تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804000765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل منابع انسانی استانداری: مردم خواستار تغییر ساختار اداری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل منابع انسانی استانداری: مردم خواستار تغییر ساختار اداری هستند جیرفت - ایرنا - مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان، گفت: یکی از مطالبات مردم از دولت این است که دستگاه های اجرایی قوی تر، سرحال تر، کارآمدتر و در خدمت مردم باشند و مردم هم خواستار تغییر ساختار اداری هستند.


به گزارش ایرنا، محمود وفایی روز سه شنبه در نشست تبیین نقشه راه اصلاح نظام اداری که با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در جیرفت برگزار شد افزود: یکی از سیاست های مهم دولت پرداختن به اصلاح ساختار اداری و تهیه نقشه راه برای این موضوع است که کارشناسان خبره مطابق با سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اقدام به تهیه این سند کنند.
وی بیان کرد: با توجه به مفاد قانونی قانون مدیریت خدمات کشوری که تکالیفی برای دولت مشخص کرده و با تکیه بر سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با استفاده از تجربیات 25 ساله برنامه های نظام و همچینین تجارب ملی داخلی، خارجی، مدیران و کارشناسان سندی به نام نقشه راه اصلاح نظام اداری تدوین می شود.
وی ادامه داد: نقشه راه اصلاح نظام اداری در اسفندماه 1392 به تصویب شورای عالی اداری کشور و پس از آن به امضای رییس جمهوری رسید و سپس به تمامی وزراتخانه ها و استانداری های سراسر کشور و دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان گفت: همه دستگاه های اجرایی با نقشه راه آشنا هستند و ما بنا بر وظیفه برای هرچه بهتر اجرا شدن این نقشه راه و محورهای هشت گانه و 30 برنامه عملیاتی برای دستگاه های اجرایی تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز دستور کار همه دستگاه های اجرایی یک دستور کار روشن است، نقشه راه وظایف عمومی و حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری، نوع تعامل با مردم و وظایف اختصاصی دستگاه های اجرایی را مشخص می کند، این نقشه راه را از امسال شروع می کنیم و فعالیت مدیران اجرایی بر این مبنا ارزیابی واقعی می شود.
وفایی گفت: هر دستگاهی براساس وظایفی که برعهده دارد در بحث شاخص اختصاصی حوزه خود همه چیز برای آن روشن و مشخص است و ملاک ارزیابی عملکرد در این حوزه تلاش، فعالیت وقت گذاشتن، احساس مسولیت و اعتماد به این اصلاح نظام اداری است.
وی ادامه داد: امروز متاسفانه نظام اداری که باید بسترساز توسعه باشد اشکال ایجاد می کند در بحث توسعه دولت باید کوچک باشد ولی دولت بزرگ و استخدام های بی رویه داشته است و در نقطه ای هستیم که ضرورت دارد به سمت اصلاح نظام اداری حرکت کنیم.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان گفت: نقشه راه با هشت محور و 30 برنامه عملیاتی شاخص های عمومی و اختصاصی، تنظیم شده و بصورت کتاب در اختیار همه قرار می گیرد و ممکن است اشکالات و ایراداتی هم داشته باشد.
وی بیان کرد: اگر اشکالی دیدیم باید آن را اصلاح کنیم و خارج از مسیر حرکت نکنیم و این مسیر مثل ستون فقرات انسان می ماند که همه باید در یک مسیر حرکت کنند.
وفایی گفت: هر کسی کاری انجام می دهد به ساختار اداری مربوط می شود، همه حوزه ها به نوعی درگیر ساختار اداری هستند زیرا ساختار اداری فعلی منطقی نبوده و جوابگوی خواسته های مردم نیست.
وی افزود: این ساختار متناسب با شان مردم و منویات امام راحل و نقطه نظرات ابلاغی مقام معظم رهبری نیست و بخش عظیمی از سرمایه های مملکت صرف ساختار می شود و به جای آنکه کمک حال دولت باشد دولت برای حفظ و نگهداری آن باید کمک کند.
فرماندار جیرفت هم گفت: این نشست به همت همکاران ما به میزبانی جیرفت و به نمایندگی از هفت شهرستان جنوبی برگزار می شود.
احمد امینی روش ادامه داد: همه سیاست های دولت تدبیر و امید و سیاست های استانی محقق نخواهد شد مگر بر اساس یک برنامه ریزی اصولی و در زمینه تحول ادارات باشد.
وی گفت: در بحث ساختار اداری پرسنل ادارات شهرستان جنوبی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و از همکارانمان در مدیریت نیروی انسانی استان تقاضای رفع این مشکلات را داریم.ک/2
7444/8154



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن