واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش ساختن یک موتور سیکلت با طراحی حرفه ای امین تری دی 02 ارديبهشت 1388, 20:17 Poly-Modeling with 3ds Max PDF Size : 22 Mb or Bye :) HOMAYOON.F 02 ارديبهشت 1388, 23:06امین جان لینکها مشکل دارن... فایلی وجود نداره... :Mohsen: 03 ارديبهشت 1388, 10:13امين جان ممنون ولي نميشه 2 قسمتش كني و بعد تو رپيد آپ كني اگه اين كارو كني ممنونت ميشم ali_118 03 ارديبهشت 1388, 18:14امین خان لینک هایی که گزاشتین هر دو خرابند این لینک فعلا کار میکنه موفق باشید. NAKOOT 03 ارديبهشت 1388, 18:58یه چند لحظه صبر کنید دانلود می کنم 2 پارتش می کنم می زارم اینجا. NAKOOT 03 ارديبهشت 1388, 20:23 HOMAYOON.F 03 ارديبهشت 1388, 20:51NAKOOT جان دست شما درد نکنه، دارم دانلود میکنم.:oops::oops: از آقا امین هم تشکر میکنم.:rose::rose: :Mohsen: 04 ارديبهشت 1388, 09:23شهرام جان من هنوزم نتونستم دانلود كنم كاشكي تو رپيد شير آپ ميكردي ali_118 04 ارديبهشت 1388, 15:52این کتاب کلا به poly modeling در مکس می پردازه و مختص به مدلینگ یک موتور نیست فهرست مطالبش هم اینه : Contents Acknowledgments vii Chapter 1 Introduction 1 Chapter 2 Modeling Types 5 Spline-Modeling 5 Controlling Bezier Handles 7 Spline-Modeling an Eye Socket 9 Patch-Modeling 13 Patch-Modeling a Computer Mouse 14 Box-Modeling 20 Box-Modeling a Cartoon Turtle’s Head 21 Poly-Modeling 28 Chapter 3 Poly-Modeling Basics 31 Working at the Edge Level 31 Working at the Border Level 33 Working at the Polygon Level 34 Working at the Element Level 35 Working at the Vertex Level 35 Poly-Modeling a Nose Using the Shift–Drag Technique 36 Selections and Conversions 50 Chapter 4 Modifi ers—Letting Max Do the Work for You 55 TurboSmooth and MeshSmooth 61 Chapter 5 Derivative Modeling and Other Techniques to Speed Up Your Poly-Modeling Work Flow 67 Chapter 6 Theory and Application 75 Chapter 7 Preparation 105 Chapter 8 Hard-Edge Modeling 117 Modeling the Body Panels 117 Modeling the Wheel 153 Chapter 9 Organic/Soft-Edge Modeling 165 Poly-Modeling: Iguana’s Head 165 Poly-Modeling: Iguana’s Body 180 vi Contents Chapter 10 Mixing It Up 199 Mixing Techniques 200 Softening Hard Edges 205 Chapter 11 Nonmodeled Geometric Detail—Bump and Displacement Mapping 209 ZBrush Basics 212 Mudbox Basics 220 3ds Max to ZBrush 225 Back in 3ds Max 229 Chapter 12 Scripts, Plug-Ins, and Other Additions 235 Chapter 13 Final Word 261 Index 263
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1568]