تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون قوه قضاییه: قدرت و زور، منطق حاکم بر اداره جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون قوه قضاییه: قدرت و زور، منطق حاکم بر اداره جهان است تهران - ایرنا - معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: مبنا و منطق حاکم بر جهان درحال حاضر زور و قدرت است و ما وظیفه داریم بدنه اسلام را قدرتمند کنیم.


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از شبکه قرآن و معارف سیما ، حجت الاسلام هادی صادقی در برنامه شب آسمانی گفت: فرض کنیم آن چه که در اعلامیه جهانی حقوق بشر آمده، سکولار بوده و فارغ از هرگونه ایدوئولوژی و جغرافیاست و حقوق همه افراد در این اعلامیه یکسان دانسته شده است اما در عمل هرگز این گونه نیست.
وی افزود: صاحب اختیار سازمان های بین المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل و یا نهادهای حقوق بشری تحت نفوذ قدرت های استعماری است.
این پژوهشگر مذهبی اضافه کرد: تمامی این سازمان ها و نهادها وقتی پای اروپا و صهیونیست ها به میان می آید به شدت وارد عمل می شوند و اگر یک شهروند اسرائیلی از شنیدن آژیرخطر ترسیده باشد، صدای آن آژیر را در سازمان بین الملل می گذارند تا همه در سازمان ملل تحت تاثیر قرار بگیرند و با آن ها همدردی کنند.
وی همچنین گفت: در مقابل این مظلوم نمایی، در دفاع از مردم مظلومی که روزی هزار تن و یا 10 هزار تن بمبی که بر سر آن ها ریخته می شود در سازمان ملل، فقط به صورت بسیار پراکنده اظهارنظرهایی داده می شود اما در پشت این اظهارنظرها هیچ گونه حمایت و پشتوانه ای وجود ندارد.
صادقی اضافه کرد: این سازمان های بین المللی درباره کرامت انسانی به خوبی سخن می گویند و اعلامیه هایی زیبایی نیز می نویسند اما در عمل می بینیم که با مبانی حقیقی دفاع از کرامت و فهم از کرامت انسان بسیار فاصله دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث در ادامه گفت: این غده سرطانی یعنی اسراییل نیز برای حفظ منافع سرمایه داران و قدرتها در منطقه تاسیس شده و دراعلامیه جهانی حقوق بشر بندهایی وجود دارد که در آن بیان شده که هر فردی حق آزادی در کار، حق آزادی در رفت و آمد و حق معیشت سالم دارد اما درعمل نه تنها این بندها برای مردم فلسطینی در نظر گرفته نمی شود بلکه اگر صدایی هم از جانب فلسطینی ها بلند شود می گویند شما حق ندارید فریاد بزنید.
وی گفت: ما از محافل بین المللی ناامید شده ایم اما این ناامیدی به معنای این نیست که کاری انجام ندهیم و از آنجا که منطق حاکم بر جهان امروز، یک منطق زور است، ما نیز وظیفه داریم که در اولین گام خودمان و بدنه جهان اسلام را قدرتمند کنیم و رهبرمعظم انقلاب نیز تلاش دارند تا این خودباوری را در بین مسلمانان جهان و مستضعفان تزریق کنند.
این استاد دانشگاه گفت: گام دوم این است که از تمامی ابزارهایی که قدرت می آورد استفاده کنیم و این ابزارها شامل ابزارهای سخت و نرم می باشد که ابزارهای سخت مربوط به سلاح است.
وی تاکید کرد: مردم مظلوم فلسطین باید مسلح شوند و ما نیز نه تنها باید به آن ها کمک کنیم که این کار را هم حتما خواهیم کرد و الان زمانی نیست که در معرض این سوال قرار داشته باشیم که چرا شما به فلسطین کمک می کنید بلکه وضعیت به گونه ای شده که ما باید از دنیا بپرسیم چرا به مردم مظلوم غزه کمک نمی کنید.
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: در بحث قدرت نرم نیز باید علم و دانش را منتشر کنیم. مثلا دانش ساخت موشک را به فلسیطینی ها بیاموزیم. چرا که زبان دشمن در حال حاضر تنها زور است.
فراهنگ(1)**1003**1601**



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن