تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری یک نیمه‌ای سپاهان برابر استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
برتری یک نیمه‌ای سپاهان برابر استقلال
نیمه نخست دیدار سپاهان و استقلال با برتری دو بر یک زردپوشان به پایان رسید.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا: نیمه نخست دیدار سپاهان و استقلال با برتری دو بر یک زردپوشان به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار سپاهان و استقلال با برتری دو بر یک میزبان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، دو تیم بازی خوب و روانی را ارائه دادند و این شاگردان قلعه‌نویی بودند که به گل نخست رسیدند. ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی بیگ‌زاده با اشتباه نویدکیا همراه شد و موقعیت شوت زنی خوبی را برای فخرالدینی ایجاد کرد که این بازیکن در دقیقه 15 با یک شوت سرکش، دروازه سپاهان را باز کرد. در ادامه سپاهانی ها برای گلزنی یکپارچه حمله شدند که در صحنه‌ای مشکوک، فغانی، داور این دیدار خطای پنالتی ای را به سود سپاهان اعلام کرد که این ضربه را حاج صفی در دقیقه 26 به گل تبدیل کرد.

تنها هشت دقیقه بعد از گل تساوی سپاهان بود که پریرا از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و با یک پاس بغل، شریفی را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار دو بر یک به سود سپاهان شود.

ترکیب سپاهان: شهاب گردان، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، احسان حاج‌صفی، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و پریرا.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرایر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، هاشم بیگ‌زاده، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، جاسم کرار، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و محمد قاضی.



1393/5/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن