تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819291920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلی اصلی فوتبال یزد بی توجهی مسوولان به این رشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشکلی اصلی فوتبال یزد بی توجهی مسوولان به این رشته است یزد - ایرنا - رییس هیات فوتبال یزد گفت: مشکل اصلی فوتبال یزد بی توجهی مسوولان و صاحبان صنایع استان به این رشته پر مخاطب است .


به گزارش ایرنا ˈ محمد حسین رسولزادگان ˈ روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال ورزشی این استان افزود: متاسفانه مسوولان، پشت فوتبال مستعد یزد را چند سالی است که خالی کرده اند و ارزش جدی به آن نمی دهند .
وی اضافه کرد: تنها کسانی که در این سال ها در عمل برای توسعه فوتبال استان در کنار این هیات بوده و با سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود یاور ما بوده اند ، خبرنگاران و فعالان بخش رسانه ای بوده اند .
رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: خبرنگاران با گزارشات دقیق انتقادی و بیان مطالبات مردم و علاقمندان نقش مهمی در ارتقای فعالیت ها و اصلاح امور داشته اند و این روحیه نقادی باید ادامه یابد .
رسولزادگان افزود: بدون شک این هیات متعلق به همه دوستان خبرنگار و خیل علاقمندان و دلسوزان فوتبال استان است که امیدوارم همیشه در خدمت آنها بوده و با انتقاد ها مشکلات را تذکر دهند.
رییس هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: ما در روز اول قرار گرفتن در این مسوولیت خطیر دو شعار داشتیم که همیشه به آن پایبند بوده و آنها شامل فرهنگ سازی و اخلاق مداری و توجه به بازیکنان و نیروهای بومی بوده است .
رسولزادگان گفت: با استفاده از بازیکنان و جوانان بومی است که می توانیم فوتبال یزد را تقویت کنیم و اینکه از بازیکنان، مربیان و نیروهای غیر بومی استفاده کنیم هیچ تاثیری در ارتقای فوتبال استان ندارد .
وی یادآور شد: من از مسوولان استان گلایه دارم که واقعا پشت ما را خالی می کنندو نه تنها کاری برای ما انجام نمی دهند که حتی جوابگو و پاسخگوی ما نیر نمی باشند .
این مسوول افزود: از روز اولی که من به این هیات آمدم قول دادند که مادی و معنوی حمایتتان می کنیم ، ولی تا به حال حتی یک ریال از هیچ ارگانی به ما کمک نشده است.
رسولزادگان اظهار داشت: من واقعا خجالت می کشم که بگویم نیروهای شاغل در واحد های مختلف این هیات یک ماه کار می کنند و ما فقط در پایان ماه 150 هزار تومان به عنوان حقوق پرداخت می کنیم .
در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال ورزشی یزد که در طول سال گذشته اخبار مربوط به این هیات را منعکس کرده اند با لوح تجلیل بعمل آمد.ک2
7536/650



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن