضربات نهایی بر خانه سست عنکبوتی رژیم صهیونیستی وارد آید و در آینده ای نزدیک جهانی با آرامش و صلح را بدون حضور صهیونیست ها را تجربه کنیم.
1535/608



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن