تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819926744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پر کردن اوقات فراغت، از قصه های ملی و مذهبی بهره بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنرپیشه سینما: برای پر کردن اوقات فراغت، از قصه های ملی و مذهبی بهره بگیریم تهران بزرگ-ایرنا-این هنرپیشه سینما با بیان اینکه ما هنوز در حوزه اوقات فراغت ضعف داریم، گفت: چقدر خوب است که از قصه های ملی مذهبی خودمان برای پر کردن اوقات فراغت و تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطب بهره بگیریم.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بهرام رادان هنرپیشه سینما که به جمع مخاطبان صد هزار نفری نمایش ترکیبی «شبی در کهکشان ها» پیوسته و این نمایش ترکیبی را از نزدیک به نظاره نشسته بود، در رابطه با اکران این نمایش گفت: برنامه پرعظمت و با شکوهی بود و علاوه بر جلوه های ویژه فوق العاده، روند کارگردانی خوبی داشت.
وی با بیان اینکه این سبک نمایش کار نو و بدیعی بود، افزود: باید از این قبیل کارهای بیشتر انجام شود، با اینکه بعضی از داستان های این نمایش را بارها و بارها شنیده ایم اما تماشای آنها در یک بستر تازه با تکنیک های جدید می تواند خیلی جذاب و دلپذیر باشد.
این هنرپیشه سینما در رابطه با بخش های جذاب و تاثیر گذار «شبی در کهکشان ها» گفت: من بخش معاصر و دفاع مقدس را بیشتر دوست داشتم و به نظرم این بخش نقطه اوج شکوه و ابهت کار و از تاثیرگذاری فوق العاده ای برخوردار بود.
رادان با اشاره به سبک جدید نمایش در «شبی در کهکشان ها» اظهار کرد: این نوع نمایش را کم داشته ایم و فکر می کنم در دنیا هم گروه های کمی باشند که بتوانند چنین نمایشی را اجرا کنند.
وی با تاکید بر ضرورت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان افزود: به نظرم استعدادهای ویژه ای در کشورمان در این نوع سبک نمایش وجود دارد و قطعا مردم هم در راستای اوقات فراغت شان از آن استقبال می کنند.
این هنرپیشه سینما با بیان اینکه ما هنوز در حوزه اوقات فراغت ضعف داریم خاطرنشان کرد: چقدر خوب است که از قصه های ملی مذهبی خودمان برای پر کردن اوقات فراغت و تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطب بهره گیریم.
رادان با اشاره به اکران نمایش عظیم «شبی در کهکشان ها» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،گفت: آنقدر بستر برای کار فرهنگی زیاد هست و میزان کار انجام نشده از کارهای صورت گرفته بیشتر است که هرچقدر از امثال چنین اقداماتی در کشور انجام شود قطعا مثبت است و ما هر چقدر در بخش سرگرمی و اوقات فراغت کار کنیم، باز هم کم است.
وی با تاکید بر این نکته که اکران این چنین نمایش هایی نباید به شهر تهران محدود شود، اظهار داشت: این برنامه ها نه تنها در تهران بلکه در شهرستان ها نیز باید اجرا شود تا مردم وقتشان را به جای صرف کردن پای خیلی از مواردی که دوست داشتنی نیست، از این نمایش ها استفاده کنند.
این هنرپیشه سینما پیشنهاد داد که برای جذب مخاطب میلیونی برای این برنامه، می توان آن را در چند نقطه و موقعیت مختلف تهران اجرا کرد.
رادان با اشاره به نزدیکی به ماه محرم افزود: به نظرم می توان بخش محرم و وقایع عاشورا را با توجه به نزدیکی این ماه به صورت مجزا اکران و به نمایش در آورد.
وی تاکید کرد: اگر برنامه های این چنینی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در سایر نقاط تهران به اجرا درآید، قطعا مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت چرا که مردم ما پیش زمینه مذهبی داشته و داستان های قرآنی را دوست دارند و حتما اکران آن موفقیت آمیز خواهد بود.
نمایش ترکیبی «شبی در کهکشان ها؛ از تهران به اعماق تاریخ سفر کنید» به کارگردانی بهزاد بهزادپور در بوستان ولایت اجرا می شود.
شبی در کهکشان ها برنامه هنری ترکیبی و میدانی است که در آن به صورت نمایشی و با استفاده از تکنیک های نور و صدا، بخش هایی از تاریخ، از مرحله آفرینش انسان، زندگی پیامبران و ائمه اطهار(ع)، رویدادهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روایت می شود.
علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت برگ ورود می توانند به فرهنگسراهای محل سکونت خود یا سامانه www.9665.ir مراجعه کنند.
تهرام/7245/ 699



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن