تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815012796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوست داشتم ˝ حوض نقاشی˝ در جشن سینما داوری نمی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مازیار میری: دوست داشتم ˝ حوض نقاشی˝ در جشن سینما داوری نمی شد خبرگزاری پانا: مازیار میری دبیر اجرایی جشن سینما با اشاره به این مطلب که دوست داشتم ˝ حوض نقاشی˝ در جشن سینما داوری نمی شد، گفت: از داوران خواستم کارگردانی مورد قضاوت قرار نگیرد اما نمی‌توانستم حقوق افراد دیگری که در فیلم همراه بودند را ضایع کنم یا نادیده بگیرم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ مرداد ساعت 16:17



به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ دومین نشست خبری جشن سینما با حضور مازیار میری دبیر اجرایی ، محمد بزرگ نیا دبیر جشن؛ محمد مهدی عسگر پور مدیر عامل خانه سینما و فرهاد توحیدی در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد. در بخش از این نشست محمد بزرگ‌نیا دبیر جشن خانه سینما با اعلام اینکه مرحله اول داوری تمام شده است،‌ گفت: این مرحله با حضور یازده صنف اصلی‌ و حدود 55 نفر و به همراه صنف مدیران تولید که امسال اضافه شده‌اند‌، در مجموع 67 نفر آغاز شد. در این مرحله 109 فیلم سینمایی نمایش داده شدند و در مرحله دوم که چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود داوری با حدود 30 فرد جدید ادامه پیدا می‌کند.
وی اظهار کرد: آنچه در خانه سینما اتفاق افتاد نشانی از همدلی داشت. چون 109 فیلم از تمام طیف‌های سینمایی در اینجا نمایش داده شدند و این اتفاق فرخنده‌ای است که امیدوارم ادامه یابد.
دبیر جشن خانه سینما تاکید کرد: انتخاب‌ها همه توسط داوران صنوف صورت گرفته و دبیر جشنواره و مدیر اجرایی آن دخالتی در رای‌ها نداشته است.
بزرگنیا گفت: اگر احیانا گرایشی به یک سمت دیده می‌شود و یا یک فیلم خاصی نادیده گرفته شده است و یا مورد توجه قرار گرفته است نتیجه داوری و قضاوت صنوف است. بهترین کسانی که می‌توانند جواب بدهند خودشان هستند چون قضاوتشان حرفه‌ای است.
همچنین مازیار میری مدیر اجرایی شانزدهمین جشن خانه سینما درباره بحث لابی که توسط مجید میرفخرایی مطرح شده بود،‌گفت: ایشان داور نبودند اما اتفاقا به نظرم دقیق‌ترین همراهان ما همان اعضای صنوف طراحان بودند.
او تاکید کرد: در این جریان همه چیز کاملا صنفی برگزار می‌شود.
میری درباره نامزد شدن فیلم «حوض نقاشی» در چند بخش هم توضیح داد: از داوران خواستم کارگردانی مورد قضاوت قرار نگیرد اما نمی‌توانستم حقوق افراد دیگری که در فیلم همراه بودند را ضایع کنم یا نادیده بگیرم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن