تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبران فعلی ایران و پاکستان دارای باورها و دیدگاه های مشترکی درباره آینده منطقه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر پاکستان در تهران: رهبران فعلی ایران و پاکستان دارای باورها و دیدگاه های مشترکی درباره آینده منطقه هستند تهران - ایرنا - سفیر پاکستان در تهران با بیان این که، رهبران فعلی ایران و پاکستان دارای باورها و دیدگاه های مشترکی درباره آینده منطقه و کشورهایشان هستند گفت: مسوولان دو کشور به احیا و نوسازی در اقتصادشان متعهد بوده و درصدد تقویت روابط دوستانه در همسایگی شان هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نور محمد جدمانی روز پنجشنبه جشن شصت و هشتمین سالروز استقلال پاکستان افزود: این اشتراک نظر در رویکردی بر اهداف پیش بینی شده از سوی نخست وزیر پاکستان محمد نواز شریف و حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برای روابط دوجانبه ایجاد کرده است.
وی با بیان این که، روسای هر دو دولت بر تقویت تجارت فی مابین دو کشور تا سقف پنج میلیارد دلار در پنج سال آینده اتفاق نظر دارند گفت: سفر نخست وزیر پاکستان که در ماه می سال جاری اتفاق افتاد، مقدمات تحقق این خواست دوجانبه را فراهم کرد.
سفیر پاکستان تاکید کرد: امضای تعدادی از اسناد همکاری دوجانبه در جریان این سفر انگیزه ای برای تقویت وابستگی های برادرانه قوی بین دو کشور را فراهم کرد.
وی به اشتراکات فرهنگی بین تهران و اسلام آباد اشاره کرد و گفت: یکی از برجسته ترین رگه های این اشتراکات فرهنگی در مراودات خویشاوندی بین دو کشور ایران و پاکستان دیده می شود.
وی افزود: ارتباط خویشاوندی که قدرت خود را از اعتقادات دینی مشترک، شباهت های فرهنگی و آداب و رسوم مشابه می گیرد و در طی قرن ها تعاملات دو ملت ایجاد شده است.
به گفته سفیر پاکستان در تهران، این وابستگی ها با توجه به همگرایی دیدگاه های دو کشور در مورد مسائل مختلف سیاسی موجب تعمیق بیشتر وابستگی ها شده است.
جشن شصت و هشتمین سالگرد استقلال پاکستان با حضور تعدادی از سفرا و نمایندگان خارجی مقیم تهران و تعدادی از اتباع پاکستان در تهران برگزار شد.
در این مراسم پیام «ممنون حسین» رییس جمهور پاکستان و همچنین «نواز شریف» نخست وزیر به مناسبت 14 آگوست برابر با شصت و هشتمین سالگرد استقلال پاکستان قرائت شد.
ادامه دارد......
سیام**9173**9132**1594



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن